Ik heb corona, migraine (met overgeven) en menstruatie op hetzelfde moment en het is echt zo kut.
En ik hoop zo dat ik niemand heb besmet, want heb nog met ov gereisd en mensen gezien een paar dagen voordat ik klachten kreeg
Ik haat het ook zo dat ik zo nutteloos ben nu, kan me altijd moeilijk overgeven aan uitrusten en uitzieken
Ughhhh ik geloof dat ik wel buiten moet gaan hardlopen want ik ben net door m’n loopband heen gekrakt
Dat ik tijdens het scrollen steeds berichten like die ik niet wil liken
Eh, die bestaan al een tijdje. Zijn beste om mee te beginnen als je kinky dingen met kaarsvet wil doen omdat het een laag brandpunt heeft
De kut hond van een straat verderop die al een half uur aan t blaffen en grommen is. Echt neem geen hond als je dr toch niet voor wil zorgen.
Ik ga volgende week waarschijnlijk ergens op vakantie naar destination unknown
en dat is echt nog irritanter als je een baby hebt merk ik
Hoe gaat dit eigenlijk in zn werk? Plannen jullie eerst dezelfde week vrij en dan komt er ter spraken van zullen we op vakantie gaan. En dan zie jij de dag van te voren wel hoe en wat?
Ik heb van t weekend met uitgaan een ordinaire verkoudheid opgelopen en het meest kutte eraan vind ik dat ik gewoon niks proef. Daar gaat mn laatste beetje levensvreugde
Een collega die kwam net vragen hoe ze een zelftest in de keel moet doen.
Goed dat je een test doet maar WAAROM BEN JE OP HET WERK.
Dat snap ik dus ook niet.
Had een collega die ging naast mij een zelftest zitten doen.
EN WE WERKEN IN DE ZORG VERDOMME. Dan zou je toch echt beter moeten weten
Nee, ze zei wat verkouden te zijn. Anders had ik het ook niet zo erg gevonden (maar komt het nog steeds wel vreemd over als het niet weet).
Bah er stonden net weer eens mensen te protesteren tegen abortus voor de abortuskliniek hoor. Het maakt me nu, met wat er in de VS gaande is, nog bozer dan normaal gesproken
Wat? In nederland? Voor een kliniek zelfs, waar 9 van de 10 vrouwen al mega zenuwachtig naar binnen stappen.
Serieus?
Sgat kom eens onder jouw steen vandaan.
Ja wist niet dat er ook al in nederland geprotesteerd werd nu.
Al een paar jaar volgens mij
Ja dit is niets nieuws, ze staan hier altijd op de stoep om “te praten” (aka hun mening op te dringen aan de mensen die de kliniek binnen gaan).
Wachtmuziek dat letterlijk elke 30 seconden in de herhaling gaat én waarbij het lijkt alsof de telefoon om die 30 seconden opgepakt wordt omdat dat stukje nummer opnieuw wordt in gestart
Ik heb al twee weken zo’n last van mijn spieren en gewrichten dat ik niet meer in mijn eigen huisje kan zijn en bij mijn ouders bivakkeer. Ik kan niet meer goed lopen en het gaat echt achteruit en ik vind het eng. En ik erger me aan ze bij het ziekenhuis niet goed weten wat het is en dat ze een scan willen doen maar die nog niet is ingepland. Ik wil weten wat dit is en hoe lang het duurt en hoe ze het kunnen behandelen