Waar erger je je aan? #12

Zouden ze dat per ongeluk doen? Als ik naar mijn oma kijk dan drukt zij ook vaak maar op wat knopjes en heeft ze geen idee wat ze doet.

1 like

Mensen die hun kinderen meenemen naar de sportschool. Prima als ze in een hoekje stil op een tablet of telefoon bezig zijn. Maar niet als ze als wilde apen door de jungle heen slingeren + bijbehorend geluid :rage:

3 likes

Ja het is ook perongeluk want de vorige keer zeiden ze dat ze nergens van wisten. Het staat wel keigroot in het scherm, maar daar letten ze niet op. Snap ik op zich dan ook wel want een huistelefoon is niet dusdanig interessant dat je er veel naar om kijkt. Maar ze zijn verder wel gewoon echt “bij de tijd” appen, internetten dat doen ze allemaal wel gewoon

Ik snap alleen echt niet dat ze dat zelf niet horen. Het is niet zo dat ze doof zijn dus dat is een beetje raar.

1 like

Hoe ouder je wordt hoe minder goed je hoge schelle tonen hoort, en al helemaal als ze er niet naast zitten horen ze het echt niet.

Kan je misschien de wekker optie helemaal voor ze uitzetten? Of de tijd aanpassen naar een tijd overdag

Aan mezelf, ik ben gewoon beledigd dat mijn werkcrush nog geen berichtje heeft gestuurd. Ik wil het initiatief van hem uit laten komen.

4 likes

Maar waarom zetten ze de wekker 2x per dag? Is dat ergens goed voor? Want anders moet idd die wekkerfunctie gewoon helemaal uit of zo, want ze hebben t niet nodig kennelijk maar jij hebt er last van.

2 likes

Misschien zet ze die wekker wel omdat ze diabeet is en op bepaalde tijden haar man, zich zelf of de kat moet bijspuiten ofzo? Of misschien innemen van medicijnen?

Dan moeten ze wel wakker worden van dat geluid en dat gebeurt zo te lezen vaak niet. En weten ze ook niet dat ze het hebben aan gezet.

5 likes

Helemaal mee eens, ik dacht gewoon even mee wat de reden zou kunnen zijn dat ze die wekker hebben. Als ze inderdaad er niet wakker van worden en het door blijft galmen dan is dat uiteraard super vervelend.

1 like

Aan nieuwe bh’s die tijdens het passen goed zitten en eenmaal gekocht ben ik de hele dag aan het sjorren en doen.

5 likes

Ja en dan moet je maten van andere winkels invoeren. Goh, waarom denk je dat ik dit invul? En het is niet alsof ik bij de H&M elke keer dezelfde maat heb

1 like

Ik heb precies hetzelfde :cry: In de winkel heel comfortabel, thuis laten ze afdrukken op mijn lijf achter die er de volgende dag nog in staan. Vrijdag maar terug om te ruilen voor een groter maatje

4 likes

Mn mond is verdoofd bij de tandarts maar ik heb vet honger en zin in chips. Waarom word ik altijd zo gepest in dit leven

4 likes

Nee dat is het hem dus. Ze weten zelf niet eens dat die wekker afgaat. Ze horen het ook nooit aangezien ze dan zelf in bed liggen (wat op zich raar is want waarom hoor ik het dan wel? Ze slapen er recht boven). Maar beneden gaat dat ding dus 10x over tot ie weer stopt en dan op het volgende tijdstip weer het riedeltje opnieuw begint, zonder dat zij er enig idee van hebben.

Dus het is niet dat ze die bewust ergens voor aan zetten, maar eerder perongeluk. Dat gaat via een soort van sneltoets. Toen ik daar was heb ik al gekeken of ik die wekker er helemaal af kon gooien, maar dat kan dus niet. Die sneltoetsen kun je niet aanpassen. Dus ik denk dat ze gewoon in hun onoplettendheid op de verkeerde knop drukken als ze het telefoonboek moeten hebben of whatever en dus die wekkertoets indrukken en dan vervolgens niet door hebben dat ze telkens een wekker instellen. Dat staat wel in het scherm, maar daar letten ze dus blijkbaar niet op.

Zijn echt aardige mensen verder, dus voel mij dan ook weer bezwaard om telkens (lees: iedere week of zelfs dagelijks) langs te moeten en te vragen of die wekker uit kan. Zeker omdat ze zelf zo laconiek reageren en het de vorige keer raar vonden dat ik het wel hoor. Alsof het dus aan mijn oren ligt dat ik teveel hoor ofzo? Daar kwam het volgens hun op neer eigenlijk

1 like

In Nederland komt het weer terug zag ik. Met Loiza als presentatrice. Ze zegt dat er meer diversiteit komt…Nadat Nicky(die ooit heeft gewonnen) zei dat ze ná haar winst nog wat moest afvallen voordat ze het contract mocht ondertekenen geloof ik daar ècht helemaal niks meer van. Van Nicky was het overigens gewoon haar bouw en kon ze niks meer afvallen. Echt belachelijk die eisen :sob:

Als je er continue 's nachts wakker van wordt zou ik echt in staat zijn een nieuw toestel voor ze te kopen, zonder zo’n functie. Heb je ook al bij de fabrikant gecheckt of er echt niks aan te doen is?

3 likes

Of midden in de nacht aanbellen. Dan komen ze er maar een keer voor uit bed, zien ze meteen hoe irritant het is

6 likes

Ze hebben 3 handsets waarvan er dus 2 afgaan. Wordt een dure grap haha.
Ja ik heb al gegoogled, maar die knop staat ook echt een wekker icoontje op dus dat wordt het hem helaas niet.

@papierhier haha denk dat ze me dat niet in dank afnemen :sweat_smile:

4 likes

zou je niet op die wekker een tijd kunnen instellen waarop jij er geen last van hebt, zodat als zij het per ongeluk weer aanzetten, het iig niet zo’n probleem is?

2 likes

Of kun je het wekkervolume standaard op 0 of 1 zetten? Als ze hem dan weer aanzetten heeft in elk geval niemand er last van.

1 like