Waar erger je je aan? #12

Ik loop daar ook tegenaan. Je hebt een bepaalde prijs in je hoofd en dan met z’n vieren is het ineens een maandsalaris :exploding_head:

4 likes

Vastzetten met buddy

1 like

Die hyperfocus van mensen op kinderen krijgen/zwanger zijn. Ik vind het zo onvolwassen en vervelend als daar naar gevraagd word.

23 likes

Misschien moeten jullie dit proberen!

13 likes

Ik heb zoveel spullen :cry:
Weggooien vind ik ook moeilijk. Maar net wel tig nagellakjes en make up weggegooid. Lag al 2 jaar on aangeroerd.

Nu met kleding nog. Had vorig jaar al heel veel zwarte blazers weggegooid. Maar heb er nu alsnog iets van 10 die goed zitten. Droeg/ draag ze veel ivm werk maar nieuwe werk is minder business kleding.

3 likes

Nou, als ik voor elke vraag een euro kreeg dan had ik inmiddels wel een artipoppe draagding bij elkaar.

Ik zet me nu al schrap voor de volgende fase, want wat gaan al die mensen met hyperfocus doen op het moment dat ze weten dat we een kindje krijgen.

3 likes

Ongevraagd aan je buik zitten

2 likes

Ik ga alvast een prijskaartje verzinnen…

3 likes

Grappig feitje is dat er vroeger talloze pogingen zijn gedaan tot het domesticeren van zebra’s, maar het is nooit gelukt. Ze hebben precies een combinatie van bepaalde eigenschappen wat het onmogelijk maakt.

19 likes

Vragen wanneer de tweede komt :expressionless:

3 likes

Ik ben moe en daardoor ook fucking chagrijnig.

1 like

En boos worden als je nu al aangeeft dat je geen tweede wil :triumph:.

5 likes

:rage:

12 likes

Idd die boomer op Schiphol… niemand die je verplicht om in de meivakantie te gaan vliegen. :woman_facepalming:t2:

3 likes

Ik heb gisteren een super leuke jongen ontmoet op een festival. Instagram uitgewisseld, maar helaas reageert hij niet op mijn berichtje en nu stoor ik me aan mezelf omdat ik hier een beetje mee zit. :neutral_face:

2 likes

Ik weet niet wat voor festival het was en in welke staat hij is maar misschien ligt ie vandaag gewoon de hele dag in bed

6 likes

Hij had niks op/gebruikt, dus betwijfel het haha. Misschien kijkt hij gewoon niet zo vaak op Instagram of zijn vrienden die je maakt op festivals toch niet zo bijzonder als ze op dat moment lijken :sweat_smile:

Ik wil op x juli in malta zijn. Maar wil de goedkoopste vlucht rond die periode alleen je moet steeds je vertrek datum invullen. Ja, maakt me niet uit als ik maar de goedkoopste vlucht naar malta heb dan pas ik me wel aan naar die datum.

1 like

Volgens mij kan je op skyscanner zoeken op de hele maand

1 like

Thanks, even proberen!

2 likes