Waar erger je je aan? #12

Ik heb een keer gehad dat ik niet echt nee durfde te zeggen. Ging over je huis beveiligen en dat hij anders vanavond terug kon komen, om het beter uit te leggen. Komt die man in de avond speciaal terug, doet helemaal zijn verhaal. Om vervolgens een wij hebben geen interesse te horen van mijn man.

Laatst stonden hier collecteurs boven voor de deur. Ze gingen helemaal een kleedje openvouwen om te laten zien dat ze zich wel aan de anderhalve meter hielden. Zouden ze dat bij elk huis opnieuw doen? Wat een shit baan lijkt me dat.

11 likes

Wow dit klonk echt even heel bedreigend, dat hij wel terug zou komen om in te breken oid, zodat je kon zien dat je je huis beter moest beveiligen.

14 likes

Die had ik laatst ook?! een soort rode loper

ik zeg altijd direct ‘nee’ zonder iets om verder op in te gaan.

5 likes

In mijn vorige woning konden ze zo naar binnen kijken en konden ze zien dat ik gewoon thuis was/zat te werken. Ook heel vaak de vergadering smoes gebruikt.

Nu woon ik 3 hoog en doe ik ook niet meer zomaar open als ik niemand verwacht.

3 likes

Ja precies. Je kan echt beter zo snel mogelijk de deur dicht doen. Nee is ook een compleet antwoord!

2 likes

Ik heb het werk ook gedaan en het is echt verschrikkelijk. Je moet targets halen anders vlieg je eruit, dat verklaart ook wel het opdringerige karakter van verkopers. Ik zeg eigenlijk altijd meteen: voordat je begint met je verhaal, ik heb geen interesse. Dat bespaart tijd haha

1 like

Dit had die Unicefwerver bij mij ook!

Ja die had ik ook een keer, die soort rode loper.

Geen idee van welk bedrijf die gast was, want ik zeg ook altijd meteen Geen interesse.
Ik denk dat het uitrollen van die loper hem meer tijd kostte dan de tijd die ik met hem in gesprek was

2 likes

Gadver Fuzetea moeten ze afschaffen! Ok behalve hun appelkaneelsmaak, maar verder weg ermee!
Lipton Sparkling is de enige die telt

6 likes

Ik woon in Belgie en die rode lopers heb ik hier ook al gezien. Vroeg het me altijd af waarom…

1 like

Die rode lopers moeten idd, dat is anderhalve meter. Is heel kut om de hele dag mee te slepen, maar zo kun je wel het werk veilig blijven doen.

Ik had me maandag ziek gemeld want vanaf zondag de buikgriep. En ben zeker niet meer heel erg ziek maar ook niet 100% gezond ofzo. Vind dat dan zo lastig of ik morgen weer ga werken. Ben nog zo slap en misselijk.

Dat ik iets heel persoonlijks heb moeten delen voor een opdracht maar daar nog steeds geen reactie op heb. Kan het wel relativeren maar voelt wel even kut want ik had al moeite met het beginnen omdat ik me dan kwetsbaar op moet stellen.

1 like

Nee, echt goed uitzieken.
Ik ben ooit weer te vroeg heen gegaan en viel direct flauw zodra ik er was. Liever een dagje teveel thuis maar helemaal beter dan te vroeg weer aan de slag.

8 likes

Niet gaan werken inderdaad, maar nog even thuisblijven tot je volledig hersteld bent. Een leidinggevende van mijn man zei ooit “je moet eigenlijk thuisblijven tot je een dag weer helemaal fit for duty bent” en dat vind ik persoonlijk ook wel weer lastig want dat is dan echt zo’n dag waarop je je schuldig gaat zitten voelen, maar als je nog slap en misselijk bent moet je je echt niet forceren.

4 likes

Gewoon zeggen ‘nee inderdaad, daar geef ik geen ene moer om’. Dat antwoord verwachten ze niet en dan zijn ze meteen stil

1 like

Dat automatische deuren echt vaak niet open gaan bij mij. Why? :sweat_smile:

1 like

Had ik maar naar jullie geluisterd :hot_face::hot_face: @Solee

Ik dacht offer me op en zeg dat ik me nog niet helemaal in orde voel en stelde dus voor om 4 uur te komen werken zodat ik mijn collega’s kan helpen met de ochtendzorg en daarna naar huis zou willen.

Nou weet niet wat er gebeurde tijdens het gesprek maar nu moet ik dus 6 uur werken morgen en het was echt een naar gesprek.

Elektrische fietsen
Dat je kijkt of je over kan steken en dat is geen probleem want de fietser is nog tig meter ver weg dus alle tijd
Is het opeens zo’n elektrische fiets en zit ie tegen je wiel aan :face_with_symbols_over_mouth: vind ze gevaarlijker dan brommers

13 likes