Waar erger je je aan? #12

Fietste net achter iemand die aan het roken was. Kreeg me toch een hoop as in m’n bek :face_vomiting:

1 like

Zou jij het niet kunnen doen ipv je vriend?

Ik heb geen rijbewijs, dus nee.

3 likes

Kan jij niet tegen je vader zeggen dat je vriend daar geen tijd voor heeft? Dat zou ik doen denk ik

13 likes

Dat zou ik ook doen. Nee zeggen kan lastig zijn tegen je schoonvader. Als kind zijnde vaak veel makkelijker.

1 like

Ja ga ik ook doen denk ik, maar ik ben bang dat mijn vader dan gaat reageren van oh durfde hij dit zelf niet tegen me te zeggen dat hij jou stuurt?

1 like

Dan zeg je iets van:
nee, ik vind het niet kunnen wat je nu vraagt. Hij werkt heel veel. Je kan het ook laten doen als jezelf terug bent. Ipv hem vrij laten nemen etc.

Zoiets zou ik zeggen.

15 likes

Fietsende rokers moeten ze bekeuren

9 likes

Oh durfde jij niet van te voren tegen mij te zeggen dat die auto naar nog een garage moest?

16 likes

Nou ik heb hem gebeld, en hij zei ja ik dacht ik maak even van de gelegenheid gebruik (??) maar hij mocht ook gewoon nee zeggen hoor.

:rofl: pff

1 like

Ik hou ook van de toevoeging ‘je mag altijd nee zeggen’ ja duh, wat denk jij dan

6 likes

Raar ook dat dat mag met dat ‘nieuwe’ verbod op telefoon enzo

1 like

Het feit dat buurman 1 eindelijk klaar is met zijn huis verbouwen, begint net buurman 2.
Wat betekent een grote container in de straat, 11 werkbusjes de hele dag door waardoor er geen parkeerplek meer is voor mij.

4 likes

Ik fiets regelmatig langs een oud kantoorpand wat echt al jaren leeg staat. Gaat waarschijnlijk ook niet meer verhuurd worden want de locatie is niet persé handig en het is gewoon groot en ouderwets voor de meeste bedrijven. Maar ik begrijp gewoon echt niet dat ze dat niet antikraak verhuren of het ombouwen of iets tot appartementen. Terwijl ze wel van plan zijn om elk mini stukje groen te verpesten met appartementencomplexen. En dit laten ze maar gewoon jaren leeg staan.

Van m’n oma moet ik het gaan kraken :joy: maar dat lijkt me niet handig haha.

14 likes

Haha ik ben absoluut géén voorstander van rokende fietsers maar dit is toch totaal niet vergelijkbaar?

1 like

Nou ik rook zelf, en ik ben wel echt afgeleid als ik rook, dus op de fiets zou bij mij niet veilig zijn :joy:

Nee precies, zou het ook wel héél betuttelend vinden als daar een verbod/boete op zou komen, je kunt toch zelf wel bepalen of je veilig kunt roken/eten/drinken op de fiets.

1 like

Dat doet me denken aan een luisterboek waar ik in zit. Over eoa kerel die bij eoa superspeciale dienst van de politie zat. Die praat steeds zo vervelend stoer en dat word ik beetje zat.

1 like

Als je doorklikt en gewoon even een neppe naam, e-mail en telefoonnummer invult kun je zien hoeveel stoelen, bagage etc. kosten voor die specifieke vlucht. Je zit nergens aan vast ofzo, maar dan weet je wat meer dan een mega range qua bedrag haha

3 likes

Bij de geheime dienst? Dat ze steeds afluister apparatuur moeten plaatsen en “niemand begrijpt wat voor werk ik doel!!!”

1 like