Waar erger je je aan? #12

Haha, doet me denken aan een aflevering van de rijdende rechter. Volgens mij was de uitspraak dat hij maar tot bepaald tijdstip mocht fluiten :sweat_smile:

1 like

Ik moet straks weg en ik weet dat er een wegafsluiting is, maar google maps geeft niet aan hoe ik om moet rijden waardoor ik geen idee heb op wel punt ik precies anders moet rijden. Hij laat de afsluiting zien, maar zegt tegelijk ook dat ik daar gewoon kan rijden?? Gaat om een tunnel die ze onder de snelweg door gaan leggen, dus lijkt mij heel sterk dat je op de ene baan niet kan rijden en op de andere wel

Hoezo zou dat niet kunnen, dat is toch juist heel vaak bij wegwerkzaamheden? Misschien staat er iets op van A naar Beter.

5 likes

Omdat ik ergens anders las dat je er helemaal niet door zou kunnen. En dan gaan ze roepen via welke knooppunten je dan wel moet en snap daar echt nul van

1 like

Waze gebruiken! Die geeft gelijk de goede route aan.

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

Ook de buren hebben een zebra en zo kan het zijn dat een pony én een paard zwanger zijn geraakt, vermoedelijk door de twee zebra’s.

Ze heeft niet per se als doel om er kleine dierentuin met bijzondere soorten van te maken, maar plezier heeft ze er wel in. ‘Het is vooral voor de hobby.’

Wtf is er toch mis met mensen, je paard en pony worden “per ongeluk” en “vermoedelijk” drachtig van jouw zebra of die van de buren en dat noem je dan je hobby?

4 likes

Klinkt als bij Eindhoven? Die banen liggen pal naast elkaar dus vandaar dat het er hetzelfde uitziet :slight_smile:

“De twee kruisingen moeten de basis vormen voor meerdere zony’s of zhorses (zoals een kruising tussen paard en zebra wordt genoemd) op de boerderij van Roeters.”

Huh, volgens mijn zijn kruisingen vaak niet vruchtbaar? En met wie wil ze die dan weer kruisen? Zou ze doorhebben dat inteelt niet heel goed is voor het dier? :upside_down_face:

Vind dit ergens echt iets pervers hebben ofzo. Op eigen initiatief dieren met elkaar kruisen en kijken wat eruit komt, alsof je zelf een wetenschappelijk experiment aan het uitvoeren bent.

7 likes

:no_mouth:

20 likes

Als mijn man / kind hiermee aankomt ben ik teleurgesteld. :sweat_smile: Moederdag vind ik meer voor verwendingetjes.

5 likes

Veel te vroeg verstuurde herinneringen over pakketjes. Als je 14 dagen tijd hebt na drie dagen bijvoorbeeld. Hebben ook vaak een ‘foei’ toontje ipv hulpvaardig.

3 likes

Dit klinkt dan wel weer heel schattig

Volgens mij had ik ooit ergens gelezen - pin mij er niet op vast - dat ze heel soms wel vruchtbaar zijn.

1 like

Onze VvE is in beheer door een of ander bedrijf maar er werkt een man die zo incapabel is :rage::rage: Hij mailt steeds alleen m’n vriend en neemt mij dan helemaal niet mee (terwijl we beide eigenaar zijn) en hij schrijft dan ook het hele e-mailadres verkeerd waardoor we van alles missen. Nu hebben we dus ook een vergadering gemist waarin iets belangrijks is besproken (+over gestemd). Ben echt pissed maar toen ik hem erover belde deed hij heel nonchalant en nu, een week later, werden we weer niet meegenomen in een mail over een nieuwe vergadering uuugh

Ah, wat vervelend! Misschien een klacht indienen?

Ik snap ook niet waarom particulieren wilde dieren zoals zebra’s mogen hebben, voor de flex een exotisch dier hebben is gewoon sneu voor het dier.

11 likes

Altijd als ik ziek ben (nu dus) probeert m’n tante me homeopathische middelen aan te smeren. Ze wil me natuurlijk helpen, maar ik heb al vaak uitgelegd dat ik dat soort middelen niet wil nemen en er niet in geloof dat ze werken (buiten het placebo effect). Ze blijft maar pushen “bij mij helpt het heel goed”, we hebben dit gesprek al 10 x gehad.

6 likes

Mijn nieuwe huis heeft een warmtepomp maar die fucking thermostaat gaat niet lager dan 20 graden. Veel te warm :angry:

1 like

Dat ik vroeger zo makkelijk op stedentrip oid kon, want hoefde alleen voor mezelf te betalen en nu met gezin schrik ik me steeds kapot van de prijs voor met zn vieren… echt hoe kunnen anderen dit iedere vakantie betalen?!

Dus ik erger me aan de prijzen en aan dat mn drempel kennelijk zo hoog is om zo veel geld aan een paar dagen vakantie uit te geven

11 likes

M’n kat die al m’n bloempotten van de vensterbank en kasten laat afdonderen :rage::rage::rage:

5 likes