WAAROM zou je dat ook doen?!
Dit idd, k zat erover na te denken en het duurt echt 1 minuut ofzo, die heb je toch thuis wel ergens over? Desnoods tijdens naar de wc gaanđ
Kreeg dit in mân mail:
"7 tips om als starter tĂłch een huis te vinden
Als starter op de woningmarkt is het nu erg lastig. De zoektocht lijkt hopeloos. Toch zijn er meer mogelijkheden dan u denkt. Waar u misschien nog niet aan gedacht heeft. We zetten er een aantal voor u op een rij.â
Ohja echt goede tips, met zân 4en een huis kopen (alsof je met vier starter inkomens een huis kan kopen met vier slaapkamers) of bij een hospita gaan inwonen! Of een Tiny House waar je toch geen grond voor kan vinden! Er zijn zo veel mogelijkheden!!
Ook echt de friends woning, daar zag ik in Amsterdam een nieuwbouw project voor en de huur was belachelijk hoog én je moest weet ik hoe vaak de huur verdienen.
Zelfs als ik mijn partner zou voordoen als friend zouden we het nog niet kunnen huren én als je zoveel geld verdiend dan neem ik aan dat ook die mensen er niet op zitten te wachten met een vriend samen te wonen maar gewoon iets alleen te huren of te kopen.
De appartementen waren wel echt super mooi maar dan voor de mega hoofdprijs.
Ik kreeg laatst reclame om te investeren in huurwoningen, want dat is een hele goede belegging!! Dat weet ik, omdat ik particulier huur en dus geen geld heb voor grote investeringen
Jaap Reesema en mijn kleine presidentjeđ€ź
Dat zodra je de afvalzak wegbrengt ineens allemaal shit vindt die ook mee had gemoeten. Grr, doe tegenwoordig speciaal een rondje, maar inmiddels zit de zak weer half vol met lege verpakkingen, koffieprut en whatever
Aan mn vader die er automatisch vanuit gaat dat de recruiter die me aan een baan geholpen heeft een man is. En dat mn vader na meerdere keer door mij verbeterd te zijn (ZIJ, HAAR, DIE VROUW) toch hij, hem en die man blijft zeggen.
NIET ALLEEN MANNEN ZIJN RECRUITER
Dat mijn vriend werkt aan de eettafel en dan geĂŻrriteerd is als onze baby geluid maakt âwant hij heeft meetingâ
Ga lekker aan je grote kk bureau zitten op zolder
Ik wil een nieuwe (tweedehands waarschijnlijk) auto maar alle kleuren zijn zo saai. Doe mij pastelkleurtjes of barbieroze, niet standaard grijs, wit of zwart.
Draai t om en klaag dat hij werkgekluid maakt op jouw vrije dag. (Ik zit daar zelf niet op te wachten namelijk)
Laten wrappen!
Had ik naar gekeken inderdaad! Maar daar zit nog best een prijskaartje aan volgens internet
Erg he. Ik ken een stad met zulke vriendenappartementen met ook een absurde prijs. Dat je denkt als je dat verdient ga je echt niet een woning delen. En als je friend er klaar mee is moet je binnen 14 dagen een nieuw slachtoffer vinden. Anders zetten ze een vreemde bij je in huis. Op 1 contract
Dat de ns zoân geldwolf is. 99% van mijn werkreizen vindt op 3 trajecten plaats die tussen de 5-8 euro kosten (afhankelijk van dal-spits). Vergeet ik één check-uit rekenen ze daar 18 euro voor (wat je wel kunt corrigeren, maar toch).
En om het nog erger te maken: ik heb die reis uitgecheckt met mijn persoonlijke ov chipkaart. Die twee zijn gekoppeld aan één app en één mailadres, maar dat correctietarief wordt op twee plekken gerekend.
Een kennis die huurt samen met 4 vrienden een woning in Amsterdam. Hebben ze allemaal een super kleine kamer, waar net een bed in kan staan en niet eens een kast. En die betalen ontzettend veel per maand. Laatst was er ruzie en verlieten 2 het huis en toen was er een probleem hoe los je dat op. Geloof dat ze nu opzoek zijn naar 2 anderen.
Net een studentenhuis maar dan voor werkende.
Ja kaulo kloek
Ja dat las ik ook als voorwaarde! Dat vond ik ook echt bizar.
Nog zo een nieuwbouw pareltje; 30m2, geen wasmachine aansluiting, alleen een gedeelde wasmachine en dan heel groot er bij: geschikt voor gezinnen.
Echt hoe bedenken ze het
@Strawberry oh dat is ook echt vreselijk! En dan moet je maar hopen dat die nieuwe mensen wel goed er bij passen en dat het goed gaat.
ik bestel voor mn werk altijd boodschappen bij de jumbo (met veel passie, leef echt voor de aanbiedingen juist inzetten)
je bestelt dan voor 120eu ofzo en dan betaal je alsnog 5eu nog wat verzendkosten?? vind dat echt gaar, het verpest mn hele âhet was maar zoveel euro want kijk al die 2e halve prijs die ik hebâ vibe
Ik word zo gek van de radio. Er is zoooveel nieuwe muziek. En wat doen zij 1 nummer 5x per dag nu al 2 weken draaien. Irritant zeik nummer pff. En verder is het allemaal hoempapa muziek en 2000 house muziek. Draai bad bunny stomme witte mannen!