Waar erger je je aan? #12

Ik heb allemaal leuke korte jurkjes mee op vakantie maar in het vliegtuig heb ik een enorme tweedegraads brandwond op mijn knie gekregen van veel te hete koffie en dat zie je dus bij de helft van die jurkjes. Ik heb al zwart zwachtelverband maar dat ziet er heel dramatisch uit. En ik heb geen zin in steeds vragen erover.

1 like

Dat de buren op dit tijdstip hard t liedje helemaal naar de klote oid draaien en dat mn buurjochie dat vrolijk meeblert. Misschien ben ik ouderwets maar vind dat niet oke voor een klein kind.

2 likes

Wij wonen (met andere buren) boven een restaurant. Er is een groep van tien kinderen (van meerdere gezinnen). Ze zijn al 1,5 uur aan het gillen, over de bloemen heen aan het rennen over de perkjes. Ze hadden net twee autos met een bal geraakt (onze auto staat gelukkig aan de andere kant). Er staan 2 moeders erbij maar die zeggen helemaal niks. Kinderen hebben ook nog een soort vuvuzela achtige dingen die een klote geluid maken.

Erger me aan die kinderen, maar nog meer aan die moeders die niet even zeggen van jongens; doe even rustig er wonen mensen hier.

Dat het Pasen is en je met z’n alleen uit eten gaat met je kinderen, betekent niet meteen dat het een speeltuin is voor het restaurant.

Vriend heeft even op een rustige manier net de kids aangesproken. Maar die moeders zeggen helemaal niks , keken niet eens om.

4 likes

Ik heb volgens mij de griep en mijn tanden doen zelfs pijn?! Wtf

Het hele huis dat naar rookt stinkt door de paasvuren

1 like

Oh wat een deceptie idd

10 likes

Kroketten met ham???

2 likes

Huh wat een onzin.

Moet ik stroopwafels en vlokken opsturen

6 likes

Aardappelkroketjes denk ik?

2 likes

Nee er staat letter croquettes with ham :joy:
Maar is niet zo gek, gewoon ragout met hamblokjes ipv rundvlees blokjes.

1 like

Geinig, komende week is toevallig Italiaanse week bij de Lidl in Nederland

12 likes

ikea is echt hinderlijkkkk nu is eindelijk de dag waarop ik de bezorging wil beschikbaar, wilde vanmorgen betalen maar kon niet via de app en nu is mn bed weer niet leverbaar :rage:

Vrienden van m’n vriend hebben de onderzetters die overduidelijk op tafel liggen niet gebruikt en nu zitten er lelijke kringen op terwijl ik er zelf altijd om denk. :rage:

1 like

En dit is hoe de Nederlandse week in BelgiĆ« eruit ziet…

8 likes

Deze week ook in het land waar ik woon, maar inderdaad weinig interessants. Ik las in de Facebookgroep voor Nederlanders hier dat in een bepaalde gemeente waar veel Nederlanders wonen alles binnen een half uur uitverkocht was. Dus er waren toch liefhebbers

2 likes

Halleluja eindelijk alles kunnen bestellen en levering op de dag die ik wil :raised_hands:t2:

1 like

Hallo ik wil die stroopwafel ijsjes ook als Nederlander

15 likes

Zo voelen wij ons als Amerikanen het hebben over french friesšŸ˜„

4 likes

Hmm maar stroopwafels komen uit Nederland dat is een feit. Waar friet vandaan komt weet niemand met zekerheid en is altijd discussie over :sweat_smile:

3 likes

Iemand zit z’n nagels te knippen in de trein. Zo smerig, doe gewoon niet.

3 likes