Waar erger je je aan? #12

Ik heb al de hele dag dat allemaal afspraken op mijn werk op het laatste moment niet door kunnen gaan. Nu had ik net nog een laatste online afspraak, maar deze persoon komt ook gewoon niet opdagen en is ook niet te bereiken

Ja veel van mijn Essie nagellak ook helaas. Ben ook niet meer zo’n fan. Ik wil graag Opi proberen nu.
Oh ik wist niet dat nagellakverdunner bestond, hopelijk helpt dat.

1 like

Ja dat helpt, ik had veel nagellak en van zodra die open zijn en in aanraking met lucht komen worden ze stroperiger. Gewoon een paar druppels in je nagellak doen, flesje over je tafel zachtjes rollen en dan direct aanbrengen.

5 likes

Dat mijn AH bijna nooit blikjes coca cola zero heeft. Het schap met blikjes is altijd leeg. Nu heb ik maar 2 flessen (bonus) gehaald omdat ik zo een zin had in cola, maar ik weet nu al dat ik de fles open maak, 1 glas drink en dan eind van de week denk oooh ja cola en dan is alle prik er uit :sob:

1 like

Ik hou ook zoveel meer van cola uit een blikje :heart_eyes:

16 likes

Jaa ik ook smaakt echt beter dan uit een fles! En ik heb maar heel af en toe zin om iets met prik te drinken en dan is een blikje sowieso handiger.

1 like

Ik vind een blikje sowieso met elke frisdrank heel fijn. Als ik bij mn favo snackbar ben, (waar ik ook stiekem altijd na 20u toen nog wijn mocht halen) geven ze me direct een blikje ipv. Zo’n flesje cola. Het zit waarschijnlijk tussen mn oren maar ja blikje is echt beter haha.

2 likes

Blikje voelt ook gewoon luxe vind ik

4 likes

Nummer één is voor mij frisdrank uit een glazen fles. Daarna blik en dan die verrotte plastic flesjes.

16 likes

Ik bestel nooit op een terras cola, maar ik zit me nu ineens af te vragen. Daar krijg je toch meestal een glazen flesje? Ik weet niks meer van het terrasleven. @MadameMignon ja misschien? Of dat je het niet in van dat dikke plastic zit. En dat klipje opendoen haha. De hele beleving lol.

1 like

Ik ook niet, sgat. Heb al zeker twee jaar geen terras meer van dichtbij gezien

4 likes

@kali jij werkt in de horeca toch? Ik weet niet eens meer of je een glazen flesje vaak krijgt met glas erbij, alleen een glas etc. Alleen een glas kan ik me niet meer voorstellen?

Ben toevallig gister nog ergens wat gaan drinken. Mn bitter lemon zat in een glazen flesje. Zit tie eigenlijk altijd wel.

1 like

Het ergste is als de zaak grote flessen koopt en dan bij elke bestelling uit diezelfde fles schenkt. Je krijgt dan een gewone platte cola. Geef me mijn glazen flesje van 20 cl, dank je

6 likes

Dit vind ik ook zo gierig :joy: voor die 3 euro kan ik weet ik het hoeveel flessen kopen. Als ik alleen een glas krijg vind ik het echt zonde.

3 likes

Oh dit haat ik ook zo erg. Bij mijn supermarkt mag je alleen zelfscan kassa gebruiken met minder dan 15 items, staat gewoon aangegeven. Maar geregeld staat er dan zo’n boomer een hele kar vol te scannen en dan natuurlijk ook allemaal los fruit en groente. En dan staan ze zo beduusd naar het scherm te staren want ze weten niet hoe dat moet.

Ga gewoon naar de kassa :raised_hand:t2:

3 likes

Liever dat dan “We hebben alleen pepsi”

10 likes
  • Dat mijn MacBook blijkbaar leeg is gelopen in mijn tas en niet goed in sluimerstand gaat :angry:
  • Aan mezelf

Of Fritz Kola

Mijn reactie als “een cola alsjeblieft” niet resulteert in Coca Cola Company

24 likes

Ik kijk altijd bij anderen op tafel wat voor cola ze daar hebben en als ik het niet kan zien omdat het in glazen zit bijvoorbeeld dan vraag ik of ze coca cola hebben :sweat_smile:

8 likes