Ik snap niet dat bedrijven die games maken nog constant met release dates komen terwijl ze zich er echt nooit aan houden. En dan heb ik het niet over 2 maanden uitstel maar soms duurt het gewoon 1-2 jaar langer? Of zelfs nog langer echt irritant. Maak gewoon je spel af en zeg dan wanneer het uitkomt dan ben ik niet steeds teleurgesteld.
Mijn schoonmoeder maakt met haar telefoon een filmpje van een filmpje dat ze wilt delen en op haar tablet ziet.
Boomer
Help haar.
Zit maar 300 km verschil in. Gaat niet zo makkelijk
Je bent zelf aansprakelijk voor je kind dus in essentie stel je jezelf aansprakelijk en dat kan niet dus ik gok dat je het niet vergoed gaat krijgen.
Hoe kut ook. Ik zou een inboedel zoeken waarbij zulke schade wel gedekt is voor de toekomst! Zijn er veel, meestal wel met eigen risico.
Haha dat vermoedde ik al Nouja hij werkt nog goed en het is wel weer typisch iets voor mij (en m’n kind blijkbaar).
Alles over het songfestival. Ieder zijn ding maar damn.
Een vriendin die altijd uitgebreid bestelt en ook heel veel dure drankjes. Ik betaal altijd de rekening voor allebei omdat zij bang is dat er niet genoeg openbaar rekening staat. Daarna stuur ik een tikkie en is het altijd een gezeur van: woowww was het echt zo duur en klagen. Dan denk ik kijk naar de prijzen voordat je bestelt en stop met zeuren
Omdat jouw inboedelverzekering telefoons en tablets waarschijnlijk niet uitsloot, ligt gewoon aan de dekking van de verzekering.
Ze wilde het proberen via de aansprakelijkheidsverzekering van haar kind en dat kan dus niet. Dus via een andere verzekering.
Huh maar je hebt tegenwoordig toch apps waat je even op je rekening kan kijken hoeveel dr op staat. Dan kijk je van te voren en stem je daar je bestelling op af ofzo. Wat een gedoe zeg
Verhaal over verzekeringen
Ja via de aansprakelijkheidsverzekering gaat het niet lukken, ik zal morgen even bellen met het bedrijf waar mijn telefoon (heb alleen cosmetische schade) en woonverzekering zitten Er staat dat valschade op je smartphone niet is gedekt, maar plotselinge schade door bijv water over je telefoon wel. Bij mijn aansprakelijkheidsverzekering staat wel dat ook aansprakelijkheid voor elkaar is gedekt (ik ben er uiteraard ook verzekerd).
Verkoudheid in combinatie met hooikoorts.
Dat je met dit weer naar buiten “moet”. Zon is niet gezond. En ik de schaduw vind ik t koud.
Plus heb een hekel aan insmeren zelfs als t zogenaamd niet plakkerig is. Maar mn boomer moeder gaat dan zeiken dat t zonde is. Ja moeders huidkanker is dat ook.
Vanochtend kreeg ik zelfs een mailtje van Klarna. “Ben jij vandaag al buiten geweest?” Ga weg Klarna, ik haat de zon.
Hooikoorts en/of verkoudheid. Maar helemaal met dit weer. Wat een kutzooi. Wel ontbeten met witbier.
Dat mn buren zo luid zijn in de tuin met de hele familie dat ik de deur dicht moet doen omdat ik anders gek word.
Er staat € 75.- op je cadeaukaart. Maar je kan met deze cadeaukaart maximaal € 50.- besteden.
wat is dit nu weer voor onzin?
Is wetgeving om witwassen tegen te gaan…
aii, dat wist ik niet. Klinkt logisch, maar goed, wel irritant.