Waar erger je je aan? #12

Als mensen als ze verliezen of bij de laatste 3 ofzo zitten de hele tijd “ik wist het” gaan herhalen. Of als ze het 1 keer zeggen erger ik me eigenlijk ook al haha

5 likes

Ja dat dachten ze daar in die winkel ook.

6 likes

Team: nodig x uit voor het etenje nog voor zijn afscheid.
Ik: regel alles en stel vervolgens voor om x vrij te houden van betaling omdat het zijn verlaat afscheid is.
Reageert er serieus niemand op :roll_eyes:
Als we allemaal 2 euro bijleggen is het geregeld…jeetje.

Oh dit zo hard! In het echt oké maar op dit forum kan ik me hier zo aan ergeren.

2 likes

Plz stuur ze naar mij, heb genoeg voor ze.

Ik zei laatst nog tegen mijn man, waar blijven toch al die kids die je in films ziet die dan idd een klusje willen doen.

Ik wilde chips pakken en dit is wat mijn vriend in de zak heeft laten zitten:

But why?

35 likes

Wat is dit nou weer voor Spotify update dat je liedjes of podcasts onmogelijk op pauze kan zetten :weary::weary::weary:

7 likes

Ik ben dus niet de enige. Zo irritant, maar hij valt ook vaak uit bij mij na een paar liedjes van de afspeellijst.

7 likes

Gisteren heb ik tulpen gekocht en ze in een vaas met een klein laagje water gezet omdat ze anders te veel doorgroeien, zo zei de man van de markt. Hebben ze vannacht alles opgedronken en nu hangen ze helemaal slap. Wat een stomme bloemen

2 likes

gaan ze niet meer omhoog als je meer water geeft? tulpen drinken gewoon echt veel

Ja wel een beetje gelukkig, maar een paar hangen zo slap dat ze niet meer te redden vallen

1 like

Dit had ik laatst ook! Zo irritant want hij deed het hele liedje weg dus dan kan je ook niet verder waar je gebleven was

5 likes

Misschien teveel zon gehad, mijn moeder legt ze dan even in kranten geloof ik

4 likes

Nee tulpen hebben veel water nodig!

Edit: oke dot heeft mijn moeder wijsgemaakt maar lees nu dat dit niet klopt.

Wat je nog zou kunnen proberen is de steel opnieiw een stukje schuin afsnijden. En een muntje in het water doen.

3 likes

Die perrons op Amsterdam centraal en dan met name dat er zulke nauwe doorgangen zijn om er weer vanaf te komen. Dat duurt me te lang en helemaal omdat mensen vaak zo irritant stil gaan staan op een roltrap

14 likes

@MadameMignon ik had dit laatst ook! Was gelukkig na 2 dagen wel weg/gefixt

2 likes

Vanzelf? Of had je Spotify gecontact?

4 likes

Ik ging een koffie bij de kiosk op het station halen, vraagt die man of ik een dekseltje erop wil (ja), gaat hij uitgebreid met z’n platte hand op dat dekseltje lopen duwen, waar ik daarna met m’n mond op zou moeten om eruit te drinken :sob: Misschien ben ik een beetje overdreven maar de volgende keer zeg ik dat ik het er zelf wel op doe

6 likes

Denk dat die man daar ook blij mee is want die dekseltje zijn echt een crime om erop te doen :stuck_out_tongue:

4 likes

Vanzelf! Heb de 13e een update gehad dus denk daardoor

3 likes