Als iemand nog één keer “het mag weer” zegt he.
🫱🏻
Gewoon de letter lang ingedrukt houden toch, simpeler dan dat kan bijna niet
Oh dat is wel gek dan, geen last van.
en dat laatste, misschien zo’n verlengstukje kopen
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen ![]()
![]()
ik vind dit wel chill, corona heeft echt een nieuwe bak aan smalltalk open getrokken
Dat ik de pop-up tent van mijn dochter niet meer opgevouwen krijg… en deze al de hele dag midden in de woonkamer staat.
Hahaha doet me denken aan toen m’n neefje moest wennen aan weer in dat tentje slapen, dus ze hem uitgevouwen in de woonkamer lieten staan.
M’n man kwam binnen en zei “goh het lijkt hier wel een mini lowlands”.
Ik kreeg verdomd weinig reactie
M’n voorpret was dus groter ![]()
Maar wie weet zie ik ze morgenochtend weer, kijken of ze me kunnen herkennen aan mijn eenzaamheid zo in m’n uppie. Ze zullen dan niks meer zeggen waarschijnlijk
Ik krijg ergens deze ochtend een belangrijk telefoontje en vind het dan altijd zo vervelend als ik niet weet hoe laat ongeveer. Wil eigenlijk wandelen en dan ga ik sowieso m’n telefoon niet horen. Of dan sta ik net onder de douche of zit ik op de wc ofzo
Ik zou morgen naar Spanje vliegen voor de eerste vakantie in lange tijd, vandaag positief getest op corona. Hele feest gaat niet door. ![]()
Dat nagellakremover tegenwoordig vaak een luchtje eraan hebt. Geef me gewoon pure aceton. En ja weet dat dat bestaat. Maar vroeger had de normale nagellakremover niet zon vies extra geurtje.
Mijn telefoonprovider stuurt altijd mailtjes met subject ‘aankondiging incasso’. Gaat over de maandelijkse afschrijving van het abonnementsgeld.
Noem dat nou toch ‘aankondiging afschrijving’ zodat de mensen niet steeds denken aan een incassobureau…
(Als ik slim ben maak ik er gewoon een mapje voor aan, is ook dom van me om een oplossing die er is niet te gebruiken)
De fb reacties over die Johan Derksen shit. Echt bizar hoeveel vrouwen ook echt hem verdedigen?!?! En dan zeggen ze dingen als:’ je mag ook niks meer zeggen/doen in dit land’. Hij heeft een fucking kaars in iemand gestopt! Wie zijn die mensen echt die dit goed proberen te praten?
Echt bizar. Zou bijna een fb discussie starten hahaha
Hoe bedoel je privilege?
Als mijn broer dit:
“Dan zou ik heel hard lachen en zeggen: niet meer zoveel drinken he stomme kut”
Zou zeggen, zou ik ook zoiets hebben van: toedeloe
Voel je je wel veilig bij je broer?
Ik mag hopen dat hij niet daadwerkelijk kinderen heeft. Of ooit krijgt met zulk achterlijk gedrag
Vrouwen met respect behandelen zit hem ook in de dingen die je zegt
Oke, gelukkig maar. Ik zou mij zelf niet veilig voelen bij een persoon die dergelijke uitspraken doet.
Ik zit me al twee dagen het hoofd te breken, waarom me dit nog meer lijkt te doen dan eerder rondom The Voice. Toen was ik ook woedend en vol walging, maar het publieke én expliciet vernederende karakter van deze kwestie en de bijval die het krijgt, vind ik zó ondermijnend. Ik heb me nog nooit als vrouw zo erg een tweederangs burger gevoeld als deze week.