Waar erger je je aan? #12

Ik heb net een dutje gedaan van 2 uur en nu ben ik chagerijnig wakker. Gewoon te diep geslapen ofzo. Ook raar gedroomd, helpt ook niet mee.

1 like

Ik erger me eraan dat ‘patatje oorlog’ niet overal hetzelfde betekent. Ik vergeet steeds wat ik in welke snackbar moet zeggen. Nu heb ik er weer curry (bloed) en uitjes bij gekregen terwijl ik dat niet wil grr.

Ik ken 1 snackbar waar ze het patatje vrede noemen. Dat vind ik dan wel weer leuk.

2 likes

Ja! Daarom hebben babytjes soms ook een oranje neus omdat ze teveel voeding hebben gekregen waar caroteen in zit (en helemaal als je potjes geeft, kan dit snel gaan haha. Kwam ik ook achter :sweat_smile:)

3 likes

Oh zo lekker mayo+saté :drooling_face:

6 likes

Wat is een teveel, waar moet ik dan aan denken? heftig wel

3 likes

Collega belt. Ik neem niet op want app maar. Appt ze: ik belde maar spreek je morgen wel. Ik: ok! Zij: of kan bellen nu even?

Nee rot op, morgen kan toch prima. Mijn werkdag is voorbij.

3 likes

Haha ja die van mij heeft ook maanden een oranje neus gehad :laughing:. Toen ging ik eens kijken en bleek dat al die potjes (ook die waarvan je het niet echt zou verwachten) wortel als een van de hoofdingrediënten hadden

1 like

Dat ik mezelf opvreet. Heb een moedervlek op mijn rug die ik door de huisarts wil laten checken.

Je zou het zelf ook met skinvision kunnen scannen. Is een app voor op de telefoon, natuurlijk niet 100% betrouwbaar maar kan misschien wel de ergste zenuwen wegnemen? Er wordt goed over geschreven op internet

3 likes

Dank voor ke reactie! Ik was inderdaad al aan het kijken. Zo even mijn vriend vragen, ben niet zo lenig om mijn rug te scannen

3 likes

Zag ik laatst ook ja. Ben benieuwd of we dezelfde vacature hebben gezien of daf meer bedrijven dit soort slordige vacatures plaatsen (ik denk het laatste)

2 likes

Ging om een kleine zaak in Oost-Nederland. Maar het zullen er vast meer zijn ja😅

1 like

Ik heb extra betaald voor same day deliveryvqn een pakket, ze hebben nog precies 12 minuten om te komen. Het wordt erg laat vind ik en de vraag met DHL is of ze ĂŒberhaupt komen

1 like

Ik kwam exact dit plaatsen! Zag in de app van DHL opeens staan dat het nu morgen geleverd wordt. Ik betaal voor same day delivery, omdat ik morgen een weekend weg ben, godvrdmm

Edit: en ook niet morgenochtend ofzo, nee weer zelfde tijdvak dus morgen tussen 17.30 en 22.30 weer. Ik ben echt onredelijk woest.

2 likes

Die van mij is net nog gekomen! Ik zou echt een klacht indienen hoor, zeker omdat je ook voor de extra service betaalt :unamused:

2 likes

Noooo jaloers
Lullige is dat DHL daarmee al direct verwijst naar de webshop, terwijl ze m’n pakketje wel al in handen hebben, want om 18:41 uur waren ze nog onderweg hierheen. De webshop kan daar echt geen fuck aan doen. En is ook niet meer bereikbaar natuurlijk.

Super vervelend. Dit soort dingen gebeuren zo vaak met DHL dat ik al meteen chagrijnig word als ik zie dat mijn pakket met DHL bezorgd gaat worden :grimacing: kan je niet bij de webshop proberen op z’n minst de kosten die je betaald hebt voor same day delivery terug te krijgen? Lost je probleem natuurlijk niet op, maar je zou niet moeten hoeven betalen voor een service die je niet krijgt

2 likes

Ja dat laatste, sneakers en gympen enzo kan je echt prima in maat 35 overal online vinden. Maar dat ze vaak starten vanaf damesmaat 37 in Nederland vind ik ook wel opmerkelijk. Als ze maat 36 hebben (wat mij eigenlijk te groot is maar oke zooltjes) is het aanbod heel beperkt. Of het moet besteld worden want zelden op voorraad.

Bij mijn Nelson in de stad zeiden ze dat ze van 36 maar één paar bestellen! :woman_shrugging:t3:
Panama Jacks vallen klein.
Nou helaas dan Nelson
. Bestel ik ze wel goedkoper online.

1 like

Oprechte vraag, waarom vind je dit vervelend? Want mails kun je prima pas na een paar dagen beantwoorden toch?

1 like