Ik heb hier ook al dagen last van. Zo irritant ook hè? Ik zit de hele tijd over m’n ooglid te wrijven in de hoop dat het helpt (is niet zo).
Het is zo vermoeiend en irritant inderdaad. Ook als ik niets inspannends doe met mijn ogen, voelt het alsof ik dat wel doe. Ik weet ook niet wat de oorzaak is.
Een aantal jaar geleden heb ik het ook een hele tijd gehad, echt weken achter elkaar waarbij het maximaal een uur weg was, en dan weer begon. Dat is ‘vanzelf’ over gegaan maar ik wil niet dat dit weer weken duurt. Ergens op het forum had ik gelezen over magnesium en dat slik ik nu braaf in de hoop dat het snel over is.
Ik had hier begin van 't jaar ook last van en bij mij hielp magnesium op den duur wel! Durf alleen niet te zeggen hoe lang 't duurde voordat het werkte.
Ik heb echt een hele petty ergernis en dat is dat ik het zo irritant vind als mensen eIndELiJk ZOmEr zeggen als het gewoon lente is
Dat is een fijn vooruitzicht! Ik heb deze gekocht, maar ik vind het nog best grote pillen. Gelukkig hebben ze een breuklijn.
Hopelijk is het gedoe over voor de pot leeg is (75 dagen slikken dus in totaal).
Mijn schoonmoeder was in shock toen ze er vandaag (op de communie van haar andere kleinkind) achter kwam dat het meteen de laatste was. Ze vond het niet heel erg leuk volgens mij
Blijkbaar is er een ‘challenge’ gaande voor moederdag met show je bump pic en daarna foto van je kind. Heb denk azijn op want vind het maar
Ik zie ook opvallend veel lelijke familiefoto’s (met drie generaties zeg maar) in achtertuinen voorbij komen, waarom doen mensen dit vrijwillig (ze maken en ze daarna delen), allemaal zulke lelijke foto’s.
Die heb ik ook! Heb niet de hele pot nodig gehad
Ik heb vandaag denk ik echt al een stuk of 40 berichten verborgen op facebook. Ik wil echt geen berichten waarin er gesproken wordt over: wat heb jij je moeder gegeven??? Vergeet je moeder vandaag niet! Je moeder verdient toch alleen het allerbeste?
Ik zou willen dat ik haar wat kon geven vandaag
Nou, het is niet echt goed gekomen. We hebben gegeten bij een restaurant met de meest inspiratieloze kok.
Ik eet glutenvrij en ik mocht helaas geen frietjes bij mijn vis. Maar wat ik kreeg was een groot bord met enkel een stukje gebakken kabeljauw (zonder saus) en een kommetje witte rijst
Wat een deceptie
Ik kauw hier altijd op
Zal morgen een nieuwe pot halen, hoop dat het gauw gaat werken!
Oh ja, dat lijkt me ook heel confronterend en kut als je die optie niet hebt. Heb je verder wel een beetje een oké dag gehad buiten moederdag om?
Ja dat gelukkig wel. Dank je
Had je bijna alsnog sushi
“Deze guy”
De videoland app, gisteravond 2 afleveringen van een serie gedownload (wat ook al niet altijd werkt) wil ik ze net openen begint ie opnieuw aan de download.
Ik kwam er dit weekend achter dat ik mijn rijbewijs kwijt ben. Hele huis onderste boven gehaald, iedere tas, jas, auto’s, portemonnee van mn man etc. etc. uitgeplozen maar nergens kunnen vinden. Ik kan me vaag herinneren dat we ergens heen zijn gegaan samen en ik hem toen los mee heb genomen omdat ik verder niks bij had, maar dan zou hij dus in tas/jas/auto moeten zitten. Krijg het gewoon niet bedacht, echt ergerlijk.
En het kutste: we gaan zondag op vakantie. Dus nu kan mijn man op vakantie alleen maar rijden. Nou is hij meestal degene die rijdt, maar ik ben zwanger dus dan zou hij best een keer een biertje kunnen drinken en ik rijden. Nu niet dus.
Zou trouwens een spoedaanvraag kunnen doen, in onze gemeente is hij er dan als je het voor 14.00u doet meestal de volgende dag. Alleen vandaag en morgen is het gemeentehuis dicht ineens? Voor woensdag kan ik geen afspraak meer maken, donderdag op zijn vroegst en betaal ik dadelijk € 35,- extra voor niks omdat dat ding er dan vrijdag niet is (en je zult zien dat ik hem terugvind als ik die aanvraag heb gedaan).
Echt waarom heb ik dat ding niet netjes terug in mijn portemonnee gedaan
Balen, ik hoop dat ie snel opduikt.
Ik heb dat ook weleens. Pasje is heel dun uiteindelijk lag mijn pas in een zijvakje van de tas die ik al 10x had gecheckt. Maar niet gezien omdat hij tegen zijkant aan zat je niet voelde of zag.
Mijn Id kaart ook weleens achter de la ipv erin.
Heb je toevallig ook tussen het speelgoed gekeken?
Misschien kan je op vakantie het risico nemen, hoe wordt je nu gecontroleerd? En anders dom houden en je ID kaart/ paspoort laten zien. Of heb je nog een digitale kopie ergens?
Ik heb dus van alle idkaarten, paspoorten etc een digitale scan maar van mijn rijbewijs niet. Durf ik Nederland de gok voor nu wel even te nemen, zorg dat ik wel legitimatie bij me heb en dan kom ik er op dat moment zogenaamd achter dat ik hem niet bij heb ofzo. En anders betaal ik netjes de boete. Maar vind het in het buitenland toch wel anders en gewoon geen zin in gedoe daar. Of stel dat je wel schade rijdt en dan dadelijk niet verzekerd bent omdat je geen geldig rijbewijs kan overleggen daar. Mn man is er heel nuchter onder en zegt ik rij toch 95% vd tijd, dus dan maar niet. En met 1 biertje op bij het avondeten mag je natuurlijk ook nog prima rijden. Zijn toch met de kinderen, dus tig niet alsof we daar hele avonden aan de alcohol gaan.
En vind het ook gewoon zuur geld, want hij kan echt niet weg zijn en komt waarschijnlijk inderdaad straks ergens tevoorschijn. En als dat nou net is als ik 35€ Voor spoed + 40€ boete heb afgetikt omdat ik mijn oude kwijt ben… plus ze maken je oude meteen ongeldig in de systemen dus als hij er vrijdag niet is kan ik alsnog niks op vakantie.
Maarja, wel gewoon ergerlijk dit. Waarom ben ik zo met die dingen. Ik kan mijn zonnebril nog kwijt zijn terwijl hij op mijn hoofd staat zeg maar, dus veel dingen hebben gewoon een vaste plek thuis.
Speelgoed wel tussen gekeken, maar zal vanavond de duplo en treinbaanbakken voor de zekerheid ff omkieperen. Dat zou wat zijn haha.