Ik weet niet of dat nog steeds kan, maar twee jaar geleden heb ik het tegoed op mijn OV-kaart laten uitbetalen bij de servicebalie op het station. Kreeg ik mijn pas gewoon terug. Wellicht is dat nog een optie?
Dat kan als er minder dan 30⬠opstaat, maar staat best wat meer op
Ah shit wat irritant. Zou je toch eigenlijk gewoon digitaal een aanvraag voor moeten kunnen indienen.
Incasso blokkeren. Kan wss niet via je bankapp maar wel als je via internet inlogt normaliter.
Dat had ik ook! Iedere keer laten terugboeken, kreeg ik na een tijdje een mail met dat ze mijn account gingen opzeggen omdat ik niet betaalde. Echt pardon, ik was eerst met het opzeggen hoor
Ik ben met pasen met mān lamme kop zo op mān billen gevallen in de gang thuis. En nu heb ik op een bil zoān grote blauwe plek, zoals dit echt zo paars en groot
Maar ik ga dus morgen op vakantie met mān schoonfamilie en letterlijk elk bikinibroekje laat toch een stuk van die plek zien
Edit: dit is trouwens gewoon een foto van google hoor lieve mensen, haha lijken net billen als je snel kijkt
Aiii pijnlijk! Balen inderdaad hahah maar toch alvast een fijne vakantie
Ik ben sinds gisteren zo verkouden geworden, heb nu al zere ribben van het hoesten en hoor de hele tijd mān hartslag in mān oren bonzen erdoor. Echt zo irritant
Krijg op tiktok steeds van die rechtbankfilmpjes van Johnny Depp/Amber Heard te zien. Ik heb al zeker 30x geklikt op āniet geĆÆnteresseerdā maar kennelijk boeit tiktok dat geen aars.
Dat ik jank om een gast. Echt fuck off, omg op mezelf
Oh vreselijk ja, ik word er ook helemaal gek van. Zit nu eindelijk in de fase dat het een beetje los komt. Eerst was het zoān vastzittende nutteloze hoest.
Ik heb ook veel dingen gekocht om de hoest te stoppen maar niks helpt. Dus je kunt je het geld besparen en honing drinken en op dropjes zuigen. Thuisarts.nl zegt dit:
Als het goed is zit er een eind datum op je pas. Als die verloopt storten ze je geld terug.
Ik ben nu ook al twee weken aan het hoesten en iemand zei van de week tegen me dat hij er nadat hij ziek was 4 maanden last van heeft gehad
Ik kwam er laatst achter dat mijn ov verlopen is en al best een tijdje. Mijn kaart staat niet eens meer in het systeem en ik vermoed dat er ook nog geld op staat. Ik moet nu ook heeeeeel omslachtig gaan doen om dit nog te fixen.
Edit: ik kan eigenlijk niet vinden hoe dat moet.
Dat duurt nog 2 jaar. Maar goed, ik ga ām wel gewoon opsturen en koop wel een nieuwe als het nodig is. Kan die 90⬠goed gebruiken nu
Heb je überhaupt wel gezocht op Google? Het is gewoon het eerste zoekresultaat
Ah dankjewel.
And good for you dat het je eerste zoekresultaat was, bij mij niet Bij mij werd er op elk zoekresultaat gevraagd naar een kaartnummer (die niet meer in het systeem staat)
De tompoesdonut
Net een op, echt een teleurstelling