Waar erger je je aan? #12

Dit nummer komt 5x per dag op de radio. Ik heb daardoor de behoefte om alle radio stations in de fik te steken. Als je de hele dag alleen maar kut muziek kan draaien mag je niet meer mee doen.

4 likes

Fuck nee :smiling_face_with_tear: daar had ik uren over kunnen zeiken

2 likes

Er is een nieuw restaurant geopend in de stad en op de borrelkaart zijn echt alle gerechten met vlees of vis?! Stuk of 10 gerechtjes en als vega kun je enkel olijven krijgen. Zelfs de broodplank is met een vleesdip. Echt zo inspiratieloos, hoe krijg je het verzonnen.

12 likes

Is het een restaurant voor EcHtE MaNnEn?

2 likes

Niet eens! Verder hebben ze ook geen menukaart en kun je uit 2 of 4 gangen kiezen, en dat kan prima vega.

1 like

Heb ik ook geprobeerd met de afbeelding van hun site,genoeg soortgelijke opties op andere sites, maar niet op b.onprix.

@Lemongrab of iemand die zin heeft:

Het is deze jurk. Hij komt ook in de reclame voor maar daar zie ik geen verwijzing naar op de site.

Het gaat om de webshop bonprix.
Voel vooral geen verplichting om te helpen !!

1 like

Heel erg bedankt voor de moeite! Zover was ik niet gekomen met google lens. Bloemenjurk heb ik ook gebruikt als zoekterm, zonder resultaat dus waarschijnlijk is hij er niet meer.

Dank je wel!

1 like

Ik heb momenteel een puistenfamilie in/op mijn lip wonen en het doet PIJN.

Bedrijven die een verdienmodel hebben gemaakt van het vaak publieke probleem dat ze zeggen op te lossen. Waardoor ze totaal geen baat meer hebben bij het daadwerkelijk vinden van een oplossing/verspreiden van hun kennis en ervaring

3 likes

Daarom zet mijn werk (overwegend man) bij deze events juist alleen maar vrouwen in. Boom, wie is nu die hr dame he?! Joke’s on us, want meestal denken studenten dat we allemaal van de marketing zijn.

15 likes

Hij wordt binnenkort aangevuld staat er!

4 likes

Hahaha zo’n typische biotechnologie nerd? Heel irritant. Ik werd ook een aantal keer aangezien voor secretaresse door studenten.

Gisteren nog een witte boomerman bijna zien gebeten worden door een van de gevaarlijkste slangen hier omdat hij niets van me wilde aannemen en z’n foto voor het thuisfront belangrijker vond. Terwijl ik met die slang in m’n handen stond en hij mijn veiligheid daar ook mee in gevaar bracht.

13 likes

Ooeh dank je wel! Heb mij meteen aangemeld voor een melding wanneer hij aangevuld is.
Heel erg bedankt!

3 likes

Mensen die ‘aangeven’ zeggen ipv ‘zeggen’

11 likes

Ik zeg alleen “goed dat je het aangeeft” als ik niet van plan ben ernaar te luisteren (“ik ga je opmerking parkeren” :face_vomiting:)

4 likes

Dat de Videoland app op de tv het wéér niet doet. Vaker niet dan wel. Maar nu is de vraag, ligt dat aan Videoland of Ziggo? Ben bang voor het laatste.

1 like

Bij mij doet ie het wel op dit moment en ik heb geen ziggo.

2 likes

Ja, denk dat het aan Ziggo ligt want op mijn laptop doet Videoland het wel gewoon.

1 like

Dan wil ik als best aardige witte vrouw wel een keer met je praten op zo’n beurs!

1 like

Aan dat mijn wifi modem hemelsbreed nog geen 4 meter van mijn bed af staat, maar er zit een muur en het hoofdbord van mijn bed tussen, en ik heb op mijn laptop gewoon geen internet in bed. Ben al een paar dagen ziek thuis en ik wil gewoon in bed series enzo streamen op m’n laptop, zonder eerst alles te moeten downloaden in de woonkamer (wat met Videoland niet eens kan).

2 likes