Ja, er wordt veel apparatuur geplaatst. En als het mis dreigt te gaan, heb je de adrenaline wel tot aan je kruin zitten
Aan een vriendin. Ik krijg net een uitnodiging voor de verjaardag van haar kind voor een zondag ochtend.
Dus ik reageer ik kan niet (aka geen zin in) Krijg ik terug: nou X zal heeeeeeeel teleurgesteld zijn.
Nou X is 2 en ik denk niet dat die al het besef heeft dat ze heel teleurgesteld zal zijn. En het kind heeft mij nog geen 10x gezien (we spreken meestal buiten de deur af of savonds) dus ik betwijfel het dat ze tante foefje wel of niet zal missen. Zeg dan gewoon dat je het zelf jammer vindt.
Ik maak sowieso ook altijd een losse afspraak om langs te gaan met een cadeautje bij de kinderverjaardagen die ik skip, voor mij leuker en voor het kind leuker.
Dat mn bovenlichaam te lang is voor jumpsuits. Sommige zitten wel oke maar heb een aantal waarbij t niet werkt
Ik ben aan het trainen dat ik 5km kan hardlopen en het gaat echt best goed, maar ik kom nu op een punt dat ik het gewoon doodsaai vind om meer dan een kwartier op die loopband te moeten staan (en mān lessen nu dus 45min duren). Terwijl ik juist op een loopband ben gaan hardlopen omdat ik een schurfthekel heb aan buiten hardlopen. Maar dat was wel veel leuker qua afleiding.
Uuugh.
Same, echt insane camel toe taferelen soms.
Zondagochtend?? En dan verwachten dat iedereen maar gewoon komt opdraven? Heftig
Ja van 10:00-13:00 uur Ik kan 300 betere dingen bedenken om mijn zondag ochtend te besteden dan op een kinderverjaardag. Op dat tijdstip is het ook dat je niet eens om alcohol kan vragen om het nog een beetje dragelijk te maken
Nou daar moeten ze bij mij ook niet mee aankomen hoor. Ik vind 10 uur ook wel pittig te vroeg voor een verjaardag en al helemaal met allemaal kinderen haha. Nu ik erover nadenk heb ik nooit 's ochtends een verjaardag, maar ik bevind me ook niet echt in een omgeving met veel kinderen enzo dus misschien ligt het daaraan
Ja zelfs voor een volwassen verjaardag zou ik denken wat een vreselijke tijd. En ik vind kinderen hartstikke leuk, hoop ze zelf ook ooit te hebben, maar kinderverjaardagen doe ik gewoon niet aan
Ik heb dat ook, bij Asos kan je wel zoeken op jumpsuits in de tall categorie, die pas ik meestal wel. Alleen als je niet lang bent moet je misschien de pijpen inkorten dan.
Mensen die vanwege de gunfactor al het nodige hebben gekregen (want ook echt nodig) van mensen op sociale media, maar die daarna min of meer een beetje lopen te schooieren om dingen.
Of ik denk dat ze dat doen. Dan erger ik mij vanaf nu aan mezelf omdat ik zo over die mensen denk.
Jaa ik denk dat ik sws in de winkel even moet passen. Want heb er wel een die goed zit (moet ik niet mn armen omhoog doen want dan kan je wel weer liplezenā¦)
Ik ken dit wel van mensen met kinderen omdat ze op dat moment op hun best zijn qua energielevel (iig die kinderen) maar heel eerlijk ik zou net als @Foefjeisthuis skippen. Alleen voor close familie zou ik een uitzondering maken!
Nee ik heb ook nog nooit gehoord van een verjaardag om 10u! Ook niet toen ik zelf klein was haha of gewoon verdrongen
Ik vind die kinderverjaardagen ook zoān onzin. Voor wie is dat nou echt leuk? Laatst was de verjaardag van mijn neefje (6) en de hele woonkamer zat vol met random mensen, zegt mijn neefje: mama, ik vind het niet meer leuk al die mensen, veel te druk. Echt zielig. En iedereen maar lachen
Ja voor niemand is dit leuk. Het kind vermaakt zich meestal wel met neefjes/nichtjes/vriendjes maar al die volwassenen er verplicht bij. Daarom plan ik meestal een los momentje in dat ik langs ga, dan kan je tenminste ook met het kind zelf connecten ipv het zoveelste cadeautje op de stapel en nog een extra prikkel er bij.
Een mimosa vind ik bij uitstek een ochtenddrankje
Ook niet op de Belgische zenders?
En rokers die hun peuken op staat gooien Ranzig en super aso!!
Na 2 dagen werken in de meivakantie ben ik echt onredelijk geĆÆrriteerd over de opvoeding van sommige kinderen. Het is toch niet normaal je kind op elk bed te laten springen wat er in de showroom staat? Heb het zweet tussen mān bilspleet staan als ik een keer klaar ben met 15 bedden opmaken omdat er weer een kind overheen geraasd is Vervolgens moet ik hun eigen kind gaan corrigeren omdat het op een matras aan het springen is terwijl de ouders op dat moment ernaast staan? Whyyyyyyy