We hadden op een hond gereageerd uit het asiel en nu hebben ze ons afgewezen omdat er teveel reacties zijn echt heel stom
God ja van die jolige horecamannen praten altijd een beetje zo: https://www.tiktok.com/@vicccle/video/7079059815514787078?sender_device=mobile&sender_web_id=6928298113301087750&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0
Met telkens zoān harde inadem terwijl ze āhet conceptā uitleggen en een beetje lollig doen
Zo praat tegenwoordig iedereen⦠op de meest simpele vragen krijg je eindeloos lange antwoorden.
Je komt echt niet slimmer of interessanter over wanneer je dit doet. Maar dat lijken sommige mensen wel te denken.
Ik rook, maar als ik iets goor en zonde vind is het binnen (auto, huis etc.) roken Vooral met een auto van de zaak snap ik niet dat ze dat niet verbieden?
Love zijn tiktoks
Dat ik me via studielink probeer in te schrijven, maar dat mijn adres niet klopt en ik dit niet kan wijzigen. Bij alle instantie gecheckt en overal staat mn goede adres, alleen niet bij Studielink. En contact met hun is bijna onmogelijk, geen telefoonnummer of emaildres. Via twitter kreeg ik na 10 dagen eindelijk antwoord, waar ik ook nog eens niks mee kon.
Ik deed dit altijd
Ik heb hier zooooooooo hard om gelachen
Ja erg he! En ja tuurlijk is het verboden, maar ik denk dat dit vroeger een auto van een medewerker was en die er gewoon wel in heeft gerookt. Ik vind het ook echt niet oke dat ze deze dan meegeven
Mijn vriend had donuts gehaald dus gisteren beide 1 gehad. En ik keek er zo naar uit om na het eten dus een donut te eten want er zitten 5 in het pak. Heeft hij ze ALLE 3 opgegeten??
Wat lullig, laat er dan tenminste 1 over
1 van mijn grootste ergernissen thuis, dat mijn vriend altijd denkt op=op (en dan dus deze situaties krijg), terwijl ik eerst denk aan hem of hij nog zou willen
Huh right?!! En hij heeft ze dan toevallig gekocht maar dat betekent niet dat je niet hoeft te delen. Sorry, frustraties
Ik had best een grote zara bestelling teruggestuurd en dat pakketje is nu al 3 dagen āklaar om naar sorteercentrum gestuurd te wordenā. Nou fijn DHL doe dat dan ook want ik wil mijn geld graag terug.
Hahaha deze past er nog veel beter bij
Nee hoop het ook niet!
Kan het zijn dat het deurwaarders waren?
pff wat erg!
De bovenbuurman die mij verzoekt āzo vriendelijk te zijn om blablaā Rot op. Als je zelf zo vriendelijk kunt zijn om niet met ALLE deuren te smijten zoals wij allemaal al een keer of 6 gevraagd hebben heb je misschien recht van spreken. Als je Napoleon complex opzoekt in het woordenboek staat er een foto van Napoleon en mijn bovenbuurman bij.
Altijd als je een vraag stelt op zoān Facebookgroep moeten er een paar gefrustreerde keyboard warriors negatief reageren.