Ik heb een sneetje op mn neusvleugel. En ik ben enorm verkouden door allergieen. Echt een top combi ik gun het iedereen
Mijn ouders vinden dat moeder en Vaderdag is voor kleine kinderen. Zij verfoeiden het dat ze na een leuke ochtend met ontbijt op bed en zelfgemaakte cadeautjes vervolgens de hele middag bij hun eigen ouders zaten.
Ik heb dus meegekregen dat ik later als ik kinderen heb niet ook nog bij hun langs moet komen. âWij zijn toch niet thuisâ
Ik heb een dochter die bakt en knutselt voor mij en we gaan er altijd op uit deze dag. Ik had best zin in een sushi restaurant in de avond.
Kreeg ik te horen dat mijn man en zijn broers en zus hebben besloten om met zijn allen bij mijn schoonmoeder te gaan eten!
Helaas denk niet iedereen hetzelfde als mijn oudersâŠ
Idd, quality-time!
Ik kom hier helaas niet onderuit.
Maar nu je het zegt ik ga het binnenkort wel doen samen met mijn dochter sushi vreten!
Goed idee, lekker met zijn twee
Wat dacht je van al die lelijke kinder knutsels.
Dat we blijkbaar schroeven missen bij de box die we gratis gekregen hebben. Geen idee of ze er niet bij zaten of we ze kwijt zijn geraakt. Gezien we dat ding al in december op hebben gehaald.
Nu is mân man schroeven kopen maar ik denk dat het eigenlijk goedkoper is om een nieuwe box via marktplaats op te halen, echt zo stom.
Zeker doen! Doen mijn moeder en ik al jaren regelmatig en altijd zo leuk. Zelfs nu ik âalâ 31 ben, kijk ik nog steeds uit naar die etentjes
En wij gaan naar een strandtent eten.
Dus het komt allemaal weer goed!
(En gewonnen met glowgolf en een nieuwe broek gekregen)
@Mrs.Fraser wat leuk! Wij pakken wel graag samen een terrasje. Maar sushi is ons beider lievelings. En nu ze 12 is wordt het steeds gezelliger kletsen
De NS
Ik vind t altijd al irritant dat een werkoverleg altijd na werktijd is. Dus je heb al de hele dag gewerkt en moet dan nog ongeveer 3 uur op zoân kutoverleg zitten, heb dan echt geen energie en concentratie meer(en moet de dag erna ook nog gewoon werken) Maar nu is t op donderdag en dan is t songfestival. Mis ik dat dus door zoân pleuriswerkding.
Afmelden. âIk heb een privĂ©-afspraak over het hoofd gezien en moet me daarom helaas afmelden voor het werkoverleg donderdagavond.â Stuur het.
3 uur?! Lijkt me ook dat het efficiënter moet kunnen
3 uur na werktijd? Worden die overuren dan wel vergoed? Lijkt me ook niet heel productief, zo aan het eind van de dag.
Je krijgt ze als overwerkuren. Ja is idd ook echt niet productief, iedereen zit er geirriteerd en als een zombie bij.
Ik ben verbrand in de scheiding van mijn haar en het doet echt veel pijn
Pff wat waardeloos! Helpt het om het aan te kaarten met zân allen? Dit moet wel beter kunnen lijkt mij
En idd gewoon afmelden! Het Songfestival is maar 1x per jaar.
Hahaha ja hetzelfde hier. En door leidinggevende is er eens geklaagd dat we er bij een overleg als zoutzakken bij zaten. Ja sorry, ik ben gewoon echt helemaal klaar na een werkdag.
Aan mijn trillende ooglid, het is al dagen gaande en het maakt me zo moe.
Ik heb al magnesiumcitraat gekocht maar dat heeft denk ik nog wat tijd nodig voor het werkt.
Helaas kan het niet anders dan na werktijd(apotheek, dus we kunnen niet dicht voor een overleg) is ook al vaker aangegeven helaas.
Ja na een lange werkdag kunnen ze toch echt niet verwachten dat je er nog vol energie zit?