Waar erger je je aan? #12

Dat ik echt helemaal niks snap van wat Eneco aan het doen is met m’n bedragen. M’n contract is afgelopen half april en nu staat alles in de app op de bedragen van het nieuwe (onbepaalde tijd) contract, ook de bedragen van afgelopen januari en zo. En dat ik vervolgens de klantenservice vraag hoe dit kan, en dat die het ook niet weten en me adviseren op een later moment terug te bellen. Ik wil gewoon dat het allemaal klopt en ook zeker weten dat de eerste helft van april nog op m’n oude contract wordt verrekend.

1 like

Ergenis minder

6 likes

Als dat je leven leuker maakt, zou ik dat vooral doen

1 like

Ja die regio’s zijn ook bepaald niet duidelijk, Amsterdam is Noord terwijl ik Amsterdam niet per se onder Noord Nederland zou scharen

5 likes

Maar de data zijn identiek? Je hebt wel gelijk als het gaat om de zomervakantie.

2 likes

M’n favo is om dan iets terug te sturen als “liever op de internationale dag van de dans, jazz of wereld astma dag?”

22 likes

Ik zou Amsterdam eigk wel onder Noord scharen als ik met een kompas zou zitten, want tis ook geen West.
Wat ik raar vind is dat zuid zo schuin afloopt. Dordrecht, Rotterdam en Den Haag zouden eigk bij rechte lijnen daaronder moeten vallen denk ik, maar dat is allemaal midden.

1 like

Ik heb wel een kind maar moet het ook altijd opzoeken :+1:t4:.

5 likes

Oh ja ik kom uit Amsterdam dus het is wat mij betreft het middelpunt van de wereld, mijn perceptie is niet heilig.

(Woon inmiddels buiten de ring hoor)

13 likes

Haha ik zou denken Amsterdam = noord-holland = hoort bij het noorden ?

6 likes

Koningsdag en moeilijk moeilijk dat het midden in de week valt.

1 like

Hoort Noord-Brabant dan ook bij het Noorden?

19 likes

Nee dat hoort bij België

14 likes

Hahaha goeie! :sweat_smile:

4 likes

Duidelijk geen Amsterdammer jij

4 likes

Ik wil een bepaalde jurk. Hij staat als afbeelding op de home-pagina, maar niet zodanig dat je hem kunt aanklikken. Zo vervelend…ik ga de shop zelf maar mailen denk ik.

5 likes

Nee meid 010 for life!

7 likes

Laat ons helpen zoeken

2 likes

Afbeelding ingedrukt houden en dan zoeken met Google lens? Of als dat niet werkt de afbeelding downloaden/opslaan (desnoods via een screenshot) en zoeken via Google lens

1 like

Wist je dat het gister de dag van de woningcorporaties was?

5 likes