Waar erger je je aan? #12

Oh wow deed ie er iets mis of had hij het enkel bij zich? Sowieso eng

Gelukkig gingen veel mensen in New York eruit waaronder ook deze figuren. Voelde echt even alsof ik in een GTA spel zat haha

2 likes

Adobe digital editions in combinatie met een nieuwe laptop. Kutsysteem.

5 likes

Adobe is gewoon kut. En toch gebruik ik hun programma’s :cry:

4 likes

Ik heb een bekeuring gekregen :sob::sob: reed 17km te hard en reed zo een politie fuik in :man_dancing:t3:

2 likes

Was het tenminste de remix :rofl:?

3 likes

Ik ben energieprijzen aan het bekijken en ik ben inmiddels mijn verhuizing aan het heroverwegen. Hoe is dit zo duur?! :sob:

1 like

Ohh geweldig ik had van de week precies zo’n situatie. Ik was aan het werk in het National Park hier en er zaten ook wat toeristen in de buurt te wachten op hun boot en ik hoorde al een gezin Nederlands praten. Ik ken alle (zwerf)honden die daar rondlopen en kwamen net naar me toe lopen voor hun snack, dus ik begroet ze en geef ze een knuffel. Ik hoor het kind (12 jaar ongeveer) zeggen tegen zijn ouders: “Iewhl die mevrouw is echt dom, ze zit een vieze vlooienhond te aaien”. Dus ik draai me om en staar het kind aan en zeg “Deze hond is schoner dan jij bent en vergeet niet dat Nederlanders overal zijn”. De geschokte blik op het gezicht van die ouders was fantastisch.

129 likes

RAL 9010 van gamma is niet hetzelfde als ral 9010 van praxis.

5 likes

Als iemand nog één keer “het mag weer” zegt he. :rage:đŸ«±đŸ»

15 likes

Gewoon de letter lang ingedrukt houden toch, simpeler dan dat kan bijna niet

13 likes

Oh dat is wel gek dan, geen last van.

en dat laatste, misschien zo’n verlengstukje kopen

2 likes

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen :grin::grin:

3 likes

Misschien ook een beetje omslachtig, maar er zijn wel wat sneltoetsen:
option+e geeft een accent aigu (dus option+e en dan een e intikken geeft Ă©, option+e en dan een a geeft ĂĄ), option+i geeft een accent circonflexe, option+u geeft een umlaut, option+n geeft ~. Ik ben dit helemaal gewend dus denk niet echt meer na en gebruik het als sneltoetsen, maar het is dus wel wat omslachtiger dan windows!

6 likes

ik vind dit wel chill, corona heeft echt een nieuwe bak aan smalltalk open getrokken

9 likes

Dat ik de pop-up tent van mijn dochter niet meer opgevouwen krijg
 en deze al de hele dag midden in de woonkamer staat.

5 likes

Hahaha doet me denken aan toen m’n neefje moest wennen aan weer in dat tentje slapen, dus ze hem uitgevouwen in de woonkamer lieten staan.
M’n man kwam binnen en zei “goh het lijkt hier wel een mini lowlands”.

6 likes

Ik kreeg verdomd weinig reactie :frowning: M’n voorpret was dus groter :joy:
Maar wie weet zie ik ze morgenochtend weer, kijken of ze me kunnen herkennen aan mijn eenzaamheid zo in m’n uppie. Ze zullen dan niks meer zeggen waarschijnlijk

6 likes

Ik krijg ergens deze ochtend een belangrijk telefoontje en vind het dan altijd zo vervelend als ik niet weet hoe laat ongeveer. Wil eigenlijk wandelen en dan ga ik sowieso m’n telefoon niet horen. Of dan sta ik net onder de douche of zit ik op de wc ofzo

9 likes

Ik zou morgen naar Spanje vliegen voor de eerste vakantie in lange tijd, vandaag positief getest op corona. Hele feest gaat niet door. :frowning:

8 likes

Dat nagellakremover tegenwoordig vaak een luchtje eraan hebt. Geef me gewoon pure aceton. En ja weet dat dat bestaat. Maar vroeger had de normale nagellakremover niet zon vies extra geurtje.

2 likes