Waar erger je je aan? #12

Van die reclames waarin de vrouw dan met zo’n dom stemmetje gaat vragen hoe iets werkt terwijl de man het uitlegt.

7 likes

Ga nog een keer en pin nog een envelop van 25 cent om te fucken

36 likes

Als ze nou iets zwaars zou tillen of iets moeilijks maakt. Nee een fucking lamp vervangen…

7 likes

Contant, wat is dat???

2 likes

De NL ondertiteling op HBO max waar geen hout van klopt

11 likes

Nog beter: ga nog een keer, koop er twee en pin ze apart omdat ze allebei op een ander bonnetje moeten

6 likes

En de engelse klopt ook steeds niet, zo irri. Ik vind die hele app trouwens ook heel gebruikersonvriendelijk

2 likes

Er zit iemand tegenover mij in de wachtkamer van het ziekenhuis te bellen. Super hard en luid ook nog. Ga dat lekker ergens anders doen.

2 likes

Ohhh dat is zo irritant. Of wanneer ze net uit de spreekkamer komen en dan voor de balie al met thuisfront bellen zodat de hele gang kan meeluisteren wat er is verteld.

1 like

Haha ja dan hadden ze net zo goed die deur open kunnen laten tijdens de afspraak.

Snap dat echt nooit zo goed op dit soort plekken. Maarja afgelopen jaren ook zat mensen gezien die ruzie stonden te maken bij de ingang over mondkapjes en dat soort zaken, dus eigenlijk zou dit me niet moeten verbazen he.

2 likes

Ja, mag!

6 likes

Ja mag met toestemming voor eigen gebruik.

2 likes

Ik zeg altijd dat ik achteraf een samenvatting van het gesprek inspreek. Ik heb geen zin in verknipte fragmenten op internet die dan ineens uit hun verband helemaal viral gaan. En ik geef er als extra argument bij dat ik ook wil dat zij alles durven vragen/bespreken, ook de dingen die ze niet per se aan de buurvrouw willen laten horen.

10 likes

Gesprekken waar je zelf aan deelneemt mag je toch altijd opnemen, of is dit een broodje aap?

1 like

Hier staat het mooi uitgelegd:

3 likes

Degene die boven m’n muziek uit telefonisch in m’n oor aan het tetteren is in de trein…

Even captain fucking obvious zijn: benzineprijzen :cry::cry::cry:

1 like

De debiele keuzes die ik maak. Hele dag gezond gegeten, gesport en dan bestel ik zonder er over na te denken een pizza, extra knoflooksaus en een doos macarons :woozy_face: ik moet echt zorgen dat ik altijd eten in huis heb

12 likes

Bijna alles wat ik normaal wekelijks koop in de supermarkt is zo verduurd: bijna €2 (huismerk bananen) of al bijna €5 (vleesvervangers). Net een kar afgerekend met onze wekelijkse boodschappen en wat extra’s en we moesten bijna €170 afrekenen, wat vroeger eerder €120 was. :sob:

7 likes

Je had ook niet gezond kunnen eten en niet kunnen sporten eerder, dus ik vind dit nog een halve win. Ben wel pro meer eten in huis hebben.

17 likes