Waar erger je je aan? #12

Op de websites van RyanAir en Transavia zie je ook de prijzen op de dagen ervoor en erna.

4 likes

Wat @Krabsalade zegt, plus je kunt instellen dat je de hele maand ziet.

3 likes

Yes ik heb t gevonden! Nu even hopen dat m’n vakantie aanvraag goed gaat aankomende week :star_struck:

7 likes

Ik had 2 paar Nike’s besteld bij Snipes en ook weer retour gedaan want ze waren niet naar mijn zin en de maat was ook niet goed. Nu hebben ze maar 1 paar retour geregistreerd terwijl het er 2 paar waren. Nu is de klantenservice bijna tot niet bereikbaar en vreet ik mezelf helemaal op omdat het blijkbaar heel vaak bij ze voorkomt als ik zo de reviews lees op Trustpilot. Gezeik. Heb wel het afleverbewijs van postnl nog waar precies hetzelfde gewicht aangegeven word als toen het pakket bezorgd werd. Dus ben benieuwd hoe dit verder gaat maar heb helemaal geen zin in dit gezeik en de energie al helemaal niet. Iemand een vergelijkbare ervaring?

1 like

Ik heb dit bij zalando gehad. Uiteindelijk moest ik het verzendbewijs incl een formulier invullen en tekenen dat ik echt eerlijk was en 2 jassen retour had gestuurd ipv 1. Was verbaasd dat het zo snel opgelost was. Was ook heel blij dat ik het verzendbewijs nog in de auto had liggen, want kwam er pas achter toen ik een herinnering voor de factuur kreeg.

5 likes

Voor bijna 100 euro griek besteld met collega’s en ik heb het betaald en nu zit ik weer te wachten tot de tikkie’s worden betaald :face_with_monocle: echt hatelijk en ik doe het IEDERE keer weer. ‘Ohnee ik bestel wel’ moet echt mn mond houden

6 likes

Update: hij heeft gereageerd :partying_face:

23 likes

Zou volgende keer alleen voor mezelf bestellen :tipping_hand_woman:

2 likes

Ergeren is een groot woord, maar ik verbaas me soms over het feit dat mensen van mijn leeftijd (30 en ouder iig) op Instagram hun relatie in hun bio zetten dus bv :ring: Arthur of :heart: Henk.
Voor wie doe je dat? Het lijkt wel msn of hyves.

54 likes

Mama van :girl:t3::two_hearts: en :boy:t3::boy:t3::blue_heart::blue_heart:

:roll_eyes:

35 likes

Wel handig voor als iemand opeens dramatische quotes in zijn insta story’s plaatst dan kan je de bio checken om te zien of het uit is of niet :sweat_smile:

27 likes

Straat ligt al week open. Prima moet gebeuren, ookal kan ik huis niet fatsoenlijk in en uit en trilt soms alles. En gaat nog tot einde deze maand door.

Maar nu draait 1 keihard blije Hollandse schlager muziek
Echt rot op. Al hekel aan muziek van andere maar dan ook nog dit genre.

Edit. Het is recht voor mijn huis, voor 1 man. Doe gewoon oordoppen in.

4 likes

Dat je voor je icloud alleen kan kiezen tussen 200gb of 2tb (met bijbehorend prijskaartje). Hoezo zit er geen stap tussen, dit is echt een mega verschil.

2 likes

Blijkbaar heeft de veegwagen bedacht dat ie voortaan op maandagochtend om kwart voor 7 komt en dan voor mijn huis 3 ererondjes doet. Laat dat nu net ook de enige dag zijn dat ik later kan beginnen…:+1:

Snap sowieso niet waarom hij zo vroeg moet komen ineens. Normaal gesproken kwam hij altijd 's middags aangezien er dan amper tot geen auto’s staan. Op dit tijdstip staat alles vol dus meer dan de helft kan geeneens geveegd worden en dat waait dus weer terug over de straat…

1 like

In begrijp sowieso helemaal niets van dat iCloud. Is het zo dat het bedrag iedere maand van je rekening gaat of moet je je app store tegoed maandelijks verhogen? Waar kan ik uberhaupt vinden dat ik een abo heb op iCloud (behalve in instellingen van telefoon). Ik vind het zo vaaaaaag

4 likes

Bij mij gaat het gewoon van mn creditcard af (die is gekoppeld aan je Apple ID)

1 like

50GB kan ook toch?

4 likes

Ik kan alleen kiezen uit 200gb (te weinig) of 2tb. Wellicht dat ik de 50gb optie niet zie omdat ik al 200gb heb.

@marley bij mij ook maandelijks van mn cc af, die is gekoppeld aan mn apple id

3 likes

Het is te wachten op bio’s met:

:1234: Cito: 539
:mortar_board::small_red_triangle_down:Studieschuld : - €34.000-
:timer_clock::house: Wachttijd huurwoning: 25 jaar

81 likes

Dat ik naar de huisarts ben gegaan om betere hooikoortstabletten voorgeschreven te krijgen die wel voor me werken en dat ik gewoon dezelfde krijg voorgeschreven als die je zonder recept kan krijgen.

Mag wel bellen om t naar andere over te zetten maar jemig. Ik wil minimaal gedoe.

1 like