Nee ik heb dit ook altijd met ticketswap, krijg 9/10 keer niet eens een melding
Ja ugh, had laatst een feestje waarvoor ik een week lang echt als een havik mn telefoon in de gaten gehouden heb, probeert een vriendin het, heeft ze direct een kaartje?! Hoe dan?
Als je de app open houdt, op het juiste evenement deze ‘pagina’ dan telkens verversen.
Dan zie je de vrijgekomen tickets eerder dan via de notificaties!
Wel weer tijd en geduld hebben, maar zo scoor ik ze.
Toen ik een paar jaar terug een ticket via ticketswap wilde kopen had ik hetzelfde. Na wat googlen bleek er een extensie te zijn die je kan downloaden (in ieder geval op je pc, voor chrome browser) en die deed dan zodra er iets beschikbaar was het reserveren volgens mij. Dan kreeg je een melding en kon je afrekenen.
Als je googlet op chrome extension ticketswap vind je wel het e.e.a.
Precies dit had ik laatst ook ja! Daarom begon ik aan mijn eigen app te twijfelen
@FrozenFlame oh dit is een goede tip! Ik ga dit even proberen haha. Alleen lastig als ik aan het werk ben, daarvoor is de tip van @MevrouwMand dan weer handig dank jullie wel!
Dat airpods niet waterdicht zijn. Echt een gemiste kans dat je ze niet onder de douche in kan houden.
Ik heb net een nieuwe iphone gekregen maar kan er gewoon niet blij mee zijn omdat de ergernis van het omzetten gewoon te groot is. Mijn oude iphone staat ram vol en nu werkt het draadloos omzetten niet.
Ik maak geen gebruik van icloud dus zo gaat het ook niet, ik wil het ook niet via mijn laptop doen omdat ik dan de nieuwe ios moet downloaden op mijn iphone en daar heb ik geen geheugen voor.
Dus nu is er eigenlijk geen andere optie dan alles handmatig te moeten doen en word gewoon misselijk en chagrijnig van dat idee
ze hebben nu ook loterijen, klinkt leuk maar heb nog steeds niks gewonnen
Er zit ook een enorm verschil in 5G, 4G of WiFi. WiFi is bijna altijd het traagst.
Er zit een foutje in
Ja dat
En waarom is Zeggen met een hoofdletter
Er is niks goed aan dit bord.
Soieso zijn die 2 uitelkaar en probeerd zij het vervloekte bord te verkopen.
Je kan het ook via iTunes proberen
Een vacaturetekst met de zin “ervaring is geen pré maar wel gewenst”
Dat er wel steeds meer wordt gedacht aan vrouwen met een grotere schoenmaat (dat is overigens wel heel goed ), maar niet aan vrouwen met een kleinere maat. Ik wil ook mooie hakken of sandalen die goed passen. Sandalen zijn er wel maar dat zijn dan roze lellykelly schoenen want kindermaat. Euh no thanks.
Maar dan is het toch wel een pre?
Welke maat heb je? Mijn hakken koop ik bij Ecco (35). Omoda heeft ook veel keuze in kleine maatjes
Vroeger had je een schoenenwinkel cinderella en hadden schoenen vanaf maat 34.
Wat ik dan weer niet snap tegenwoordig dat veel merken pas beginnen bij 37!!!
Thanks voor de tips! Toen ik laatst een keer bij Omoda was, was alles te groot helaas. Sneakers 35 maar hakken is dat vaak al te groot.