De enige babybuiken die ik wil zien zijn van foodbaby’s
Wat vervelend zeg, zo vlak voor je vakantie. Misschien zit ie ergens in de voering van een jas? Of achter je telefoon in je hoesje?
Je kunt de gemeente woensdag wel bellen en de situatie uitleggen, wellicht kunnen ze je die dag toch helpen?
Dat kan ik inderdaad nog wel even proberen woensdagochtend, goede!
Heb zelfs al mn zakken inderdaad op die reden al gecontroleerd, maar helaas.
In je telefoonhoesje?
Daar zat die van mij
Dat er bij de Lidl altijd als het hartstikke druk is maar één kassa open is. En als ze dan eindelijk omroepen dat er nog een kassa opengaat dan rent er meteen iemand heen met een grote kar vol met boodschappen voor drie weken. En daar gaat natuurlijk niemand achter staan en is de rij alsnog tering lang.
Moet even mijn gal spuwen en hopen dat ik niet gek ben. Ik heb zangles en had tot vorig jaar een hele fijne. Helaas zit ze nu in het ziektewet en heb ik nu een vervanger. Die is op zich prima, maar daar heb ik minder een klik mee.
Vandaag zou ik een voorzingavond hebben. Dit stelt niks voor een paar ouders/familieleden/kennissen die naar jouw geblaat luisteren. In mijn geval kwam niemand, dus niemand die dat boeit. Ook zou ik een inhaal zangles ‘s middags krijgen omdat zij een keer geen les kon geven (juf van d’r zoon ziek en lastig om een oppas te krijgen). Die zou als eerst om 14:00 zijn. Deze zondag mailde ze of het om 15:00 kon.
Ik zei oké, ook al had ik dat liever niet. Ze had namelijk ook bedacht dat we een generale repetitie voor de voorzingavond om 16:30 tot 17:30 moeten hebben. Dat optreden begint pas om 18:30 tot 19:30.
Dit betekent dat ik tussen 15:30-16:30 en 17:30-18:30 mezelf moest vermaken, want het is een kwartier reistijd. Vroegâh moest je alleen opdagen om 18:30.
Nu vandaag ben ik al de hele dag tegen een paniekaanval aan. Dus bedacht voor mijzelf ga naar zangles, skip het optreden. Krijg ik net een halfuur geleden een app of ik niet om 15:45 kon komen. Toen ontplofte ik een beetje intern.
Ik gaf aan dat het mij niet lukt. Ik ben de hele dag een beetje down en het optreden lukt niet. Maar ik wil wel naar zangles gaan:
“Ik begrijp het.
Om 15u daar zijn lukt me niet, zat de piano begeleiding van de nummers thuis in te studeren.
Gewone les kan wel, om 15.45u.
Daar wel zin in?”
“Nee, dat lukt mij echt niet vandaag”
“Ik had het graag vroeger geweten. Heb er net veel tijd in gestopt.
Als we niet voor het concert van straks repeteren dan heeft het niet zo veel zin vandaag vrees ik.”
“Ik kan er ook niks aan doen, dat ik de hele dag aan een paniekaanval zit. En ik vind dat ik redelijk flexibel ben geweest om mij aan te passen aan jouw schema”
Dus ze heeft de hele dag ingestudeerd voor vanavond en vraagt constant flexibiliteit van mij (dit is namelijk niet de eerste keer dat ik mijn les verzet voor haar). Maar als ik nee en niet doe wat ze wilt, heeft ze een probleem. Dit is echt mijn laatste jaar zangles.
Altijd, echt ALTIJD als iemand een mail stuurt naar zowel mijn vriend als ik (bijv de hypotheekadviseur), wordt mijn vriend als eerste genoemd. Kan me daar echt rot aan ergeren, mijn vriend snapt dat dus niet. Maar misschien ligt het aan mij
Ws omdat de systemen zo zijn ingesteld dat ie eerst de man invoert en dan de vrouw bij het opstellen van brieven/documenten. Was iig wel zo bij het notariskantoor waar ik werkte. Al maakt dat het niet minder irritant
Ohja dat kan, maar het gaat vaak om een ‘persoonlijke’ mail, niet iets dat automatisch is opgesteld
Onze huishoudhulp heeft mij net in een appje geshamed over onze kattenbakken. Die riek je eigelijk alleen als er net een kat is op geweest, wat dan waarschijnlijk zo was toen zij er was. Krijg een appje dat ze ze hard rook ‘en dat dat niet kan’.
Ben hier echt onredelijk kwaad om, mag ze natuurlijk best vinden maar hoezo bepaald zij dan dat dat echt niet kan.
Maar wellicht dan alsnog omdat jullie wel in die volgorde in het systeem staan, en ze dat ws checken om de namen over te nemen aan wie ze de mail richten.
Ik vind dat ook echt zoooo irritant! Wij hadden bij de aannemer aangegeven dat het contact via mij moest lopen en ik heb welgeteld 1 mail gehad en nu gaat alles via mijn vriend en word ik soms niet eens in de cc gezet
Vooral als ze over scorpioenen gaan.
Hier ook. Ik word er zo chagerijnig van.
Bij vorige notaris hadden ze eerst zijn gegevens niet dus was ik gewoon in de aanhef als enige. Daarna eerst zijn naam dan ik. En ook met koopcontract hij is koper, ik mede koper.
Nu weer, terwijl we meeste op mijn salaris nu doen.
Mijn man moet er alleen maar om lachen
Pfff, zo vervelend…
Dit stond ook bij ons in de koopakte terwijl het gewoon 50/50 is. Heb dat aan laten passen naar allebei kopers. Vonden ze geloof ik overdreven ‘want het komt allebei op hetzelde neer’. Zet het dan gelijk goed als het toch niet uitmaakt.
Mijn man begrijpt het ook niet als ik mij aan zo’n dingen erger. Nee natuurlijk niet, het overkomt jou natuurlijk nooit:roll_eyes:
Omdat ze denkt dat hij vuil is en dat is zielig je katten
(Denk ik)
Ik helemaal een leuke outfit aan voor mn dansles. Aan alles gedacht dit x. To good to go box besteld.
Wat denk je rijd die trein niet. Heel mn avond verpest.