Waar erger je je aan? #12

Ik ga verhuizen naar een huis waar ik echt langere tijd ga wonen dus zou wel graag investeren in een goed bed. Maar elke boxspring is gestoffeerd en ik ben tering allergisch voor huisstofmijt. En een leren boxspring zie ik ook niet echt zitten.

2 likes

ā€˜There’s an unexpected item in the bagging area’ ik hoooor het gewoon.
Nederlandse zelfscan is vaak wel beter dan.

2 likes

en dan dat er op spitsuur een niet te vinden medewerker naar je toe moet komen om met zo’n sleutel je ā€œtasā€ goed te keuren, en dat dan X5😭

4 likes

Bij onze lidl is er geen probleem met de vleesvervangers :sweat_smile: en alles wordt echt zo duur. Ik moet ook ooit nieuwe prijskaartjes hangen en doet echt pijn aan mn hart af en toe… Gebeurt ieder jaar natuurlijk, maar normaal met ongeveer 5 cent ipv 50 of zelfs meer…

Mijn vriend wil naar een huis gaan kijken dat al 19000 keer bekeken is op Funda. Dan heb ik er al geen zin meer in. Want als ik ergens naar ga kijken wil ik het hebben en woon ik er al in gedachte.

1 like

Mensen die nu nog steeds verbaasd zijn dat sportieve mensen flink ziek zijn geweest van corona. ā€œHuh, maar je bent toch zo fit?ā€ Kom op man

5 likes

Over een jaar kun je nog beter goud eten dan brood

2 likes

Er zit nog een stukje tussen je tanden

afbeelding

8 likes

Een goed bed is niet per definitie een boxspring. Slaapcomfort is heel erg persoonlijk, waarbij het vooral gaat om je slaaphouding icm met het juiste matras. Of je daar nu een lattenbodem of een verende matrasbodem (boxspring) onder hebt, de basis is daarin minder belangrijk. Je zou ook alleen naar een losse matrasbodem kunnen kijken zonder hoofdbord als je echt graag een boxspring idee wilt hebben, dan heb je minder last van stof!

2 likes

Aan iedereen die een eigen tikok of insta account aanmaakt voor hun nieuwe huis. Eindstand lijkt het ook nog allemaal op elkaar. Waarom hebben we opeens allemaal de behoefte om alles maar met iedereen te delen op die manier.

11 likes

Dat mijn werkmail tegenwoordig voornaam.achternaam is en mensen het nog presteren mijn naam in de mail verkeerd te spellen. Prima als je het allemaal verkeerd doet, maar doe dan ook in de mail zelf want dan komt ie niet aan en hoef ik er niks mee.

17 likes

Insta accounts voor klushuizen en dan een update krijgen dat het plafond gestuct is
OkƩ boeie!!!

11 likes

Mensen die in de supermarkt hun hele kar volgooien met spullen, allemaal los en dat dan bij de zelfscankassa allemaal zelf gaan scannen. Dat is zo tering dom en onhandig en kost veel meer tijd dan de kassiere. Neem een handscanner, stop alles al in tassen, reken de handscanner af.
Sukkels.

22 likes

M’n moeder doet dit ook omdat ze het scannen zo leuk vindt :joy::joy:

9 likes

Die kar staat ook altijd zo voor de uitgang geparkeerd😭

Of YouTubers die een huis kopen en plotseling allemaal ā€˜verbouwingsvlogs’ gaan maken… het huis van een ander boeit me echt heel weinig.

7 likes

Digitale brainstormsessies van 4 uur. :cry: Super inspirerend man.

2 likes

Mijn verspakket prei-ovenschotel van de AH kon niet worden bezorgd. Maar de ingrediƫnten die ik voor dat gerecht heb gekocht wel zijn bezorgd, maar niet kan gebruiken zonder dat pakket. :expressionless:

Mijn korte termijn geheugen. Om het half uur denk ik ahh moet ik vanavond een staartje in doen want ik heb echt net iets te vettig haar. En dan oohja ik ga nog eerst naar de kapper.

1 like

Gatverdamme, ze zeggen dat een beetje nagellak remover erdoorheen doen moet helpen. Maar ik geloof er niet in. Krijg je zulke vieze streperige nagels van.

1 like