Dat ik onzeker word van kleine foutjes waar ik op word gewezen op werk. En het is allemaal nog in het kader van opleiding, dat werd ook benadrukt, en het gaat gewoon helemaal goed, dat werd ook benadrukt, maar even wat kleine dingen die degene die mij inwerkt finetunen noemde. Heel logisch ook en goed om deze feedback te krijgen, maar ik kan me er ook wel over opvreten want waarom ben ik niet wat scherper op die kleine dingen
Aan dat er morgen vanaf 8u iemand aan de deur kan staan om glasvezel aan te leggen. Extra irritant omdat ik niet eens glasvezel ga afnemen, maar het dus toch vast aangelegd moet worden in de meterkast. En dan alsnog ook bij die mensen geen specifieker tijdvak kunnen geven dan tussen 8-12, ofwel van ze verwacht dat ze desondanks een hele ochtend rekening met je houden ook al hebben ze er zelf niks aan. Vind dat anders bij de controle voor de cv-ketel, die komen tussen 12-17, maar alsnog ook irritant zo ruim Hopelijk komen ze beide aan begin vh tijdvak, echt geen zin om heel de dag in zo’n wachtstand te zitten (ook omdat ik net een keer geen thuiszorg heb, en dan dus toch weer moet gaan wachten
) krijg dat gevoel ook nooit uit m’n systeem.
En dan beweren dat ze net zo lekker zijn als echte nachos! Net als “pizza’s” met een bodem van plakjes courgette of als je geluk hebt een volkoren wrap.
Girlfriend collective misschien checken!
Thanks voor de tip, maar dit zijn ook meer yoga dingen toch?
Ik zoek echt high support bh’s, squatproof en niet afzakkende broeken, en shirts van sneldrogend materiaal waarbij niet je hele buik + bh zichtbaar is bij 1x springen.
Sportkleding om in te sporten dus. Bestaat wel natuurlijk, maar als het aan deze (mijns inziens nogal basic sporteisen) voldoet dan is het saai. Alle leuke kleding zit kut of geeft geen support.
Nee die standaard leggings zijn juist heel fijn om in te sporten doordat ze niet afzakken en squatproof zijn. En de Paloma bh geeft mij (cup c) genoeg support met boksen bv doordat de stof lekker dik is en strak aansluit, maar dat is natuurlijk persoonlijk want het is geen shock absorber ofzo (hoewel ik die persoonlijk weer helemaal ruk vind haha)
Jaaa dan moet je juist girlfriend collective nemen!!!
Dat ik i.p.v. d&g light blue, d&g light blue forever heb gekocht.
Bh: triumph triaction extreme lite
Tops: b.extra of Nike Elastika
Broeken: b.extra of stronger
Dat werk altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Ik mocht iets niet uitbesteden want kost te veel, dus nu doe ik t zelf samen met een collega, maar het materiaal wat we hebben is niet goed dus moeten we nu alsnog veel geld uitgeven om dat goed te krijgen. Dat plus dadelijk 6 dagen vol bezig x 2 collega’s is wss duurder dan als we een professional hadden ingehuurd. Gvd
Mijn vriend die ineens in de woonkamer gaat werken, terwijl hij een eigen werkkamer heeft. Joeee rot even op, ik wil genieten van m’n vrije dag.
Aan al die domme mensen die allemaal tering zooi in de ondergrondse container proppen. Die klep gaat niet open en als je eraan trekt komt er allemaal zaagsel uit. Wtf gezeik weer. Vervolgens gooit iedereen natuurlijk weer hun zooi naast de container waardoor er allemaal ongedierte op af komt. Mijn god denk gewoon na. Hoe kan je zelfs zoiets simpels als vuilnis weggooien verpesten voor een ander
Laat het weken in water met een beetje afwasmiddel. Duurt even maar is de enige makkelijke manier. En dan is t wel satisfying als het bijna vanzelf loslaat.
Het is een kaars, dus dat is niet handig met water denk ik
Ohh nu zie ik het pas. Dan wordt het geduldig peuteren vrees ik.
Met een haardroger kan je de sticker verwijderen dacht ik
Pindakaas er op smeren even laten intrekken en je veegt er er zo af
Föhn erop! Dan wordt de lijm zacht.