Ook ik hoest me al twee dagen helemaal kapot, vannacht zelfs van wakker gelegen. Inmiddels heb ik een halve zak drop op omdat het dat nog enigszins onderdrukt, maar morgenvroeg om 8:00 hang ik bij de huisarts aan de lijn voor codeĂŻne.
Aan dat zoveel artiesten denken âLaat ik ook eens een neoklassieke piano plaat gaan maken, echt diep man, dat kan ik ook welâ. Er zijn een paar mensen die dat heel goed doen en die ze eigenlijk bijna allemaal imiteren (Nils Frahm), maar hee iedereen kan wel zulke simpele piano stukjes pingelen nu weten we het wellll. /Moest er even uit, ik snap de hype gewoon niet
Jaaaa! Gegrilde aspergesđ
Wat is de vomar een paupertent
Costes: elke broek die ik pakte zat een haaltje aan, of een soort intvlekken op, en op een broek zat (menstruatie?)bloed
Ik spendeer echt veeeeel te veel tijd in mijn leven aan het stofzuigen en afnemen van de trappenâ:sweat_smile: Als ik me omdraai is het alweer goor en stoffigâ:smiling_face_with_tear:
vind alles van costes er ook eerder uitzien alsof het van de markt komt
Overpriced polyester
JA. Het enige jurkje wat ik heb van Costes heb zweet ik me dus helemaal de pleuris in en omdat het polyester is stink ik dan ook enorm. Draag ik dus ook nooit meer.
PS costes is niet meer dan een luxuezer gemarketeerd merk wat onder The Sting valt, dan weet je al hoe laat het is haha
En Cotton Club is van dezelfde toko en biedt vooral veel synthetische troep aan.
Ik vind dit elke keer weer een teleurstelling als ik binnenloop. Cotton Club jongens, geen zweet stof!
Alles was daar fout aan. Echt gĂȘnant dat dit zo lang op tv te zien was.
Huh wat gek, groene asperges kun je juist het hele jaar door krijgen! Heb je een Turkse supermarkt in de buurt toevallig? Daar liggen ze bijna altijd wel.
Telkens als het regent, lekt het weer op een nieuwe plek. Kan niet wachten totdat mân huurbaas mijn dak gaat vervangen.
Die websites die een âvind mijn maatâ optie bieden en dan alleen naar lengte en gewicht vragen. Hoe dan. Weten zij veel waar ik al mijn gewicht draag. Misschien heb ik wel tering dikke voeten en een taille van 60cm
oef, welke zijn het?
Ik heb er nooit wat aan of als de op een website op basis van eerdere aankoop een maat voorstellen, net nu die trui extreem oversized valt etc
Mijn buren (oude mensen) zetten constant wekkers aan op hun huistelefoons beneden. Maar die horen ze zelf niet dus nu gaat er steeds om 1 uur 's nachts en om 8 uur 's ochtends een heel schel alarm af wat ik dus wel gewoon heel goed hoor en waar ik vaak wakker van word.
Ik snap dat echt niet. Als ik het kan horen door het halve huis hier dan hun toch zeker ook. Ze slapen er letterlijk boven.
Ben daar laatst geweest nadat er al maanden een wekker afging om 12 uur 's nachts. Heb ik zelf de wekker uitgezet. Werd er nog een beetje laconiek en lollig gedaan dat mijn oren te goed zijnâŠ
En nu is het gewoon wéér aangezet en dan ook nog eens 2x per dag.