Oh ja ik zag vandaag ook de “reveal” van Iris waarbij ze een puppy gaan halen. Joe daar hoef je toch niet weken een soort rebus voor op je insta te houden
Ja instagrammers die echt heel leuk nieuws hebben waar ze echt niets over kunnen zeggen voorlopig. Blijkt het een of andere campagne te zijn.
Aww, van Iris kan ik het echt wel hebben. Beetje kneuterig misschien, maar ik kan best geloven dat je daar zó naar uitkijkt en helemaal aftelt er naartoe. Net omdat het zo in contrast staat met mijn Octo-persoonlijkheid vind ik zo dat kinderlijk enthousiasme om iets ‘gewoon’ als een nieuw huisdier bij iemand anders leuk om te zien.
Haha ja ik snap heeeel goed dat je super enthousiast bent over de komst van een nieuw huisdier. Dat was ik zelf ook. Maar ik had het dan leuker gevonden om juist een tijdje mee te delen in dat enthousiasme in plaats van de big reveal via een rebus. Dat voelt toch een beetje als een gender of name reveal, wat vaak ook niemand wat kan schelen behalve de ouders zelf .
Kindjes in de straat komen elk vrij moment langs de deuren voor een heitje voor een karweitje. Het zijn ook echt altijd dezelfde 2 kindjes en ik zeg altijd nee, maar toch komen ze zeker 3x per week
Stomme recruiters op LinkedIn. Ik zoek niet eens een baan, maar ik ga ook niet voor 11 euro per uur in een pakhuis werken.
Koop ze af
Hahaha misschien wel een idee! Of gewoon een heeeeeel stom karweitje verzinnen
Dat klinkt alsof het ook heel prettig is voor je patiënten, om zo’n samenvatting te hebben. Fijn dat je dat doet
Aan het lange Paasweekend. M’n herhaalrecept van begin deze week is blijkbaar niet doorgekomen bij de apotheek en nu zal ik wel op z’n minst tot dinsdag moeten wachten voor ik ze op kan halen. Ook een beetje een ergernis aan mezelf dat ik pas eind vrijdagmiddag de apotheek ga bellen en de huisarts nu natuurlijk niet meer bereikbaar is.
Als je het echt nodig hebt kun je de dienstapotheek bellen. Sommige geven dan alsnog voor bv 3 dagen medicatie mee mits ze in het systeem kunnen kijken dat je het actief gebruikt. Of via de HAP na overleg met de huisarts.
Wat een arremoe dat ze de supermarkt om 19:00 uur sluiten vanwege goede vrijdag, alsof er ook maar één iemand is die dat viert
Toevallig “viert” mn jehova getuigen collega dat. Zij doen dan het laatste avondmaal.
Ik vond interessant maar had spijt van al mn vragen toen hij begon over dat ze weer langs de deuren gaan en dat ik mocht langskomen enzo.
Uuuuuuuugh ik wilde nog chips halen.
Same
En met mij nog tientallen anderen haha
Dan maar verplicht eten bestellen 🫡
Ja het is zeker storend, ik loop nu zelfs naar m’n keuken zodat ze niet zien dat ik er ben hahaha … het zijn kinderen van 5/6
Ik vind het wel moeilijk om er wat van te zeggen, want ze wonen een paar deuren verderop maar ik kan me niet voorstellen dat alleen ik het storend vind
Ik kijk vanuit mijn huis uit op de AH en sinds 19:00 staan er al zo veel mensen voor een dichte deur. Niemand rekent hier op inderdaad. Ze lopen allemaal een beetje verbijsterd weg
Wat een onzin ook. Bij mij zijn de supermarkten wel gewoon nog open nu, maar de winkel waar ik eigenlijk wat nodig had ging ineens om 18;00 dicht ipv 21:00 uur. Op de site stond ook gewoon 21:00 uur, maar op het geprinte A4tje in de etalage wat niemand leest voordat je al voor de winkel staat ineens gewijzigde openingstijden. Ga weg.
We zijn in Australië en iedereen denkt dat wij onder aanval van Rusland staan. Ergens snap ik het wel, de afstand tussen de ene kant van het land en de andere kant is drie keer zo groot als tussen Nederland en Oekraïne, maar het voelt toch wat wereldvreemd. Er zitten nog twee landen tussen.
Ook iemand die dan zegt ‘ik ken mensen uit Nederland’ en dan na even navraag doen bij diegene blijkt het toch Noorwegen te zijn. Dit is ook de persoon die dacht dat we gevlucht waren naar Australië vanwege Poetin haha.
Maar goed, mijn man zei ook dat als er bosbranden zijn aan de westkust mensen in Nederland hem vragen hoe het met zijn ouders aan de oostkust gaat. Dat is dus net zo ver als van Nederland naar Kazachstan of Groenland.
Mensen die stoer praten. Bijv bek ipv mond en klauwen ipv handen of steeds vloeken.
Kan daar echt niks mee en vind het heel erg afleiden van het verhaal.