Waar erger je je aan? #12

Dat Spotify zo kut doet vandaag :rage: hij is niet meer te bedienen op mijn telefoon, laat niet zien wat er speelt en stopt om de paar nummers.

3 likes

Kinderen op skeelers in de supermarkt :rage:

5 likes

Bij mij waren het kinderen op een step vandaag :unamused: Heb ze lekker chagrijnig aangekeken

3 likes

Ik had dit laatst ook, ook dat ie random andere nummers ging spelen terwijl ik aan t luisteren was. Leek erop dat ik gehackt was. Heb toen via de browers ingelogd en overal uitgelogd. Toen voor ik opnieuw inlogde geklikt op ww vergeten en deze veranderd. Daarna deed ie het weer

5 likes

Ik wil bij kinderen op skeelers op plaatsen waar ze niet horen, of bij rennende kinderen in restaurants altijd mijn been uitsteken. Ik doe het niet hoor, maar oh wat zou ik dit graag een keer willen doen😍

5 likes

Thanks maar ik denk dat dit iets anders is, zie er ook meer reacties over in de Playstore. Hij gaat niet random naar andere liedjes maar stopt gewoon. Bediening met knoppen op m’n koptelefoon werkt ook niet

1 like

Oh dit wil ik altijd doen als mensen veel te dicht langs je af lopen, terwijl je zelf stil staat (te wachten op iets ofzo) terwijl er zeeën van ruimte zijn :roll_eyes:

9 likes

Alleen kínderen op wieltjes toch? Ik reed net rond op rolschaatsen in de ah heheheh :redface:

3 likes

Wist je al dat je 'm gedeeltelijk tegen kan houden?

Ik heb geprobeerd een screenshot te maken terwijl het gebeurt.
In het topic van nieuws, kun je zien op welke pagina ik eigenlijk ben.

Maar dit gebeurt er, je ziet dat het topic richting de laatste pagina gaat en het halve rondje is dus het laad-icoontje. Dan zie je allerlei berichten in een noodvaart voorbij komen. En dan ben je ineens bij het allerlaatste bericht.

9 likes

Ja waarom doen mensen dit? Ik sta dan tegen een muur aan en ze lopen zo dicht langs je waardoor ze echt bijna de dingen die je in je handen hebt uit je handen slaan?

1 like

Aan politici die nu rondlopen door Kiev met Zelensky om zich te laten fotograferen door de pers. Is dat hoe oorlog werkt? Krijg er een beetje kriebels van.

6 likes

Aan mensen die voor/tegen cancel culture of woke culture zijn, die termen alleen al

1 like

Ik hou van oversized kleding. En in de winkels heb je dat nu ook veel maar als ik mijn eigen maat S neem vind ik het vaak niet oversized genoeg dus ik pak altijd een L
Maar ik vind dat dus stom en voel me altijd schuldig tegenover mensen die L hebben. Er hangen ook altijd veel minder stuks van die maat.

3 likes

Het is ook een beetje een media oorlog. Hierdoor blijft Oekraïne in de media, waardoor mensen er bewust van blijven. Daardoor gaan mensen doneren en druk zetten bij de politiek.

Het is ongemakkelijk, maar ik snap wel waarom het zo gaat.

1 like

Dat ik echt veel heb gelopen vandaag en er dan precies daarna pas achterkom dat mijn fitbit al die tijd leeg was :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Nooo, zuur :sweat:

3 likes

Whyyyy snap ik na 29 jaar en Britse huid nog steeds niet dat ik me echt goed in moet smeren :sob::sob: hoe moeilijk is het om je gewoon regelmatig in te smeren? Maar nee ben weer verbrand :roll_eyes:

Kijk, voor die mensen zou een -sorry medehaters- Swapfiets beter zijn ipv zo’n zwakke scooter

2 likes

Ik pak een van de eerste treinen en nu al zijn mensen aan het bellen. Waar halen zij de energie vandaan.

9 likes