Ik word al de hele week gebeld door een bedrijf met een nieuwe aanbieding voor internet en energie. Vanochtend met een hele dwingende toon ‘de monteur moet zsm langskomen dus ik ga nu een afspraak met u maken’. Nou nee bedankt. Maar ze bellen de hele tijd met andere nummers dus blokkeren heeft ook geen zin. En ik neem wel op, want het netnummer is hetzelfde als dat van de regio waar ik werk, dus het kan net zo goed wel een serieus telefoontje zijn. Bedankt KvK
Ja?
Ik kreeg een keer een berichtje van een bedrijf via LinkedIn of ik interesse had in hun openstaande functie terwijl ik net was afgewezen voor een tweede gesprek een paar weken daarvoor
(Was zo’n raar gesprek, al mocht ik naar een tweede gesprek had ik zelf geweigerd, dit bevestigde het nog even extra)
Waarom erger je je zo hard hieraan? Ik vond het ergens een beetje cringe, maar ook wel weer begrijpelijk dat het toch veel zwaarder is dan verwacht om samen te wonen met onbekenden die ook nog eens uit een oorlog komen. Wellicht niet zo’n handige move en wat naïef, maar ze hebben hiermee alsnog meer geprobeerd te doen dan de gemiddelde Nederlander? Vind het ergens ook wel makkelijk bashen ofzo
Omg nee wat kut van mezelf zeg. Altijd als ik de vuilniszak naar de ondergrondse containers breng loop ik een rondje door m’n appartement om niks te missen.
Kom ik net terug met het heerlijke gevoel dat het allemaal weg is: ligt er precies voor m’n neus op het aanrecht nog een vol bord restje eten van gisteren
Verpleegster zijn mensen die het vanuit een roeping deden vroeger.
Verpleegkundigen zijn echt een eigen professie en doordat het een officieel beroep is moet je deskundig blijven.
Dat is ook het stuk 1997, vanaf toen dacht ik dat verpleegkundigen ook tuchtrechtelijk vervolgt konden worden.
Ik vind het een teken van een saviour complex
ok, maar is dat een uitleg?
Ja dat is de reden dat ik me erger aan dit soort onbezonnen acties.
Ik ben mijn huisdeur sleutel verloren en ik ben de laatste tijd eigenlijk gewend dat ik mn verloren dingen weer vind. Maar dit keer niet dus. En nu ben ik bang dat iemand vannacht naar binnen komt met mijn sleutel
Echt alles aan dit artikel, ik erger me niet ik ben boos.
De grote hoeveelheid mail die je tegenwoordig na de gemiddelde online bestelling krijgt:
- bedankt voor je bestelling
- hier is je factuur
- we zijn je bestelling aan het inpakken
- hoera je bestelling is verzonden
- je kunt nu betalen
- (postnl) je pakket is ontvangen door postnl
- (postnl) de bezorger is nu onderweg met je pakket
- (postnl) je pakket is bezorgd
- je bestelling is afgeleverd, hoera!
- ben je tevreden met je bestelling?
Wil je reviewen
Hallo wil je reviewen
HALLO wil je reviewen
Ja ik kan het me helemaal voorstellen, sommige mensen wil je op den duur gaan wurgen door alleen al de manier waarop ze lopen of de verwarming hoger zetten (nog zonder dat het vluchtelingen zijn, maar met huisgenoten bedoel ik;p)
Dat de voedselbank hier heel vaak bij allerlij winkels staat met dat je van een lijst dingen kunt kopen enzo. Ik vind het een hele goeie actie maar het steekt me dat een winkel er veel op verdient en zelf niks doet. En dat je als consument scheef word aangekeken als je even een keertje niet wilt mee doen.
Vooral omdat er bij bijv een aldi mensen winkelen die zelf geen grote portemonee hebben.
Wat hebben die moeders de laatste tijd met het gewicht van hun dochters? Dat kind is dertien, die moet de lucht nog in.
Gister en vandaag is er een actie voor Oekraïne in onze gemeente waar alle supermarkten aan meedoen. Het is een initiatief van de voedselbank en de rotary, vandaar dat ze er staan!
Omdat de focus ligt op dikker worden en niet op gezondheid. Daarbij ga ik ervan uit, dat je als ouder ook een activiteit kunt doen waardoor ze beweegt. Of een vegetarische avond, waardoor ze wat groenten eet. Nee het is alleen jammer als ze dik wordt.
Ooh zoo haha. Vind dat nog een graatje stommer eigenlijk. Ik dacht dat ik de voedselbank zelf steunde.
De supermarkten hier verkopen geen jalapeños.