Same hoor. Bij de Zara krijg ik bodies in maat M niet eens over m’n schouders (niet dat M groot is maar ik heb niet eens een A cup🤡) en bij de winkels die vooral op y2k mikken past alleen m’n pink in een broekspijp
Ah succes! Ja, lastig om binnen-activiteiten hier te vinden zoals musea etc. Dus mocht je tips hebben😏 Hopen nu vooral van (wijn)restaurantje naar restaurantje.
Ik vind het ook zo suf dat zoveel ouders hun kinderen laten dopen en zelf nooit een kerk van binnen zien behalve bij een begrafenis. Geen bijbel in huis, niet bidden etc. Wie houd je dan voor de gek?
Ik ken mensen die dat alleen doen om van het gezeik van andere familieleden af te zijn.
Ik had vorig jaar een trui twee maten groter gekocht zodat ie oversized was. Maar tegenwoordig is ie bijna aan de strakke kant.
Amerikaan: “dying my hair” nee het is dyeing want je haar is al dood.
Geen idee, ik voel nul motivatie om te gaan proberen deze man goed te doorgronden. De kern van zijn campagne was diep racistisch, dat enkele mensen goede ervaringen met hem hebben verandert daar niks aan en ik snap niet dat men 20 jaar na zijn dood nog steeds zo hard werkt om de positieve kant te belichten.
@Krentenbol essense heeft een express dry goedje wat je na het nagelakken op je nagels drupt waarna het supersnel droogt. Werkt echt.
Misschien eerder relatie leed. Maar mij partner koopt meteen zo overdreven in. We hadden eters en hij heeft inkopen gedaan.
Maar meteen zo overdreven. Gewoon bijna 300euro.
Drinken, saus etc gaat wel op, lang houdbaar ook.
Maar hebben nu bijvoorbeeld nog iets van 20/30 volkoren bolletjes over. Heel veel sla en smeersels. Maar ook 3 bakken huzarensalade. Waarom koop je überhaupt 3 bakken!! 1 was genoeg en naast huzaren ook nog aardappelsalade en weet ik veel wat.
Nu wel vega vlees ingevroren en weet niet hoeveel echt vlees nog over is.
Maar alles meteen in 3 of 4 voud en daarna klagen zoveel geld kwijt.
Nog een extra dag mensen uitnodigen om bij jullie komen te eten?
Mijn vader is ook zo erg. Ik vond het altijd erg beschamend hoeveel gourmetvlees en huzarensalade over bleef en voelde mij dan bijna schuldig dat ik het liever weggooide dan op at (eet liever geen vlees). Maar verspilling vind ik heel lastig om mee om te gaan.
Mn ipad is overleden volgens mij… en dat is echt zo’n ding waar ik echt geen zin heb om een euro aan uit te geven, ook niet voor mn verjaardag wil krijgen maar ook niet zonder kan??? Dus ik hoop dat mn vriend morgen zegt nou het is moederdag we gaan een nieuwe ipad kopen, ik trakteer.
Maar ik ben er bang voor
Zeg dat je kind veel op de iPad filmpjes kijkt/rustgevende muziek ofz
Aan dat mn vriend net pas stom dronken thuis komt en mij wakker maakt, omdat ie wil over iets wil praten. Inmiddels slaapt hij, ben ik klaar wakker en gaat mn wekker over 4 uur.
En hij had gezegd het deze keer niet te laat te maken en rond 23en thuis te zijn. Niet gelukt🤦🏼♀️
Ja, ik vind dat hypocriet. Is vaak ‘omdat het zo hoort, of omdat opa en oma dat graag willen’ en er vervolgens niks mee doen.
Toen ik communie deed, was ik de enige in de klas die het Onze Vader kende (was als kind heel gelovig, nu niet meer haha) en de rest deed het voor het geld.
Wij laten onze dochter niet dopen omdat we allebei niet naar de kerk gaan, wil ook geen kerkelijk huwelijk. Maar mijn schoonzus heeft haar kind wel laten dopen omdat hij anders geweigerd wordt bij de Kindergarten (Duitsland) of iig anders behandeld zou worden, want denk niet dat je kinderen op basis daarvan mag weigeren. Maar die wonen in zo’n klein kutdorp, denk dat de sociale druk daar ook heel groot is.
Enfin wat een verhaal weer
Jetlag.
Doordat we een nacht overgeslagen hebben heb gister 13 uren geslapen en vannacht 2. Ik kan nu nog drie uurtjes slapen, dus daar moeten we maar even voor gaan.
Same, ik vind dit steeds zo een overdreven gedoe maar heb dit bijvoorbeeld ook met Valentijn of eender welke speciale dag. Als er een soort verplichting aan hangt dan vind ik het maar niets. Ik heb voor mijn Moederdag 2u me-time gevraagd. Laat mij lekker even chillen, daar heb ik meer aan dan eender wat. En wegblijven van insta, waar iedereen weer overdreven opschept over haar cadeaus
Mijn bank heeft storing en kan niet het saldo van mijn rekening zien. Er schijnt ook problemen te zijn met overboeken.
Ik wou vanochtend boodschappen doen, maar ik heb geen zin in eventuele gezeik. Dat wordt maar vanmiddag boodschappen doen, maar ik haat het als ik mijn schema om moet gooien
Ja met gourmetten ook zo erg inderdaad. Ik eet zelf ook geen vlees, wil het dan ook niet weggooien, dat vind ik helemaal zonde maar eet zelf ook niet.
Hij gaat zo naar zijn moeder en geef hem dan eten mee.
Ik stond gisteren te wachten totdat de lift kwam, komt er een ouder koppel aanlopen en drukt heel nadrukkelijk nog eens op het knopje om de lift op te roepen.
…Wat denk je dat ik al heb gedaan een halve minuut geleden?? Ik sta hier toch niet voor niets te wachten, je hoeft echt niet nog eens te drukken.
Vrouwen die hun kind “new born” noemen en vandaag Moederdag vieren maar dus gewoon een cadeau zelf hebben gekocht of van partner hebben afgedwongen om vervolgens op Instagram te zetten dat ze het van de new born hebben gekregen. Nee.