Wow haha ben dit aan het teruglezen en dacht, dit is exact de avond die ik had met Sven vath laatst hahaha was blijkbaar dezelfde avond!
Dat de waterbus de âBlue Amigoâ heet. Dat ding vaart heen en weer tussen Rotterdam en Dordrecht. Waar heeft ie die naam voor nodig?
Mensen die hun dieren hun kinderen noemen is een ergenis op zich, hij verdubbelt wanneer die zogenaamde kinderen onder de teken zitten en nog nooit een dierenarts hebben gezien.
Mensen die al mogelijke antwoorden beginnen te roepen terwijl je nog helemaal niet je vraag gesteld hebt. Eindstand, de antwoorden slaan nergens op en je wordt meerdere keren onderbroken en moet telkens weer draad van je verhaal oppakken.
Zeeman in de buurt? Even snel onderrokje kopen
Heb je een hemdje onder je jurk aan die je mogelijk uit kan doen? Dan zou je die als nood onderrokje kunnen gebruiken
Het consumentisme rondom Earth day. âBij elke aankoop doneren wij X% aan het goede doelâ, âVoor elke aankoop vandaag planten wij een boomâ.
Echt hoe kortzichtig kan je zijn. Spullen ruineren de planeet.
Voor nu waarschijnlijk te laat, maar je kunt de statische kleefheid opheffen door een klein beetje (hand)creme op je panty uit te wrijven. Dan komt je jurk weer los van de panty.
Huh zie niks over silent disco. Waar dan?
Oh haha inderdaad sneakyâŠhad het niet gespot.
Ik heb laatst iemand ontmatched nadat hij zei dat hij naar de silent disco ging. Straks wilt die dst ik een x mee ga naar zo iets. Daaag ik wil daar niet dood gevonden worden
Sommige bumperklevers. Rustig aan, ik mag maar 100 en rij al helemaal rechts. Wel typisch dat het altijd diezelfde witte mannen zijn in hun lease Volvo. Laat mij gewoon rustig rijden, ik heb geen tankpas en geen haast.
Maar dan planten ze een boom đ„č
Dat compenseert de vervuiling die de pakketbezorger uitstoot vast wel.
Gefixt
Ik kom er net achter dat er nog veel geld op mijn OV staat die ik nooit meer gebruik, als ik dat terug wil vragen moet ik âm oosturen en wordt de pas beĂ«indigd. Wat een gezeik?
Dan moet ik âm dus opsturen om daarna weer een nieuwe aan te vragen want ja, wil wel een OV alleen ik maak dit bedrag de komende maanden tot wel jaar niet op⊠ik ga letterlijk nooit met de trein.
@Zemraluani & @Enthusiasm gelnagellak zou jullie problemen oplossen. Even 60 sec uitharden onder de lamp en je kan gelijk door met je leven + blijft twee weken zitten.
Ik had 3 maanden geleden mijn npo plus abonnement opgezegd. Daarna is nog elke maand geld afgeschreven en heb ik elke maand weer opnieuw opgezegd. Bel ik vanmiddag naar de npo, wordt er direct gezegd ja dat is een bekend probleem. Waarom wordt dat probleem niet meteen opgelost ipv nu handmatig terug te laten storten als klanten er over bellen.
En een nieuwe pas kost je ook weer âŹ8 ofzo
Ja ik weet het, maar hou ik alsnog wel flink wat geld over⊠maar het is zoân gedoe. Echt omslachtig.
Mensen die veel klagen (zoals ik nu haha). Ik heb zo een vriendin die heel veel lichamelijke ongemakken heeft maar elke keer als ik dan met haar afspraak dan gaat het weer erover de hele tijd. En dan denk ik, met klagen wordt het echt niet beter ofzo. Zo vermoeiend.