Waar erger je je aan? #12

Ja dat verplaatst dan idd naar olijfolie waar je nog mee kunt bakken. Recent 1 fles zonnebloemolie kunnen kopen en meteen 1 fles olijfolie om te bakken meegenomen.

3 likes

Ik snap ook echt niet van de appie dat ze nu de olijfolie in de bonus hebben deze week :grimacing:, dat verkoopt bij gebrek aan andere olie toch sowieso al.

3 likes

Schiphol

1 like

Alles en iedereen, dus eigenlijk voornamelijk aan mezelf. :triumph:

Ik zou zo blij zijn als deze maand voorbij is

5 likes

Zeg dat je ze inmiddels al op marktplaats hebt gevonden en je nu bent voorzien :grimacing:

6 likes

Haar bedanken en zeggen dat net iemand eerder was en je al boeken hebt!

3 likes

Ze zijn hiervoor nu aan de straat aan het werken, om half elf ‘s avonds. Het is echt een keihard boor/drillgeluid en ik heb geen fijne oordopjes.
En mijn buurman rochelt vies en heeft visite. Ik wil gewoon chill slapen :frowning:

2 likes

Hahah mijn vriend die in het tijdschrift van mijn werk iets las over ons nieuwe fiets/lease plan en vroeg of ik een elektrische bakfiets wilde leasen :joy::joy::joy::joy: wat een waus. Wie denkt ie dat ik ben

32 likes

DHL die beweert me gemist te hebben en natuurlijk gewoon niet is geweest :rage: zeker te zwaar om 12kg kattenvoer naar de deur te brengen, dus kan ik het bij een random winkel ophalen ergens

2 likes

Bellen en klagen. Ook eens gedaan, want doe normaal met je niet thuis, was er gewoon. Lag bij een pakketpunt om de hoek en was ook niet zwaar, maar ze hebben de bezorger teruggestuurd en die moest het ophalen en komen brengen

4 likes

Uh nou als een bezorger bewust gewoon je huis overslaat met jouw pakket dan ligt de fout toch echt bij hem? Dat hij dan terug wordt gestuurd is consequentie van z’n eigen actie. Dat ze te weinig worden betaald helemaal gelijk in, maar om dan maar nergens meer over te mogen klagen vind ik ook een beetje raar.

37 likes

Als de bezorger in de eerste instantie gewoon zn werk doet is er niks aan de hand.

6 likes

Heb dat ook niet gevraagd hoor, kwam de klantenservice zelf mee aan. Daarnaast niet mijn fout dat hij bewust mijn huis skipt, doet hij toch echt zelf

4 likes

Ik heb zo’n nee sticker gekocht waarmee je aangeeft dat men niet moet aanbellen voor werven, collecteren etc. ben benieuwd of het werkt want het is volgens mij niet rechtsgeldig.
Na afgelopen weekend zo’n brutale werver voor de deur te hebben gehad om half 10 in de avond die gewoon door ging met zijn verhaal terwijl ik aangaf visite te hebben en hem een fijne avond had gewenst, en mij vervolgens onbeschoft noemde omdat ik hem niet zijn verhaal liet doen ben ik er helemaal klaar mee. Gisteren nog 10 euro in de bus voor de Hartstichting gedaan onder het mom van de laatste keer. Ik ben niet tegen geven aan collectanten maar ben dat geleur aan die deur helemaal zat.

4 likes

Cliënten die afzeggen omdat het mooi weer is
Had dat ff eerder gezegd dan kon ik ook chillen op m’n balkon

6 likes

Ik heb van die sokken met siliconengrip aan en nog steeds glijden ze af :triumph:

2 likes

Mensen met een foto van alleen hun kind als profielfoto op whatsapp. Hallo, ik app met jou en niet met kind.

47 likes

Mag een kat wel? :joy:

Nee :angry:

6 likes

Shit, gelukkig heb ik je niet op whatsapp :sweat_smile:

1 like