Of je belt aan en, ik noem maar wat, zet twee stappen achteruit om voldoende afstand te hebben.
Ik heb het ook niet bedacht hé
Jij hebt je coronavaccin zeker niet gehad??
Jawel deze week! En vandaag ging een schuideur niet open! Uh oh!
Ik heb eindelijk een gezichtscrème die echt heel fijn is en aan alle eisen voldoet. Met spf, glimt niet, cruelty free, met niacinamide, geen schadelijke stoffen.
Maar het ruikt naar augurken echt, waarom?
Ik was net zwemmen en er was zo’n irritante gast. Echt een uitslovertje en hij dacht volgens mij dat hij heel goed kon zwemmen maar hij plonste zo erg. Hij deed de vlinderslag maar zo niet-subtiel met mega veel lawaai (hij klapte keihard in het water) en geplons. Er kwamen de hele tijd golven in het bad
Hij kwam ook nog eens flink te laten dus het was 20 minuten chill en 20 minuten ergeren pff
Ahh ik ben echt mega hangry en mijn vriend is nog niet eens thuis, terwijl die zou koken vanavond. We moeten écht betere afspraken over het eten maken want nu ben ik echt bloedchagrijnig.
Om tien voor half tien nog een goede doelenwerver aan de deur. Pleur op joh
Omdat parfum slecht is voor je huid
Muggen. Zelfs op het toilet (zonder raam) ben ik niet veilig.
Er staat op perfume (natural) dus volgens mij was het de bedoeling dat het naar komkommer ruikt maar resultaat is meer augurk haha.
Ja eens!!! Omdat al die elektrische fietser zo rechtop zitten registreert je hoofd dat als niet snel oid. Je let op de houding van de fietser om de snelheid in te schatten. En iets van hoe snel er getrapt word.
Ik denk dat ze maar een oranje vlag aan de bagagedrager moeten hebben net als kleine kinderen. Let op, gevaar.
Dat ik een jas heb aangetrokken zonder knopen en zonder rits.
Mezelf. Ik heb een prachtige flash tattoo gezien die ik moet hebben maar het mooist gaat zijn op mijn onderarm. En dat vind ik dan gelijk heel spannend/qua verbergen weer lastig.
Mijn ouders HATEN tattoos en mijn vader weet ook niet dat mijn bovenarm al behoorlijk vol zit.
Terwijl ik ook weer denk je bent verdorie 36 waarom geef je nog zoveel om de mening van je ouders. Goed daar ben ik ook voor in therapie dus denk dat ik het maar gewoon ga inboeken.
Er zou iemand van de woningbouw langskomen om iets te fixen bij mij thuis. Ik mailde deze week dat het donderdagochtend zou kunnen, en ik kreeg een mail terug dat ze tussen 10.00 en 12.00 zouden komen. Vond dit al een ruim tijdvak, maar ik had de ochtend vrij dus opzich niet erg. Maar nu is het 12.00 geweest en ik heb nog niemand gezien of gehoord, ik heb ook nog andere dingen op de planning staan vandaag maar wil dit ook graag opgelost hebben super irritant
Ik heb drie kwartier geleden eten besteld, toen stond er dat het 20 minuten zou duren. Nu staat er al ruim 20 minuten lang dat de bezorger aan het wachten is bij het restaurant tot m’n eten klaar is. Ik heb honger (en hoop dat dit hier posten helpt, dat het zo ineens onderweg is)
Ik heb 2 uur geleden besteld voor om 19:00 (pauze op werk) en het is er niet. Hoe kan je dat nou weer verpesten?? Je weet het al 2 uur!!!
Het is super koud in de trein en de vroeg tegenover me is een mandarijn aan het eten. En m’n nagel is halverwege gescheurd en zit nu aan een klein stukje huid nog vast.
Ik zet dan altijd in de opmerking dat het om een werkpauze gaat en het er op tijd moet zijn, meestal lukt het dan wel
Ja heel moeilijk allemaal schijnbaar.
Ik kreeg m’n eten uiteindelijk ruim een uur na bestellen, werd door zo’n thuisbezorgd bezorger gebracht, maak ik de zak open (bezorger was al weg) zit er een soort fietssleutel in die zak. Eerst lekker gegeten, ga nu die tent maar bellen dat ik een sleutel gevonden heb.