“Ik neem het mee”
Wat is het punt van op tijd komen voor de tandarts als de tandarts niet op tijd komt voor jou
Misschien ongevraagde tip maar je zou een wifi extender kunnen bestellen, twee units die je in stopcontacten stopt en dan heb je wel bereik in de slaapkamer!
Dat mijn fiets al bij de fietsenmaker staat, maar ik hem nog niet heb. Meneer de fietsenmaker, ik wil mijn nieuwe fiets
Ja dat kan via Ziggo indd, maar daar betaal je extra voor en aangezien ik het niet zo breed heb momenteel twijfel ik daar nog even over. Het zou iig niet nodig moeten zijn qua afstand en Ziggo zit zo reclame te maken met die wifi boosters dat ik ze er bijna van verdenk dat ze het expres doen.
Dat het zo lang duurt voordat H&m mijn bestelling verstuurt. Ik wil er ook leuk uitzien
Ik heb al een week overal jeuk en bultjes maar alles wat ik opzoek op internet is het niet
denk ‘gewoon’ een allergische reactie maar snap niet waarvoor
schurft
Ja begrijp ik hoor! Haha dat zou zomaar kunnen ja
Nee dat is het dus niet
Slik nu maar cetirizine helpt wel iets maar echt weggaan doet t niet
Wij hebben ze gratis gekregen. Misschien even bellen?
NAGELLAK
elke keer is het weer niet droog, na 8 Fucking uur en dan denk je het is EINDELIJK droog en dan doe je je broek uit en dan is het alsnog helemaal lelijk en gerimpeld en nat godverdomme ik word hier zo boos van elke keer weer
Ben echt in staat een klein kind om te brengen
Thuis vergeten of ergens op vakantie?
Ik heb er zelf 1 voor 15 euro ofzo bij de mediamarkt gekocht, die doet het prima (nog steeds kosten natuurlijk maar wel een stuk minder dan die van ziggo)
Dat ik na 2 dagen winkelen nog geen fatsoenlijke pantalon heb kunnen kopen. Als een winkel uberhaupt al iets heeft wat om mn heupen past, zijn al die broeken te kort. Kennelijk is het hip dat alles op enkellengte is, maar ik heb in verhouding vrij lange benen, dus normale lengte is bij mij al enkellengte en nu is het allemaal echt veel te kort.
Ik vraag me dus echt waar andere vollere lange vrouwen hun broeken kopen.
Oh hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Misschien toch wel een goed idee, om even te bellen en de situatie uit te leggen en te klagen dat ik het vrij belabberd vind en weiger om extra te betalen voor wifi boosters. Op een appartement van +/-60m2 (zonder verdiepingen) zou je toch mogen verwachten dat je geen wifi booster nodig hebt.
@Lemongrab Ja snap ik, maar het is een beetje een principe kwestie ook wel. Plus ik wil dan wel zo’n mesh ding ipv dat je handmatig moet gaan wisselen tussen netwerken.
Ik heb niks gedaan maar ik kreeg ze aangeboden. WiFi is hier goed, maar mijn dochter gaat na de vakantie naar het VO en dan is een goede verbinding wel noodzakelijk boven op haar kamer.
Maar je kan bellen hoor! Zo heb ik ook een betere router gekregen door te miepen. En je kan zeggen dat er klanten zijn die ze ook gratis hebben gekregen.
Ze willen je toch graag als klant houden
Wij hebben deze gekregen trouwens:
De snelste manier om iemand chagrijnig te krijgen is de vraag te stellen: ‘ben je chagrijnig??’
O nee toch niet een NOG SNELLERE manier is om vervolgens het antwoord niet te geloven en te zeggen ‘oh je zit weer in je weerstand’
O ja kut ik lees dit nu met net gelakte nagels en wil over een uur naar bed
godverdomme, ik vind mijn werkcrush leuk als in eigenlijk ben ik gewoon verliefd op hem maar dit is al de tweede keer dat ie me gewoon negeert op een feestje, klootzak, godverdomme