Het wordt niet voluit geschreven en toch val je erover?
Oh sorry, ik was vergeten dat de jeugd dit volledig uitschrijven tegenwoordig
Wat een rare redenatie. Het heeft dan toch gewoon nog dezelfde betekenis en lading.
Niet veroordelend maar vraag me dus wel echt af of mensen zich nou echt persoonlijk geraakt voelen hierdoor. Ik dacht misschien anders doordat mijn vader kanker heeft gehad of veel mensen in mijn omgeving maar het doet me echt niks. Ik zeg het niet (of alleen bij hoge uitzondering dronken ofzo) en heb dus wel met sommige andere woorden dat ik denk oei kan echt niet maar hierbij dus niet
Scheldwoorden zijn sowieso onnodig, maar wel lekker af en toe. En het is toch niet alsof je iemand letterlijk kanker toewenst als je het gebruikt.
Ik gebruik het zelf trouwens niet, maar het zal me echt aan mijn reet roesten waarmee andere mensen schelden, heeft toch niks met mij te maken
Wat maakt het uit of het volledig of als afkorting wordt geschreven? Het betekent hetzelfde
@ferris ja.
Mezelf, ik wacht op een telefoontje en waar ik in de ochtend nog dacht ‘ze bellen zo, niets aan de hand’ word ik naarmate de dag vordert steeds zenuwachtiger.
Ben nu onder het mom afleiding al 4x naar de brievenbus gelopen maar ik zou beter nu gewoon even moeten focussen op werk wat ook wacht
Oh ik zie dat dan dus echt anders. Net zoals men soms om iets te willen duiden zeggen het n-woord dat schrijf je ook niet volledig omdat het aanstootgevend is.
Voor mij dus wel, want op die manier is het gecensureerd.
Deze smiley
Mijn bloed gaat hier echt van koken
Dit inderdaad. Neem zelf ook geen aanstoot aan het woord kanker (behalve dat ik het dom en aso vind klinken) maar de uitspraak dat kk en kanker anders zijn vond ik totaal niet logisch.
Ah, ja deze snap ik wel. Fijn ook dat je het zo aan hebt gepakt en het de kinderen duidelijk kon maken.
Mijn stuitje zo pijn doet na dag op kantoor gezeten te hebben. Zouden goede stoelen moeten zijn.
Wow wow, wij krijgen wel Travis Scott voor de zoveelste keer.
Dit is toch niet slecht. Ik wil al heel lang die millenial-tour zien maar was twee keer enkel in Amerika. Heb wel interesse om naar dit te gaan.
@Lula Ha, TLC was ik ook vergeten. Twijfel om te gaan want zijn enkel staanplaatsen en wil af en toe kunnen zitten tijdens een concert.
Ik ben even aan het zien maar zou wel een dagje op en af naar Rotterdam reizen voor die line-up.
Mooie poster wel
het is een screenshot van bewegende beelden, misschien dat de poster er zelf beter uit ziet,
Als je 1 webshop op insta gaat volgen en je daarna meteen 5 volg verzoeken van andere no hope webshops krijgt. Ga toch weg man