Huh maar je hebt 3 stoelen geboekt?
Edit: ik bedenk me nu dat je voor een baby wsl niet boekt. Wel lullig dat ze eerst zeiden dat het geen probleem zou zijn en het nu ineens niet kan
Huh maar je hebt 3 stoelen geboekt?
Edit: ik bedenk me nu dat je voor een baby wsl niet boekt. Wel lullig dat ze eerst zeiden dat het geen probleem zou zijn en het nu ineens niet kan
Dat ik vanavond en donderdagavond moet werken en dus niet het Songfestival live kan meekijken
Ik weet uit eigen werkervaring dat er op een datalek met gegevens van 1 persoon geen actie of sanctie volgt vanuit de AVG. Dus ik heb geen zin om daar tijd in te steken, ik zeik ze liever af in een review haha.
Nee we konden op haar naam geen stoel boeken omdat ze onder de 2 is. En toen zeiden ze telkens dat als we onze tickets kochten we daar een extra stoel aan toe konden voegen en dat kan nu dus niet nu hebben we daar een aanvraag voor moeten doen en dat word morgen pas goed/af gekeurd. Heel raar
Noooo mân smartwatch was leeg en nu zijn mân stappen niet geregistreerd terwijl ik net een reeks had.
Haha heb je nu ook het gevoel dat je voor niets hebt gelopen? Dat was bij mij het punt dat ik dacht oef verslaafd
Hahaha, ja wel een beetje. Njaa ook weer niet persĂ©. Ik loop mân etenspauze altijd een rondje en nu zijn die stappen gewoon niet mee geteld. Dus ik ga zo stap op de plaats zodat ik mân reeks behoudt.
Dus ook wel een soort van verslaafd hahaha
Die pakketdienst van h&m die alleen maar midden in de nacht komt.
Dit heb ik ooit meegemaakt op een vlucht. De ouders gaven hun baby aan de steward, zodat de steward haar luier kon verschonen (wat overigens ook wel echt long overdue was).
Het was een vrouw, maar ik zal wel even doorsturen dat zijn soulmate hier rondloopt haha
Wat stom. Bij Transavia kon dat wel. Betaalde je ook de volle mep voor maar dan werd er extra Seat als naam ofzo ingevuld.
Hoop dat het alsof lukt morgen!
Ja normaliter kan dat ook gewoon zonder gedoe we deden dat ook wel vaker zonder baby, zodat we niemand naast ons hadden.
Maar het is ook met corendon air dat zegt wel al genoeg denk ik
Ik stoor mij vreselijk aan het gebrek aan parkeerkunsten van mijn vriend. Wij hebben een grote oprit, maar alsnog presteert hij het vaak om de auto half voor de kleine garagedeur te zetten, waar ik dan amper doorheen kom met de fiets. Ik heb al zo vaak aangegeven dat dat heel onpraktisch is. Een meter naar links, gast! Ik liep net met mijn armen vol spullen de deur uit en knalde tegen de autoband, die helemaal naar buiten stond gedraaid, vóór die garagedeur. Hoe moeilijk is het om gewoon RECHT te parkeren, een meter van de deur af en met de wielen RECHT onder de auto.
Ter relativering: ik ben zelf een obsessieve parkeerder, die dus niet tegen uitgedraaide bandjes kan en in staat is om opnieuw te parkeren als de auto een centimeter te ver van de stoeprand staat (bij fileparkeren) of niet exact evenwijdig aan de lijnen van een parkeervak staat.
Relativering 2: ik ben ook gewoon boos omdat hij zo laks is en recent daardoor weer schade heeft gereden. Let gewoon op met je hoofd.
Dat iedereen die net zo slecht fotoâs kan maken als ik, zich fotograaf noemt en een eigen bedrijf daarin heeft. Ik vind het stiekem echt een belediging voor fotografen die het ook echt kunnen. Fotografie is een vak.
Mijn haar zit niet zoals ik wil na kappersbezoek. Misschien maar even wassen.
Ik vind dit wel âleukâ om te lezen, een kijkje in de keuken van een ander notariskantoor. Echt slecht allemaal zeg. Als zij in de koopovereenkomst staan hebben jullie dat kantoor dus gekozen. Een notaris is natuurlijk onpartijdig maar ergens besef je je wel altijd dat de koper voor jou gekozen heeft, dus die is koning.
Het versturen van conceptakten op vrijdag terwijl je op maandag gaat tekenen is ook echt een doodzonde . 1 ding snap ik alleen niet. Als ze dat pas zo laat stuurden kan niet iemand anders al die tijd toegang tot die stukken hebben gehad. Tussen het versturen van de link om een account aan te maken en het versturen van de concepten en nota is het portaal bij ons eigenlijk vrijwel leeg. Dus ik weet niet hoe sterk je staat met een AVG melding maar een slechte review zou ik zeker wel doen! Bijv Google en degoedkoopstenotaris.nl heeft ook wel invloed.
Dit klinkt als ons notariskantoor, ben superbenieuwd of het dezelfde is. Toevallig in Z.?
Wat een knuppels waren dat in ieder geval. Ook dingen roepen die juridisch niet juist waren.
Dit notariskantoor was ons aangeraden door onze aankoopmakelaar . We gaan hen ook nog zeker laten weten dat het niet in orde was.
Over de portal: het ging over onze bankafschriften, belastingaangifte, hypotheekbedrag etc. die toentertijd in het portal stonden (was toen we net met hen in zee waren gegaan), de akten kwamen inderdaad véél later en zijn nooit voor iemand anders inzichtelijk geweest.
@Feather Ja in Z. provincie Zuid-Holland. Is het dezelfde?
Ik werk zelf bij een notariskantoor en maak ook akten van levering en hypotheekamtem, kan mij echt niks voorstellen bij maanden iemand negeren. Zou bij ons op kantoor echt niet kunnen. Heel erg onprofessioneel.
Een mail naar een verkeerd emailadres sturen kan helaas de besten overkomen, daarom gebruiken wij een âonline dossierâ waar je alleen in kan komen met een bevestiging via de SMS. In dat online dossier komen alle stukken te staan, zonder het online dossier weet de persoon die de verkeerde mail krijgt hooguit alleen wanneer je een afspraak hebt en welk huis je koopt, maar dat wordt ook gewoon in 't kadaster ingeschreven natuurlijk. Heb je ook geen excuses gekregen voor het feit dat het naar een verkeerd emailadres is gestuurd?
En concepten een dag van te voren versturen is ook echt not done!! Wij houden een week van te voren aan, maar liever nog eerder.
Ik moest net het vuilnis buiten zetten en ik had een zak vast waar onderin een oude poke bowl zat en daar lekte die zak de hele tijd op mijn voet was vast zalm vocht ofzo. Echt goor