Man wilde Avg eten en gebakken aardappelen en nu ruikt alles voor mijn gevoel naar frituur omdat hij zoveel boter gebruikt.
Godver ik heb vanmiddag een spijkerbroek gekocht die nu ineens niet past. Ik had hem daar gepast maar vervolgens een andere in dezelfde maat meegenomen omdat er op de eerste een lelijke plek zat, maar nu krijg ik deze broek niet eens dicht! Wat een gedoe, kan ik weer terug om die broek te ruilen
Angela de Jong.
Oh dit had ik laatst ook. 2x hetzelfde model gepakt (andere kleur) en thuis paste eentje weer nietā¦
Gisteren had ik sportles aangrenzend aan een park (grasveld). Op een gegeven moment komen er een paar politieautoās en ambulances aan voor een situatie aangrenzend aan het park. Er kwam op een gegeven moment ook een ambulancehelikopter. Het was dus een serieuze situatie. Waar ik me aan erger was dat er zeker 50 mensen alles aan het filmen waren? Doe eeeeven normaal, je zou zelf maar in zoān helikopter geladen moeten worden.
Antoon
Damn! Klinkt als basic bitch FM
Ik zag gister een TikTok filmpje van een meisje dat met dr spijkerbroek aan ging douchen en een beetje rondlopen. Dan aan de lucht liet drogen , paste daarna perfect
Dat bedrijven na een bestelling nog een mail mogen sturen of ik tevreden ben en een review achter wil laten. Hallo tis al kut genoeg dat ik mān mailadres moet geven voor een bestelling (en onnodig, want ik heb echt geen behoefte aan die 6 mails), maar ga me dan ook niet nog eens achteraf stalken.
En de mediamarkt die in de mail zet dat iedereen het product op mag halen als ze het mailtje maar laten zien, en als ik dan iemand anders stuur ze zeggen dat ik het als enige op mag halen. Mag ik lekker met mān zieke kop de mediamarkt in of wachten tot ik die 470⬠retour heb om hetzelfde product opnieuw te bestellen.
Gisteren om 6u Ā“s morgens wakker geworden van een vrachtwagen die een kraan en ander werk materiaal in de buurt kwam afzetten en vandaag om 6u Ā“ s morgens wakker geworden omdat er idioten aan het schieten waren. Hond helemaal over haar toeren (blaffen, piepen, rillen,ā¦)
Mijn vriend vraagt op de facebook van de gemeente of iemand weet wie of wat er aan de hand is krijgt hij debiele reacties terug (van jagers) dat hij niet moet zagen want dat het voor de verdeling van kraaien en eksters is en dat het maar 1x is, ze hebben 3u aan het schieten geweest.
In het jachtseizoen is het hier elk weekend prijs.
Mijn nachten zijn tegenwoordig al zo kort doordat ik constant naar toilet moet en ik pijn heb aan mijn rug/bekken (zwanger) , ook een ergernis.
Combinatie slaaptekort en zwangerschapshormonen maken dat ik een zeer kort lontje hen momenteel.
Haha dat deed mijn moeder (=75) vroeger om strakke broeken aan te krijgen
Zijn vaak dezelfde mensen die zeggen dat ze geen deo gebruiken, omdat ze het echt niet nodig hebben. Ik denk dat je jezelf gewoon niet meer ruikt na een tijdje.
Ik vraag me wel eens af of mensen dat zelf niet ruiken, of dat het ze gewoon echt niet uit maakt. Gisteren was er een stel op mijn werk dat naar oud zweet stonk. Ze waren max 5 min binnen en daarna hebben we alles open moeten zetten om de stank weg de krijgen.
Student die stinkt uit de bek en waar snottebellen uit de neus hangen helpen. Ik wilde er eigenlijk wat van zeggenā¦
Ik had ook zoān collega. Als hij zijn jas naast die van mij ophing, moest ik mijn jas daarna wassen. Hij vond ook dat ons team bij elkaar in de buurt moest zitten zodat we lekker konden sparren. Ik was zo blij toen we 100% gingen thuiswerken door corona.
Als ik dit lees kan ik alleen maar de plassen water in mijn huis voor me zien die er liggen als ik met een zeiknatte broek om mān benen door mān huis zou gaan lopen. Ik begrijp niet goed hoe je dit zou moeten doen haha
Dat is juist goed. Mooie mensen leiden je te veel van het werk af.
Waarom dacht ik vanochtend dat ik de dag wel door zou komen zonder naproxen, ik heb zulke pijnlijke menstruatiekrampen Heb echt het gevoel dat ik weeƫn moet wegpuffen (lol waarschijnlijk niet, maar laat me ff in de waan dat een wee niet pijnlijker is dan dit)
Mensen die aanbellen en een halve seconde later op je deur gaan bonzen. Echt doe normaal man mijn bel werkt gewoon hoor, kan niet vliegen
Mensen die bij de trein bij de rustige eersteklas deuren gaan instappen en dan zo voor de geduldige meute doorsneaken de tweede klas in. Yuk
Mm interessant, zo heb ik er werkelijk nooit naar gekeken. Ik loop altijd buiten naar de coupƩ waar ik wil gaan zitten