Dat ik m’n mobiel net ben vergeten op werk en ik te lui ben en liever in bed wil liggen dan dat ik 15 minuten heen en weer rij om het te halen.
Ik heb hier ook last van. Mijn pakket is door de douane gekomen, maar ligt nu al bijna 2 maanden ergens in Nederland te wachten tot het bezorgd wordt
Dat ik tijdens mijn werkvrije week wel gewoon andere stomme dingen moet doen zoals de afwas en het poetswerk
Altijd als de huishoudelijke hulp er is moet ik poepen .
Dat ik een simpele ‘waar begin ik?’ uitleg vraag en vervolgens een shitload aan informatie krijg, maar niet het antwoord op waar ik moet beginnen.
Vreselijk! En heb je dan ook dat je denkt slim te zijn en van tevoren even te gaan, dat het dan niet lukt? Totdat ze binnen staat en bezig is?
Ik zit alleen bij een hotelbuffet en word echt als een dierentuindier aangestaard door een gezin met pubers aan tafel tegenover me. Zo gênant voor ze dat ik ze kan verstaan ook (NL)
Praten ze over je??? Wat zeggen ze
Ja dat ik alleen ben en waarom zou dat zijn hahaha ik ga zo wel ff doei zeggen, ben bijna klaar
Dat ik superslecht geslapen heb en nu alleen maar ‘zeker wilde koningsdag gehad’ grapjes moet aanhoren. Mensen ik heb de hele dag een beetje zitten gamen gisteren echt superwild.
Aan mijn vader en mijn man.
In de babykamer waren enorm veel verfvlekken op de grond en ik wilde die weg hebben zodat ik die kamer kon indelen. Nu kon m’n man dat pas zondag doen en ik ga niet meer op de grond zitten schrobben met 36 weken zwangerschap. Dus ik had de schoonmaakster geappt of ze een half uur wilde komen vandaag om het schoon te maken.
Maar volgens m’n vader en m’n man was het echt heeeel moeilijk schoon te maken en hard werken en dat zou haar echt niet lukken??? Dus zou m’n man het dan zondag alsnog doen.
Uhm hallo tis letterlijk haar werk om dingen schoon te maken, ze werkt ook al 3 jaar voor ons en ze heeft nog nooit iets matig of slecht gedaan.
Uiteraard is het haar gewoon gelukt en is het nu schoon.
Edit: m’n man appt nu dat ze een topper is. Dus denk dat die wel inzag dat die moeilijk deed
Haha wat ongemakkelijk. Hoe reageerden ze?
Aan dat ze een vandaag een rookmelder komen installeren. Sowieso, ik woon hier al meer dan een jaar, zijn ze een beetje laat mee. Ik heb er inmiddels zelf een geregeld. Daarnaast, Ze zouden om 14:00 komen, staan ze net al voor de deur. Ik was nog niet opgestaan en aangekleed.
Is pas sinds kort dat de verhuurder daar verantwoordelijk voor is.
Oh vandaar, ik was in de veronderstelling dat dat al langer verplicht was.
Aan de jongen van de winkel beneden mijn huis.
Ik had een pakketje voor hem aangenomen. Ging net weer de bel dus ik zeg door de intercom hallo?
Onbekende man: Ja pakketje.
Ik: kom je het ophalen of iets afgeven (aangezien ik zelf niks vandaag verwacht)
Man: ja ik zeg toch pakketje.
Ik: ja ophalen of afgeven.
Man: dikke zucht ja je hebt het aangenomen ik wil mijn pakketje, dat zeg ik toch.
Ik: nou je zegt alleen het woord pakketje en ik wil gewoon weten wie of wat je bent. Lijkt mij meer dan logisch voor ik de deur open doe.
Man: ja doe je ff de deur open ik wil mijn pakketje.
Ik: alsjeblieft en graag gedaan hoor!
Haha echt wtf is er mis met die gast. Misschien een kater of zo maar dat tast je beleefdheid niet aan. Volgende keer zeg ik gewoon nee als de bezorger vraagt of ik het wil aannemen, zoek het lekker uit met je pakketje.
O god, sterkte. Die bussen zijn zo vreselijk hè. Bij mij zat er toen van San Diego naar San Francisco een man met een machete mes
Dat mijn werklaptop om de haverklap vastloopt
Ja ken je het? Ga er voor de 3e keer heen deze zomer, inderdaad leuk daar!
Aan m’n verkoudheid. Ben nu op t punt dat m’n keel aanvoelt als schuurpapier en heb al 2,8 liter gedronken (hou t bij in zo’n app) en toch heb ik constant t gevoel dat ik uitgedroogd ben ofzo. Heeel irritant. Ga nu maar ff wat zouts eten in de hoop dat ik dan toch maar vocht vast hou want ben inmiddels ook al 5x naar de wc geweest