Nog erger: mijn moeder heeft een foto van MIJN kind als profielfoto .
ik gebruikte deze heeeel lang, jaren, maar sinds een maand of 2/3 niet meer omdat ik er ineens ook zoān jeuk van kreeg
Dat sommige mannen Linkedin als een soort datingsite gebruiken.
De eerlijkheid vind ik dan weer wel verfrissend moet k zeggen
Hahaha eentje zei t eerlijk, hoewel t ging om een uitstapje met haar kind en gun ik haar van harte
Bij de anderen vul ik t inš„ø
Zo erg mee eens! Een collega met wie ik veel app heeft laatst weer zijn foto veranderd. Het was zijn kind met een gezichtsuitdrukking alsof hij in zinn broek poepte, nu is het een kind dat eet met open mond. Zo goor.
Ik heb ook vrienden die een profielfoto van een natuurfoto hebben en ik moet altijd weer letten op de naam als ze hun profielfoto hebben veranderd naar een andere vogel want ik hou ze gewoon niet uit elkaar.
Mwah, klagen is 1 ding. Daadwerkelijk meegaan met het idee dat hij dan jouw pakket die 1 niet zwaar is en 2 om de hoek ligt alsnog moet komen bezorgen vind ik wel next level petty.
We willen allemaal ook vooral niet betalen voor de daadwerkelijke bezorgkosten, maar verwachten wel allemaal de beste service. Als dat pakket nog loodzwaar was of op een punt in Verweggistan lag terwijl je geen auto hebt okƩ.
Ew waarom denken ouders dat dit een goed idee is
Ik volg een semi influencer op insta, haar identiteit is voornamelijk opgehangen aan spiritualiteit en milieuvriendelijkheid.
En nu heeft ze heeft ze een samenwerking met Shein.
Ik moet morgen een stuk rijden, dus dan gebruik ik altijd de leaseauto op werk, maar nu heb ik die ene gekregen waarin gerookt is
Ik twijfel om dan niet gewoon mijn eigen auto te gebruiken.
Dat de Basic-Fit zo slecht communiceert over sommige dingen.
Ik kan dus al meerdere dagen achter elkaar niet de sportschool in omdat mān pasje niet lijkt te werken. Medewerker van de balie adviseert om een nieuw pasje te regelen want volgens hem is ie kapot. Ik dacht ik vraag het nog ff na bij de klantenservice. Blijkt het te komen omdat ik sinds vorige week de online coaching heb aan gezet in de app (waar je dus extra voor moet betalen). Ik dacht dat dat gewoon bij mān volgende incasso zou zitten, maar blijkbaar moest je dat handmatig betalen omdat er anders een te groot bedrag openstond en ze dan dus je pas blokkeren. Handig dat ze dat er niet zetten ook hopelijk morgen wel sporten zonder gedoe
Dat de verdoving in mijn mond achterlijk lang duurt voordat het is uitgewerkt. De tandarts zei dat het maar 2 uur zou duren maar is nu al bijna 3 uur. Hopelijk gaat het snel weg ik wil weer eten en drinken
Lukt drinken met een rietje ook niet?
Ik heb geen rietjes in huis
Ik vind het echt irritant dat sprinters geen uitklaptafeltjes hebben. Je betaalt hetzelfde als een intercity maar je hebt minder comfort
Sponsorloop hier, komen er kinderen langs de deur. Minimale bedrag was 5 euro per kind wat de mensen hebben ingevuld (wonen in een rijke wijk) .
Ik vind het niet normaal. Wij kregen vroeger 20 cent ofzo.
T is voor een goed doel en ik ken de kindjes. Maar wtf.
Vorig jaar soort van opgelicht door een webshop. Pas na meerdere slechte reviews omdat ze mijn bestelling niet hadden opgestuurd kreeg ik mijn geld terug. Nu maanden later gaan ze me appen??? Heb na al hun mails met āomg zo sorry hier heb je kortingscodeā al laten weten dat ze mijn gegevens moeten verwijderen. En nu gaan ze appen. Sluiten ze dat appje af met āwe horen graag van u! ā en die werd snel verwijderd, maar jammer meit, heb die middelvinger al gezien. Maar nu wil ze ineens nog een keer mijn geld teruggeven??
die sproetjestrend? ik vind het echt belachelijk om die te laten tatoeƫren/make-uppen
Ik vind een factor x50 met 20 jaar geleden veel. En geeft ook sociale druk om hetzelfde te geven als de rest. Sommigen kunnen dat misschien niet makkelijk missen, of andere kindjes uit de klas in een andere buurt kunnen misschien minder ophalen etc. Waarom is er niet een vast bedrag voor bijvoorbeeld. En ergens vind ik het ook een beetje vreemd om kinderen in te zetten voor zoiets. En welk deel gaat echt naar het goede doel en welk deel naar de directeuren, maar daās een andere discussie.