ik denk dat ze het daarom om de haverklap blijft vragen. Keertje nee zeggen misschien!
āNee, kan niet, ben dan weg. Doe maar bezorgen op een tijdstip wanneer je er wel bent. Bye byeā
Ik ben vergeten bonen te doen in mijn chili sin carne ik vond de portie al zo klein
Sin chili sin carne
Denk eerder dat jij een normaal gehoor hebt en zij een slechter gehoor
Hopelijk blijft het nu ff stil. En anders gewoon toch een keer aanbellen als je er wakker van wordt. Jammer dat ze dat niet leuk vinden, maar als je het al een paar keer hebt aangekaart en hebt geholpen om het te verhelpen⦠jij vind het ook niet leuk om er wakker van te worden tochš
Haha nee ok dat is inderdaad ook wel zo. Al betwijfel ik of ze de deurbel dan wel horen
Aan alle mannen die nooit weten hoe het is om ongesteld te zijn. Waarom doet alles zo veel pijn?
Volwassenen (of eigenlijk iedereen) die het woord framblijtjes gebruiken.
Wat?
Want framboos heeft het woord boos erin
WTF moet dat woord betekenen? Frambozen? Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen maar ik snap je ellende voor 100%
Oooo omg wat verschrikkelijk dit
#positivevibesonly
Nou dan weet je iig wie hier het abnormale gehoor heeft toch
Er bestaat een plukkerij met de naam Framblij. Ligt in Monster en dat lijkt me geen toeval.
Iehl
Ik heb een antivirusfirewall whatever abonnement en dat werd automatisch verlengd en kostte dit jaar ā¬90!!! ipv ā¬21 zoals afgelopen jaar.
Ergernis 1. dat je dan in moet loggen op een website waarvan je uiteraard het wachtwoord niet weet om dat te cancelen en je dan weer zoān wachtwoord reset moet doen
Ergernis 2. dat je het alleen kan cancelen door na het klikken op het knopje met een meneer in de chat te praten om je cancellation toe te lichten
Ergernis 3. die meneer die zich vervolgens zorgen gaat lopen maken omāØde veiligheid van mijn computer⨠zonder hun programma en gaat proberen mij te lokken met een mooie aanbieding van ā¬90 voor 18 maanden ipv 12 maanden
Ergernis 4. en die na herhaaldelijk afwijzen op de proppen komt met een aanbieding van⦠ā¬21 per jaar.
Nouja wel score want ik wilde gewoon verlengen voor een normale prijs maar wel omslachtig allemaal en onnodig geforceerd menselijk contact
Mensen die niet reageren op appjes/mails/telefoontjes/facebook dmās.
Ik heb vanmiddag 2 afspraken met mensen waar ik misschien voor ga werken (freelance). Maar ik mis van beide allerlei gegevens dus bij de ƩƩn geen idee wat hun adres is en bij de ander geen idee hoe ze gaat videobellen. En nu reageren ze dus beide al sinds gisteren nergens op.
En ik moest dus ook nog mān minorcertificaat van een andere hogeschool naar mān eigen zien te krijgen. En ik krijg letterlijk alleen maar mailtjes terug met āgefeliciteerd met je minor en met afstuderen. Helaas kan ik het niet voor je in het systeem zettenā om me vervolgens te verwijzen naar een verouderde informatiepagina die niet meer klopt.
Heb echt geen zin meer om iets te doen vandaag als het allemaal zo irritant en moeizaam gaat.
Ik zag net iemand op straat snuiten, daarna haalde hij zijn hand langs zān neus en veegde het af aan het bankje waar hij op zat. Waarom zijn mensen zo goor?!
Zo maar dat is echt een gedrocht van een online platform. Dat hele Facebook businessmanagement businesssuite bedrijfsmanager advertentiebeheer