Waar erger je je aan? #12

Bij mijn vriend heeft dit wel geholpen. Fietste ook nooit en nu dankzij elektrische fiets wel mja als je t al 2 jaar uitstelt is er ook weinig zin om t te veranderen denk ik.

3 likes

Is het al weekend?

30 likes

“Sjiphole Airport”

(Geen idee hoe anders, behalve gewoon Schiphol, maar ik heb een irreĂ«le irritatie aan de ‘engelse’ omroep van de NS. Laiden, Elphen on the Rain etc).

7 likes

Dat Nederland De Mol pas op maandagavond uitzendt via NPO, maar dat de NOS vandaag een mega spoiler neerzet als artikel. Echt zĂł stom, ik heb alles ontvolgd op social media omdat Nederland een dag achterloopt. :pleading_face:

7 likes

Dat je op instagram of Facebook een risico loopt snap ik, maar op de site zelf of op een nieuwssite vind ik echt onredelijk irritant haha. Hoe vond je de aflevering ondanks de spoiler?

2 likes

Middelbare scholieren uit rijke gezinnen soms ook. Woonden dan 2 km van school en moesten alsnog een e-bike. Hockeyclub was verder ook dichtbij :upside_down_face:

4 likes

same, het was zelfs net op radio 2 waardoor ik het hoorde :roll_eyes:

1 like

Ik heb een elektrische fiets en ik fietste alles al. En daarom vond iedereen het onzin want ik fietste toch al alles, dus waarom moet je dat opeens anders doen.
Ik heb trouwens geen alarm fiets en vind het nu ik zwanger ben wel echt ideaal.

Edit :
Dafuq op alle de mol spoilers, met de Nederlandse deden ze dat toch altijd bewust niet op nieuws sites.

3 likes

Shit ik ga offline vandaag, ik wil geen spoilers

2 likes

Dat mijn vriendin mij een schuldgevoel probeert aan te praten :roll_eyes: We gingen normaal afgelopen zaterdag naar een feestje, maar ik werd in die week al ziek (hoesten, snotteren, keelpijn etc
 getest bij de huisarts en het was geen corona) dus ik wou gewoon de nodige rust nemen in het weekend. Ondervraagt ze mij vandaag nog maar eens en ze vindt het maar raar dat ik “opeens” zo ziek werd :neutral_face: En daarna nog een beschuldigende “jammer maar helaas geen feestje gehad” :neutral_face: Ik zal mijn lichaam vertellen dat het volgende keer niet zo kut moet doen
 :roll_eyes:

5 likes

Dat ik al twee weken lang een statische schok krijg wanneer ik afreken bij de zelfscankassa’s

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Voor de mensen die de De Mol spoiler willen vermijden, ook Insta is niet veilig :angry:
Was te verwachten maar toch, vermijd gewoon het hele internet vandaag :’)

1 like

Is dat een belofte?

6 likes

nee

3 likes

De tandarts heeft me verdoofd tot achter mijn oren :rage: ik wil ETEN!!!

5 likes

Dat de auto volladen via de eigen laadpaal duurder is dan laden aan de publieke laadpaal in de straat :joy: Hoe krom weer, kutprijzen

3 likes

Levertijden en mezelf. Op de een of andere manier vind ik tegenwoordig dat alles binnen een seconde voor de deur moet staan. Kan echt een maand over een aankoop nadenken en dan pissig zijn omdat het niet morgen wordt geleverd

13 likes

Dat ik geen dutjes kan doen op kantoorwerkdagen. Ik ben altijd moe in de namiddag.

10 likes

Nu de zonnebloemolie op is, ook een run op olijfolie?:smiling_face_with_tear: alleen de dure merken zijn er nog.

3 likes