Maar je vakantie telt niet als je niet met het vliegtuig naar het buitenland bent geweest
Schuin tegenover het bedrijf waar ik nu werk ligt een houtverwerkingsbedrijf en telkens als ik de raam even open wil zetten voor frisse lucht ruik ik die snippers. Zo niet lekker.
Next level msn-vibes is volwassenen die de datum dat ze verkering kregen in hun bio hebben Ik ken er serieus meerdere, whyyy.
Of zoân rijtje:
Verliefd datum x
Verloofd datum x
Getrouwd datum x
Geboorte kind datum x
En eronder dan ook nog : nieuwbouwhuis â22
Hahaha ja wie wil dat volgen joh
Allemaal hetzelfde huis en inrichting ook nog
Maar wie weet werken die ook gewoon voor je?
Ik erger me vandaag aan mijn ongelooflijke besluiteloosheid. Twijfel al tijden tussen 2 jurken. Vandaag toch nog maar eens gaan passen in de winkel, en nu twijfel ik tussen 4 jurken. Eindstand koop ik wss weer niks.
aan mezelf omdat ik te lui was om naar een andere supermarkt te gaan voor verse pesto (en ik ben natuurlijk ook te lui om het zelf te maken). nu heb ik die uit een potje gebruikt en heb ik spijt. is toch echt minder lekker, meh
Zo heeft een goede vriendin van me haar zwangerschapsaankondiging gedaan, maar dan met de jaartallen âboyfriend & girlfriendâ, âengagedâ, âmom & dadâ
Ons hondje is vrijdag overleden, en ik heb allerlei dingen lopen vreten waar ik door PDS eigelijk niet tegen kan. Nu heb ik heel de tijd buikkrampen en zit al voor de 4de keer op 't toilet, en ik wil toch nog steeds vreten⊠man man, emotie-eten ftw
Het vakantie seizoen is weer aangebroken dus de socials staan weer vol met berichten waarin de vakantieplek als persoon wordt behandeld. Met teksten zoals: Terschelling je was geweldig!
Boys mom
Earth lover
Dit zijn dus precies degene die ik al eerder heb genomen en nu dus niet meer werken
Wat slordig zeg.
Vriend: ik ben om 7 uur thuis.
Ook vriend: om half 9 nergens te bekennen.
We hebben hier vrijdag nog ruzie over gemaakt en op maandag gebeurt exact hetzelfde.
Oh wat irritant, zeg dan gewoon niet wanneer je thuis komt ja
Ik word niet helemaal lekker wakker. Beetje keelpijn, neus dicht, super koud. Nog beetje dommelend van zo ff warme douche en klaarmaken werk
Wordt ik wakker gebeld door mân vader: " hey ik wil je even laten weten dat op de boven verdiepingen geen stroom is door n storing. Betekend dus dat je niet warm kan douche"
Dat die tramcontroleurs van de HTM echt als een soort SWAT team de tram binnenkomen. Doe normaal pls.
Mensen op Reddit :
âPersoon X zegt dat mijn huisdier Y lelijk/dom/negatief woord is.â
En dan tig fotoâs plaatsen om likes en positieve comments binnen te harken.
Dit doet me erg denken aan vroeger dat bepaalde slanke, conventioneel aantrekkelijke vrouwen ook fotoâs posten (of in het echte leven zeiden) âik ben dik/lelijk/negatief woordâ.
En dat er dan massaâs mensen zeiden 'Naam, doe niet zo raar je ziet er hartstikke goed uit blablabla".
Mijn vader is op vakantie en had gevraagd aan mijn vriend om de auto op te halen bij de garage en in de parkeerplaats te zetten. Nu zegt hij; dit en dit en dit moet gerepareerd worden, dus ga ook nog even naar deze garage op dit adres als je wil en laat deze 3 dingen repareren het is klaar terwijl je wacht.
Ik vind dit een beetje gek? Mijn vriend werkt letterlijk elke dag dus hij heeft daar eigenlijk geen tijd voor, de afspraak was alleen ophalen en thuis zetten en nu vraagt hij om hem ook nog even naar een andere garage te brengen om de bodemklep en zonneplaat en weet ik het te laten repareren, zodat het lekker makkelijk voor hem is als hij thuiskomt. Mijn vriend vindt het nu lastig om nee te zeggen maar hij heeft daar eigenlijk helemaal geen tijd voor.