Waar erger je je aan? #12

Iehl

2 likes

Ik heb een antivirusfirewall whatever abonnement en dat werd automatisch verlengd en kostte dit jaar €90!!! ipv €21 zoals afgelopen jaar.
Ergernis 1. dat je dan in moet loggen op een website waarvan je uiteraard het wachtwoord niet weet om dat te cancelen en je dan weer zo’n wachtwoord reset moet doen
Ergernis 2. dat je het alleen kan cancelen door na het klikken op het knopje met een meneer in de chat te praten om je cancellation toe te lichten
Ergernis 3. die meneer die zich vervolgens zorgen gaat lopen maken om✨de veiligheid van mijn computer✨ zonder hun programma en gaat proberen mij te lokken met een mooie aanbieding van €90 voor 18 maanden ipv 12 maanden
Ergernis 4. en die na herhaaldelijk afwijzen op de proppen komt met een aanbieding van… €21 per jaar.

Nouja wel score want ik wilde gewoon verlengen voor een normale prijs maar wel omslachtig allemaal en onnodig geforceerd menselijk contact :weary:

7 likes

Mensen die niet reageren op appjes/mails/telefoontjes/facebook dm’s.

Ik heb vanmiddag 2 afspraken met mensen waar ik misschien voor ga werken (freelance). Maar ik mis van beide allerlei gegevens dus bij de ƩƩn geen idee wat hun adres is en bij de ander geen idee hoe ze gaat videobellen. En nu reageren ze dus beide al sinds gisteren nergens op.

En ik moest dus ook nog m’n minorcertificaat van een andere hogeschool naar m’n eigen zien te krijgen. En ik krijg letterlijk alleen maar mailtjes terug met ā€˜gefeliciteerd met je minor en met afstuderen. Helaas kan ik het niet voor je in het systeem zetten’ om me vervolgens te verwijzen naar een verouderde informatiepagina die niet meer klopt.

Heb echt geen zin meer om iets te doen vandaag als het allemaal zo irritant en moeizaam gaat.

Ik zag net iemand op straat snuiten, daarna haalde hij zijn hand langs z’n neus en veegde het af aan het bankje waar hij op zat. Waarom zijn mensen zo goor?!

2 likes

Zo maar dat is echt een gedrocht van een online platform. Dat hele Facebook businessmanagement businesssuite bedrijfsmanager advertentiebeheer

11 likes

Ik vind het ook hƩƩl moeilijk en ben echt wel handig met computers en systemen verder. En soms krijg je ook foutmeldingen zoals ā€œuw verzoek kon niet worden uitgevoerdā€ en dat is dan dat. Heel onhandig

4 likes

Of die ellendige ā€˜learning fase’ waar je nooit uitkomt :weary:

Ik haat het maar love het. Ik ben trouwens op zoek naar een goede cursus wbt adverteren, dus als iemand een tip heeft?

1 like

Dat gebakkelei altijd over geld, in dit geval voor een babyshower die ik heb georganiseerd en voorgeschoten.

We hadden afgesproken dat ik de kosten voor de lunch zou voorschieten (iets meer dan 500 euro) zodat we niet met 18 mensen omstebeurt moesten pinnen. Er was voor 18 personen gereserveerd, maar 3 dames lieten op de dag zelf weten toch niet te kunnen ivm covid/ziekte. We moesten toch gewoon voor 18 man betalen (logisch, want het restaurant had er rekening mee gehouden), maar vervolgens willen de zieken hun deel niet betalen omdat ze niet aanwezig waren, en de gasten die wƩl aanwezig waren willen niet voor de zieken betalen. Weet eigenlijk ook niet wie er gelijk heeft? Maar ik wil mn geld terug. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Duidelijk in de app zetten dat jij het geld hebt voorgeschoten en het graag terug ziet. Hoe maakt je geen reet uit en de tikkie blijven sturen.

25 likes

Die gasten die ziek waren moeten alsnog betalen. Het restaurant heeft rekening gehouden met hun komst. Pech dat je ziek bent, maar er zijn kosten voor je gemaakt.

45 likes

Op de wc op m’n werk is zo’n automatisch licht dat vanzelf aangaat als je binnenkomt maar dus ook vanzelf uitgaat als het te lang duurt en je niet genoeg beweegt.

Dus nu ik lekker op de wc op m’n telefoon wil scrollen om de boze buitenwereld te ontwijken moet ik 1x in de paar minuten als een malloot met m’n armen/benen zwaaien zodat de bewegingssensor snapt dat ik er nog ben. :rage:

8 likes

Om eerlijk te zijn vind ik dit van het restaurant ook wel een beetje raar, zeker gezien we nog (half?) in een pandemie zitten, en ook als ze het niet bij het reserveren benoemd hebben. Als je met 3 personen reserveert voor het avondeten en je belt een half uur van tevoren dat jullie niet meer kunnen komen hoef je toch ook geen 50 euro te betalen? Same difference, 3 of 0 of 18 of 15.
Edit: als de hele groep van 18 nou ineens niet meer komt vind ik het een ander verhaal overigens.

18 likes

Ja misschien een high tea lunch of buffet oid? Dan staat het gewoon klaar voor 18 mensen.

1 like

Bij ons zit de sensor buiten het hokje, al helemaal kut. Sta je daar weer met je zaklampfunctie door te trekken en je broek dicht te doen omdat je te lang hebt zitten scrollen

1 like

Ja dat dacht ik dus ook, niet klantvriendelijk van het restaurant. Ik zou dan ook eerder daar mijn geld halen dan bij vrienden die er niet eens waren.

5 likes

Het aanbod van woningnet in mijn stad is momenteel letterlijk 0 woningen wtf?
Verander mijn titel ik ben een almerehater geworden

6 likes

Zij: laat maar weten welke dag de machine opgehaald kan worden.
Ik: op vrijdag of zaterdag
Zij: het ophalen staat inmiddels ingepland op donderdag

NEE dan ben ik toch niet thuis klojo’s

2 likes

M’n pa heeft weer eens vakantie (onderwijs) en nu krijg ik dus de hele tijd goedbedoelde foto’s van onduidelijke uitzichten van tijdens zijn fietstocht en dan moet ik daar natuurlijk op gaan reageren

7 likes

Dat ik na alle shit met mijn gezondheid de afgelopen maand de volgende teleurstelling mag accepteren. Het is zondag in mijn rug geschoten en ik kan amper lopen terwijl ik morgen naar een festival ga.

Ik vraag me oprecht af waar ik dit aan verdient heb. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Doe gewoon oudertaal: :+1:

4 likes