Ik had het tegenovergestelde probleem, ik kreeg steeds de live rechtszaak te zien en ik vond het wel interessant maar dan zat ik opeens 2 uur een tiktok live te kijken terwijl ik eigenlijk andere dingen te doen had.
Ah ok! Hopelijk helpt het bij jou wel
Mezelf & mijn chronisch slechte stemming.
Iets van 1,5 maand geleden had ik griep, even daarna corona en nu nog een nasleep van corona plus hooikoorts. Ben er zo klaar mee
De hype rondom witte asperges
Ja en ieder jaar moet ik ongeveer 3 kilo witte asperges wegvretten bij mijn schoonmoeder, omdat het ‘het seizoen!’ is. Vind het ook niet per se heerlijk ofzo.
Nou dit. Allemaal vriendinnen die dan ineens “het witte goud” willen eten. Smaakt nergens naar, superduur en je plas gaat er ook nog eens van stinken.
Alle restaurants in Limburg hebben nu ook een aparte aspergekaart
Laatst zelfs asperge sushi gezien
Een kennis/wat ze ook is zit altijd 1 specifieke auteur en haar boeken af te zeiken. Ik snap het niet. Als je die auteur zo irritant vindt en slecht vindt schrijven, lees je de boeken toch niet en volg je haar niet op social media?
Hun Nederlands is waarschijnlijk ook niet om naar huis te schrijven
Komt het niet ook omdat mensen het altijd op dezelfde manier klaar maken? Sinds een paar jaar heb ik namelijk gegrilde aspreges ontdekt en ik snap echt niet dat mensen het alleen maar blijven koken
Tot snot gekookt met een smerige plak ham en gekookt ei erop? Gardverdamme.
Gegrild is ook echt zoveel lekkerder, en dan vooral groene asperges! Ik vind het echt jammer dat ik die ook veel minder tegen kom dan witte asperges.
Snot? Dan doen ze het niet goed hoor. Als je het op de juiste manier kookt (dus niet te lang en niet te kort) is het juist boterzacht, alsof het smelt op je tong. Ja ik ben echt fan. Maar denk ook wel dat we het een stuk minder bijzonder zouden vinden als het gewoon het hele jaar door verkrijgbaar was.
Groene asperges op een pizza
Ik heb wat alerts aanstaan op Ticketswap voor niet uitverkochte shows en festivals. Zo bijzonder dat er dan mensen zijn die alsnog hun ticket voor de hoofdprijs verkopen Wil je van je ticket af of niet. Of tien euro korting, die mensen zijn al helemaal erg.
Aspergesoep💖 maar kan me de irritatie echt heel goed voorstellen als je het niks vindt.
wat is hier erg aan haha
Omdat het nog altijd een risico is om via Ticketswap iets te kopen, dus voor 10 euro extra koop ik ‘m wel via het officiële kanaal.
Gaat trouwens om festivaltickets van 200. Als het een ticket van 20 euro is, dan snap ik het wel ja.