Waar erger je je aan? #12

Mensen met dure koophuizen die mij ongevraagd tips sturen, terwijl ik niet eens op zoek ben naar een koophuis. Op zich fijn dat ze m’n smaak goed inschatten; nu alleen m’n financiële mogelijkheden nog. Meestal ligt de vraagprijs namelijk een ton of twee boven mijn maximaal haalbare bedrag :smiling_face_with_tear:
En ja, ik heb dit al meerdere malen gezegd en ben open over welke prijscategorie op termijn voor mij wel reeël is, maar blijkbaar kunnen ze dat gewoon níet geloven. Omdat ze zelf allemaal al jarenlang een koophuis hebben, denken ze het beter te weten dan ik. En nog los van deze algehele dommigheid vind ik het zo ergerlijk dat ze vervolgens in mijn plaats teleurgesteld zijn, terwijl ik dat zelf niet eens ben. Dat wordt nog wat als ik echt op zoek ga.

10 likes

Nee want hij begint op 00:00 vanaf daar moet je hem op de juiste tijd zetten. Dus standaard is altijd om 12 uur 's nachts helaas

@Yzile dat moet per wekker. Dus als ze dan een nieuwe perongeluk instellen dan gaat ie alsnog weer full throttle.

Ben toen ik net thuis kwam maar even langsgegaan. Buurman zwaaide op me toen ik parkeerde dus dat kwam goed uit. Ze hadden er geen flauw idee van. Al bleven ze wel herhalen dat ik echt goede oren heb en dat dat ook niet helemaal normaal is?? Alsof ik daar wat aan kan doen

Mja wekker is voorlopig weer even stil. Hopelijk deze keer wat langer dan laatst

3 likes

Kun je het desnoods een keer opnemen? Misschien zien ze dan dat het niet aan jouw oren ligt.

2 likes

Goeie. Ga ik de volgende keer proberen. Dat maakt het inderdaad wel makkelijker te begrijpen voor hun inderdaad

4 likes

Mijn buurvrouw die echt om de haverklap vraagt: “ wil je m’n hello fresh bestelling aannemen?” “ wil je mijn planten doen?” “ wil je de katten dit weekend even eten geven / verschonen” omdat ze echt bijna elk weekend en elke avond weg is.

Neem ook even je verantwoordelijkheid mens. Maargoed in het kader van “ een goede buur is beter dan een verre vriend” zeg ik elke keer weer ja.

6 likes

ik denk dat ze het daarom om de haverklap blijft vragen. Keertje nee zeggen misschien!

20 likes

“Nee, kan niet, ben dan weg. Doe maar bezorgen op een tijdstip wanneer je er wel bent. Bye bye”

5 likes

Ik ben vergeten bonen te doen in mijn chili sin carne :+1: ik vond de portie al zo klein :thinking:

13 likes

Sin chili sin carne

42 likes

Denk eerder dat jij een normaal gehoor hebt en zij een slechter gehoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hopelijk blijft het nu ff stil. En anders gewoon toch een keer aanbellen als je er wakker van wordt. Jammer dat ze dat niet leuk vinden, maar als je het al een paar keer hebt aangekaart en hebt geholpen om het te verhelpen… jij vind het ook niet leuk om er wakker van te worden toch😜

12 likes

Haha nee ok dat is inderdaad ook wel zo. Al betwijfel ik of ze de deurbel dan wel horen :sweat_smile:

3 likes

Aan alle mannen die nooit weten hoe het is om ongesteld te zijn. Waarom doet alles zo veel pijn? :unamused:

2 likes

Volwassenen (of eigenlijk iedereen) die het woord framblijtjes gebruiken.

2 likes

Wat?

7 likes

Want framboos heeft het woord boos erin :clown_face:

3 likes

WTF moet dat woord betekenen? Frambozen? Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen maar ik snap je ellende voor 100%

1 like

Oooo omg wat verschrikkelijk dit :joy:

3 likes

#positivevibesonly

1 like

Nou dan weet je iig wie hier het abnormale gehoor heeft toch :joy::joy:

1 like

Er bestaat een plukkerij met de naam Framblij. Ligt in Monster en dat lijkt me geen toeval.

11 likes