Dat ik bij dhl heb aangegeven dat mijn pakket in de automaat bij de Lidl gelegd mag worden, sta ik met m’n goeie gedrag bij die automaat en open de mail die bevestigd dat het pakket geleverd is, ligt het pakket bij een hele andere winkel die natuurlijk van die stomme openingstijden heeft.
Dat is wel een goede! Wist niet dat het kon.
Toen wij ons huis kochten werd ik nooit begroet door de verkopende makelaar. Het was altijd hoi Jan (fictieve naam) en niet hoi Jan en Strawberry. En tijdens de gesprekken werd ook hij alleen aangekeken als of ik er niet eens toe deed. Voelde toen best wel naar mja wilde graag het huis kopen dus maar niets gezegd.
Hoe komt het echt in je op om je zo te gedragen? Kan daar met m’n hoofd niet bij.
Wat is die update van Instgram vreselijk!
Het was een witte man van rond de 60 in een gelovige gemeente. Zegt denk ik genoeg.
Ik ben bang dat ik de komende maanden heel vaak in het klaag over het weer topic te vinden ben. Het is momenteel 24 graden in mijn appartement, ik wil niet weten hoe het gaat zijn als het volle bak zomer is (en ik kan al slecht tegen hitte)
Koop een mobiele airco als je er een kan vinden voor een goede prijs! Bij mijn huis blijft de hitte ook erg hangen en was het in de slaapkamer tijdens die warme zomer twee jaar terug steeds 35 graden. Dat was anders echt niet te doen.
Zo belachelijk . Ik had het laatst ook, toen had ik expres op de papieren mezelf als koper gezet en mn vriend als medekoper. En toch stond het op de definitieve versie precies omgedraaid
Die TikTok-muts van Praktijkvitaaloisterwijk, waarom komt zij hele tijd voorbij met haar duffe dingen, zien anderen haar ook of denkt TikTok dat ik hoogsensitief ben én daar suffe content over wil zien…?!
Aan mijn man die de baby wel even op bed doe. Eerst laat hij haar liggen in de kinderwagen.nadat ik aangeef dat ze gewoon in bed moet, legt hij haar erin zonder slaapzak. Daarvoor had hij haar luier ook niet gecontroleerd dus die zat natuurlijk ook vol. Mag ik dealen met een wakkere baby omdat ze niet zo kon blijven liggen. Hij weet dat ik zo slecht ga op dit soort weaponized incompetence gedoe.
De influencerreisjes zijn weer begonnen. Had gehoopt dat deze na corona voorbij zouden zijn. Moet ik weer naar hippe 16jarigen op Insta kijken😑
Als ik een (notariële) akte maak dan doet het systeem gewoon degene met de letter die eerder komt in 't alfabet op nr 1, dus soms is dat man en soms is dat vrouw. Maar ik heb dus serieus eens een koper gehad die belde dat ik dat moest aanpassen want de man moest eerst, daarna de vrouw
Mansplainende collega’s. Echt #*+
Wat een jankmuil
Nee, ik zie haar ook steeds. Net onkruid, blijf maar niet geïnteresseerd aangeven, maar toch komt het steeds weer terug.
Er wordt hier wel vaker geklaagd over gitaren in hostels, maar ik zit nu een albergue (soort hostel voor pelgrims) en iemand pakte de gitaar en ging zingen tijdens het ontbijt van kwart voor 7
Dit soort lui moet je gewoon blokkeren. Alle naturopaths worden ook door mij geblokt. Effectiever dan ‘niet geïnteresseerd’
Ik stuurde laatst onderweg een pissige mail naar de bouwer van ons huis. Vervolgens belden ze mijn vriend en vroegen ze aan hem ‘Heb je de mail van je vrouw niet gezien?’. Mijn vriend ‘Nee’. De bouwer: ‘Nou dan zou ik maar eens gaan kijken hoor’. Alsof ik zijn toestemming nodig heb om boos te worden. Hoezo bel je hem als ik je mail.
Is het Rob?