Waar erger je je aan? #12

vond je met zn allen living on a prayer zingen niet genoeg???

4 likes

En @simsalabim en @kaneel zij is zelfstandig dus zou niet weten bij wie ik melding moet maken. Hier mag je blij zijn als je een Hebamme vindt, dus ik blijf maar bij haar.
Maar idd, vind het ook onprofessioneel.
Ik maak me beetje zorgen over de vorm van het hoofdje van mn dochter en uitslag die ze heeft maar ik ga dan liever naar de kinderarts ipv haar om raad te vragen. Ik weet al dat ik te horen krijg dat ik haar vaker had moeten draaien en dat de uitslag erger wordt omdat ik geen borstvoeding meer geef.
Edit: want een normaal antwoord kan ze nauwelijks geven. Laatst vroeg een moeder tijdens de skypesessie wat ze kan doen omdat haar zoontje al een aantal dagen niet had gepoept. Ipv dat ze tips geeft, vraagt ze eerst hoeveel hij weegt, hoe oud hij ook alweer is en hoevaak ze voedt om dan te zeggen: nou, dan heb je hem vetgemest.

1 like

Pff, nee man, dat is gewoon een normale dag voor mij. En waar was de tomaat bij die ruzie??? Dit verhaal riekt.

7 likes

Tomatoes or it didn’t happen

3 likes

Had m’n outfit voor een dagje Efteling helemaal bedacht, trek ik die broek net aan, zit er een gat op m’n kont. Heb die broek echt precies 2 weken geleden gekocht en pas één keer gedragen, godmiljaar. Nu moet ik dus Ă©n iets met de winkel regelen hierover Ă©n een nieuwe outfit voor vandaag bedenken.

1 like

Nou ze klinkt echt heel uhm bijzonder. Ik zou inderdaad bij de kinderarts mijn vragen stellen, lijkt me beter!

2 likes

Het verkeer

1 like

We hebben weer opleidingsdag en t is weer zo vreselijk. Weer eindeloos gepraat over t bedrijf en nu moeten we ons halve persoonlijkheid ontleden.

Hopelijk leert hij hier iets van voor een volgend verhaal.

12 likes

Ugh ik had een afspraak bij Beter Horen voor gehoorbescherming maar blijkbaar heb ik een korstje (:face_vomiting:) dus nu kan het niet. Pffff en ik moest al een maand wachten op deze afspraak.

1 like

Ah balen, maar als ze wel afdrukken zouden maken heb je kans dat ze niet meer goed afsluiten als je korstje geheeld is

2 likes

Pfff wie vliegt er ĂŒberhaupt nog naar Londen vanaf Amsterdam, pak gewoon de trein Jeroen

15 likes

Nou ja, als een retour treinticket iets van 300 euro kost en een vliegticket maar 100 euro snap ik wel dat mensen nog steeds het vliegtuig naar Londen pakken.

11 likes

Ja inderdaad lekker 4,5 uur in de trein zitten of 30 minuten in het vliegtuig

8 likes

Hmm maar vliegen komt wel heel veel gewacht bij en taxi’en, baggageband, vliegveld is ver uit de stad.

Denk dat het qua tijd uiteindelijk niet heel veel scheelt

19 likes

Maar tijdens het wachten kun je je wel vrij bewegen en zit je niet in een donkere tunnel te suizen

6 likes

Maar qua prijs vaak genoeg nog wel helaas

11 likes

Deze vergelijking is niet helemaal eerlijk want je moet ook de kosten voor van/naar het vliegveld meerekenen. Bij de trein zitten de treinkosten in NL er al bij in en arriveer je in het centrum.

Plus als je gaat vliegen heb je misschien nog extra kosten voor bagage (en evt. stoelreservering).

Edit: en de prijs van de trein hangt heel erg af van het moment (dag/tijdstip). De goedkoopste tickets zijn volgens mij 60,- dus dan zit je op 120,- retour.

Edit2: Daarbij is 30 min. in het vliegtuig te kort om je G&T rustig op te drinken :sunglasses:

10 likes

Dat kan. Maar ik ben nu toevallig aan het kijken voor een paar dagen Londen in juni en het komt er toch telkens op neer dat vliegen veel goedkoper is dan met de trein. Ik zie in ieder geval geen treintickets van 60 euro op een beetje normale tijdstippen, het begint op 167 euro. Het zal ook zeker voor iedereen anders zijn. Ik heb bijv. geen reiskosten naar Schiphol, geen kosten voor bagage en stoelkeuze

3 likes

Ja, dat komt omdat juni al te dichtbij is. Voor die lage prijs moet je drie maanden van tevoren boeken ongeveer, of in ieder geval vroeger dan een maand.

Alsnog loont het wel om goed te kijken wat er nog allemaal bijkomt bij de vliegprijs.

2 likes