Yup, dezelfde. Niet normaal dit joh.
Echt een verschrikkelijk ervaring was het. Wij hebben er uiteindelijk niets meer mee gedaan, kon het mentaal echt niet aan nog energie te besteden aan die oelewappers daar maar het is eigenlijk echt niet in de haak. Ik heb zelf wel het vermoeden dat ze gewoon ook 0 aan service doen omdat ze zo goedkoop zijn (of ja een hoop geld natuurlijk, maar wij hadden bij meerdere notarissen een offerte opgevraagd en zij waren wel echt een stuk goedkoper dan de rest).
@Feather @Harrrie Nou nu bestaat er echt geen twijfel meer over welke notaris we het hebben .
Ik ga er wel nog even achteraan als ik een beetje tijd heb, dus check zeker over een maand Google reviews voor mān roast haha.
Is het toevallig een notariskantoor dat 2 vestigingen heeft: een luxe met normale service (raar dat normaal luxe is maar okƩ) en eentje low budget waar je niet eens koffie krijgt?
Ik weet dat er zoān kantoor is maar weet niet waar. Dit klinkt echt als dat budget kantoor
Nee dat is niet dit kantoor.
Ik ga volgende keer liever voor de beste dan voor de goedkoopste, het was inderdaad zoān ellendige ervaring. Ik heb meerdere keren huilend op de bank gezeten omdat ik zo gestresst van ze raakte. Een collega van mij had ook ervaring met hun en waarschuwde ons al maar pas nadat we al het traject in waren gegaan. Overigens hadden wij meneer himself als notaris op de dag van ondertekening en was hij dus degene die zei dat het niet uitmaakte dat onze identiteitsgegevens verkeerd op de akte stonden. Die zucht van pure ergernis toen we hem vroegen alles opnieuw uit te draaien en we vervolgens extra uitgebreid gingen controleren of alle andere fouten wel waren gecorrigeerd⦠Verbaast me nog steeds dat we niet bij hoefden te betalen voor het extra papier en extra minuten, dat had ik ze zo zien doen.
Oh en btw: goedkoop betekent niet dat je het niet meer goed hoeft te doen. Zeker als notaris (beschermd beroep!). Dit kantoor is nalatig.
@Pininhetweb web ze hadden wel koffie maar die was vies.
Ha binnenkort vindt de overdracht van mijn woning plaats en als ik het goed raad is dat ook via deze notaris⦠Ik houd mijn hart vast
Een vriend van mijn partner heeft de passering ook via dit kantoor laten lopen en bij hem is alles goed gegaan. Dus het kan wel goed gaan, ik ga voor je duimen.
@Feather Bij jullie klinkt het eigenlijk nog erger dan bij ons. Wij hadden een leuke notaris, niet de eigenaar die in een al bestaande review een arrogante narcist genoemd wordt haha. Dus de passering zelf was voor ons tenminste nog wel een positief en feestelijk moment. Wij zijn van plan om nu naar een andere notaris te gaan voor onze testamenten, onze hypotheekadviseur heeft B.eurs Notaris in R.Dam aangeraden. Onze hypotheekadviseur was echt geweldig, en waarschuwde ons al meteen voor J. toen hij zag dat zij in de koopovereenkomst aangeduid waren. Dus hopelijk bevalt dit beter!
Helemaal mee eens, wat er gebeurd bij velen kan echt niet (ook al is het goedkoop). Maar ik zou in het vervolg inderdaad echt niet meer puur een notaris uitkiezen op hoe goedkoop ze zijn (na deze elendige ervaring )
Ik vind het ook best kwalijk, daar zulke kantoren krijgen mensen echt een heel slecht beeld van de notaris
Wat ik me ook nog afvraag, kregen jullie enkele weken na het tekenen van de koopovereenkomst nog geen mail van de ontvangst van de koopovereenkomst en het verzoek een vragenlijst of iets dergelijks in te vullen / aanvullende informatie aan te leveren? Of gebeurde dat ook heel last minute?
Weer per ongeluk mn whatsapp verwijderd bij het opschonen van mijn telefoon. Ben weer berichtjes van vandaag kwijt.
We moesten wel wat documenten invullen helemaal aan het begin zoals oa documenten voor vrijstelling overdrachtbelasting etc., maar niemand heeft daar dus naar gekeken tot in de laatste week. Op basis hier van moesten we last minute dus nog extra informatie aanleveren.
Ik vond het echt een heel stressvol proces doordat alles zo vaag en last minute ging.
No worries! Ik ken ook een paar hele leuke notarissen. Dacht altijd dat het een stoffig mannen beroep was maar dit zijn toevallig jonge vrouwen ook. Wel had ik verwacht dat er een soort kwaliteitsstandaard was, beetje zoals in de zorg ofzo. Maar bij dit kantoor kennelijk niet.
De vragenlijst en verzoek om aanvullende documentatie aan te leveren kregen wij vrijwel gelijk na eerste contact. En hebben we ook gelijk netjes ingevuld. Maar daar werd wel pas heel laat naar gekeken en vragen die we daarbij hadden werden niet of last minute beantwoord. Dat hele portal leek ook rechtstreeks uit 1990 te komen.
I love wortels maar er blijven altijd restjes tussen mn tanden en achter mn spalkje zitten
Love ze ook. Maar ik vreet altijd meteen zoān heel zakje leeg en daar krijg ik mega buikpijn van
Spanningshoofdpijn.
Lang geleden dat ik het had.
Mannen met enkelbroeken en suede loafers.
Nou ja ergeren is een groot woord maar ik vind het gewoon heel lelijk staan.
Dat ik eeeeindelijk heb besloten dat ik platform converse wil, nergens te koop in mijn maat.
Mijn TicketSwap app. Ik wil in juli heel graag naar een bepaald concert maar elke keer als ik de notificatie krijg dat er tickets beschikbaar zijn, en ik klik erop zodra de notificatie binnen komt, is er altijd al iemand aan het afrekenen . Dit is nu zo vaak gebeurd dat ik echt denk dat in mijn app een soort vertraging zit ofzo. Of hebben andere mensen een soort hack die ik niet ken?!
Ik heb eten besteld en ik kan in die app zien dat het al 25 minuten onderweg is waarvan 5 minuten compleet de verkeerde kant op waar ie vervolgens 15 minuten heeft stil gestaan 100% dat dit koud aankomt