O, bij mij helpt het (bij die hoofdpijn in m’n stopweek) wel degelijk beter dan paracetamol met coffeïne! Ik zal eens kijken naar APC tabletten de volgende keer dat ik bij de drogist ben, bedankt voor de tip.
Luilakkende jongeren om 5.30u s ochtends. Ga iemand anders lastig vallen ofzo, maar laat mij slapen
Ja dit is een klassieke fout die we allemaal een keer gemaakt moeten hebben.
Hij is nog niet veroordeeld he? We weten de feiten niet.
Mijn vriend wou per se mee naar de vrijmarkt en vond het jammer dat ik daar niet enthousiast van werd. Ik moet me dan namelijk vaak aanpassen aan hem, omdat hij bv. geen zin meer heeft. En wie denk je dat er nu zit te wachten op hem om te gaan, want hij is nog niet klaar. Ik heb spijt.
Ik vroeg me deze week nog af of luilakken nog bestond. Vroeger was dat zo’n bekend ding en nu hoor ik er nooit meer wat over en dan toevallig deze week ook deze reactie
Ik woon vlak voor het begin van een vrijmarktroute dus dat betekent dat het elke jaar weer een drama met auto’s en fietsen is voor mijn deur, mensen vinden het bijvoorbeeld doodnormaal om hun fiets dan maar in mijn tuin te parkeren. Allemaal dingen waar ik me maar bij heb neergelegd maar wat ik echt niet snap dat mensen al vanaf zes uur vanochtend voor de deur staan te brullen en toeteren. Hallo, er wonen hier ook gewoon mensen
Ik volg allemaal moeders op instagram die vandaag posten dat ze jaren terug ook op 538 ofzo stonden maar daar nu echt niet meer aan moeten denken en zo blij zijn met hun leven nu blabla. En ik erger me er zo erg aan omdat ik er een soort medelijden(?) in lees naar mensen en specifiek moeders die wel naar 538 oid willen.
Ik hoop dat als ik volgend jaar iets soortgelijks post ik een instaban krijg.
Ohja en ik erger me er ook aan omdat er bv ook zat introverte mensen zijn die dit voelen maar die gaan het toch ook niet zo zelfingenomen op insta delen.
Had zin om Black Sails eens te rewatchen, staat niet meer op Netflix maar wel op Viaplay. Gaat het er al over drie dagen af.
Omg ik weet dat elastiekjes kwijt raken al sinds jaar en dag een ding is voor mensen die wel eens hun haar vastbinden. Ik had 3 nieuwe pakjes gekocht en ik kon niks vinden en toen vond ik in een al opengeritste tas van mn vriend nog zo’n pakje elastiekjes. Had dat dat gezegd op zn minst!! Ik heb soms door hem weer met een opgebonden string moeten douchen. En het gebeurd waarschijnlijk weer? Ik denk dat ik overal in zijn tassen ook maar elastiekjes ga stoppen.
Thnx voor het redden van mijn maaltijd!
Mijn collega van 43 is zo. Gelukkig is hij morgen vrij en dat kondigt hij ook al weeeken aan, dat hij dan vrij is want enorme kater. Kots in mijn mond
Of altijd maar grapjes over bier bier bier echt vermoeiend
ik vind gewoon geen hotel ergens in het buitenland waar 2 aparte slaapkamers en het liefst een aparte woonkamer zijn? Ook als er ‘familie suite’ staat is er maar een slaapkamer en ik wil niet met mn baby in dezelfde kamer slapen
Dit hotel op Ibiza heeft hotelkamers met 2 slaapkamers. Geen woonkamer nog erbij maar je kind kan dan wel in een eigen slaapkamer slapen.
Gelukkig geen Dronkentopic meer
Ik denk dat het met een aparte woonkamer en twee slaapkamers al gauw een appartement wordt? Omdat het anders “gewoon” 2 losse slaapkamers zijn
Weet niet waar je zoekt maar dit was ook altijd een criteria van m’n zus dus misschien als tip? Zij is een keer naar Time to Smile op Kreta geweest, Riviera Barbati op Corfu heeft ook hele mooie ruime bungalows (gewone appartementen zijn wat verouderd) en dit jaar Utopia Blu op Kos (dit is echt een hotel)
Ik had ooit echt al 2 jaar geleden een hotfoil pakket met apparaat en al gekocht bij de action nou tot nu toe weinig succes met dat ding. Pakket destijds incompleet, geen foil, te lang gewacht bon kwijt. Nieuwe poging gewaagd om los te kopen, oeps was metallic karton, weer terug gebracht. Twee maanden terug ali maar eens geprobeerd. Sinds 11 maart geen wijziging in m’n orderdetails ook geen idee waarom m’n pakket al 1,5 maand stil ligt? Nu maar refund gevraagd. Geef me gewoon hotfoil. Oh en specifieke hobby winkels vragen de hoofdprijs voor zo’n stom velletje.
Dit is meer een ‘wat maakt je furieus?’ in plaats van ‘waar erger je je aan?’, maar soit.
Wat achtergrondinfo: door omstandigheden ben ik oude post van mijn ouders aan het uitzoeken. Zo’n 15 jaar geleden zaten ze in de schuldsanering (wat je sowieso niet voor je lol doet) en hadden een bewindvoerder toegewezen gekregen. Deze persoon was dusdanig nalatig in zijn taken dat die later in het traject ontslagen is.
Ergernis 1: mijn ouders hebben de problemen met de bewindvoerder in een vroeg stadium en meerdere keren aangekaart, bij de bewindvoerder zelf en bij de rechter. En nu las ik dus in een brief van die &#%TEDF%E dat ‘de sanieten wel erg veel energie steken in het schrijven van brieven, en daarbij verzuimen te vermelden dat die energie beter gestoken had kunnen worden in het voorkomen van hoge schulden’. Dat. is. niet. hoe. schulden. werken. En dat zou je moeten weten als schuldhulpverlener.
Ergernis 2: ik ging vandaag googlen wat er van die bewindvoerder terechtgekomen is, en of er meer mensen waren met dezelfde nare ervaring als mijn ouders. En wat blijkt? Die persoon heeft gewoon een doorstart gemaakt in hetzelfde werkveld… en is in 2020 ontslagen vanwege dezelfde wanpraktijken.
Ik zit in een Greyhound bus van New Jersey naar Boston en aan de ene kant zit een man hardop jammerend te bidden en aan de andere kant heeft iemand Old Town Road op repeat aan staan
Nog zes uur te gaan