Ik zoek een all inclusive vakantie naar turkije (hier is vast een opbiechttopic voor), maar de prijzen zijn dit jaar zo abnormaal hoog. Vakanties zoeken is helemaal niet leuk als je moet zoeken naar wat betaalbaar is ipv wat mooi is
Dat ik het een goed idee vond om in m’n vakantie met de pil te stoppen. Ik heb al 2 dagen knallende koppijn.
Excedrin helpt bij mij heel goed tegen hormonale hoofdpijn!
Dank je wel voor de tip! Ik ga er gelijk naar kijken.
Aan adulting: ik ben aan het kijken om 500 euro uit geven aan een grasmaaier. Wel met ecocheques maar ja . Het huis lijkt meer en meer op een savanne
Ik had eten gemaakt voor meerdere dagen maar het is veel te pittig
De combinatie die in excedrin zit is niet bewezen effectiever dan paracetamol/coffeine alleen, heeft wel meer bijwerkingen. Mocht je het willen proberen, koop dan vooral APC tabletten van een huismerk, zelfde inhoud, 10x goedkoper.
Wat is het? Kan mss makkelijk te fixen zijn!
Dank je wel voor de aanvullende info. M’n moeder heeft APC in huis, dus kan ik nog even langs halen.
helemaal moeite doen om m’n (praktisch) enige witte kledingstuk met de hand te wassen, uitgewrongen, probeer ik de kleerhanger erin te doen, laat ik de trui vallen op een redelijk vies hout vlonder met allemaal hazelaarkatjes
Marokkaanse couscous van een verspakket
Geen idee hoe je dat te pittig hebt gemaakt, maar de makkelijkste oplossing is om een lekkere gekruide yoghurtsaus erbij te maken. Gewoon wat verse groene kruiden, yoghurt, beetje citroen, zout en peper.
Haha ik vind de kruidenmix blijkbaar gewoon te pittig ik ga er donderdag mee aan de slag, dankjewel!
Nou ik heb laatst m’n eten te pittig gemaakt omdat de chili blokken vd Turkse winkel blijkbaar 100 x pittiger zijn dan die van Verstegen
M’n vriend en vijf vrienden die hier in de kamer naast me hele tijd aan het discussiëren zijn wie er aan het ruften is, en telkens komen ze er op uit dat het onze hond is. Da vin’k dus zielig, aangezien onze hond bijna nooit meer scheten laat, maar ze zich niet kan verdedigen.
Idem als je het koopt bij een Pakistaanse/Indiase toko. Vergis je daar nooit in. Ik heb wel eens in nood kurkuma gekocht bij de AH en dat viel echt zwaar tegen.
Dat de trein niet omroept welke halte ik ben
Haha ja hier ook door schade en schande wijs geworden, damn volgens mij is die chili uit de supermarkt gewoon paprikapoeder
Ik dacht hierdoor gelijk terug aan mijn chili fiasco
Anyway, in grotere hoeveelheden is de supermarkt chilipeper dus wel heel pittig haha Gelukkig weet ik nu dat het Amerikaanse “chili powder” wat anders is dan die we hier kopen
Ik kreeg een brief binnen met huurverhoging wat een ergenis is. Maar wat ik nog erger vond is dat het ALTIJD de heer Barbamama staat