Ik ken ondertussen de merken die in de paraplu van pepsico, Coca Cola. Staat er Fuzetea op de kaart dan krijg je een coca cola, …
De reden dat ik niet in Canada wil wonen want daar is Pepsi de standaard in plaats van Coca Cola. En ook 7up in plaats van Sprite
Ik drink geen cola, maar moet voor de vriend van mijn zus juist altijd Freeway cola halen. Kocht altijd Coca Cola, maar hij vindt Lidl huismerk oprecht lekkerder haha.
Ja dat fucking Fritz, waar slaat dat op. Ergerlijk.
Wat cola betreft hou ik van Frankrijk, krijg je altijd glazen flesjes van 33 cl
Maar hun cola smaakt niet zo lekker, fanta wel
Of Schweppes Agrum, zo lekker als het warm is
Ik doe zelfscan niet uit gemak, maar omdat ik geen zin heb in sociaal contact.
Gek eigenlijk, want in supermarkten waar geen zelfscan is voel ik die sociale angst niet.
Ik ontdekte laatst dat alle dranken van Coca-Cola, behalve Coca-Cola zelf, per land van recept verschillen. Hoe dichter bij de evenaar, hoe zoeter Fanta wordt.
Deurverkopers/ donateurs. Dan heb je een nee nee sticker, belt er vandaag toch een jongen aan die stroopwafels verkoopt. Toen ik aangaf geen interesse te hebben zei hij: maar als u geld heeft voor een Ring deurbel heeft u vast ook 7 euro voor stroopwafels voor het goede doel. De brutaliteit. Dit was de 3e dit jaar en vraag me echt af of ik ergens een klacht kan indienen.
Nee/nee sticker is toch voor drukwerk? Of ook voor donateurs?
Mensen die dingen zeggen als:
Le boyfriend
Lijkt me op zich wel duidelijk ja.
Oh lekker, had vandaag een nieuwe zwarte trui aan en nu ben ik helemaal paarsig over m’n rug, borst en armen, omdat die trui blijkbaar afgaf. Net al gedoucht en geschrobd, maar blijf een soort smurfin helaas.
Haha toen ik dat werk deed belde we juist altijd bij zulke mensen aan, omdat ze weinig gestoord worden door andere wervers en ze daardoor vaak makkelijker in te schrijven waren
Mensen die het ok vinden om via voice memo’s te communiceren ZEKER als het zakelijk is mogen van mij niet meer mee doen.
Hoezo denk jij dat je 58 seconden van mijn tijd waard bent + 3 minuten waarin ik mijn oortjes moet gaan zoeken terwijl ik nog niet eens weet wat je van me wil en OF ik wel iets met jou wil??
En dan ook nog beginnen met 32 seconden oeverloos gelul voor we ter zake komen.
Je kan je telefoon ook tegen je oor houden, dan wordt het niet hardop afgespeeld
Mijn zus en moeder hebben een sticker op de bus met NEE geen anti-abortuspropaganda
Ik erger me aan mezelf, vergeet elke keer m’n mascara eraf te halen