Dat heb ik uiteraard al geprobeerd, hij wil een timeframe van een half uur. Maargoed, het is geregeld.
Ah fijn dat het geregeld is, wat een moeilijk gedoe van die eigenaar wel!
Belooft wat haha. Hopelijk een relaxed verblijf. Veel plezier!
Net mân pizza gecremeerd
Je hoeft in ieder geval niet meer te sporten om het eraf te krijgen.
Hoeft toch sowieso niet
Vind alle reacties nogal makkelijk ook.
Ik ben gestopt met roken dmv Champix (dat nu dus uit de handel is) en dat is echt mân redding/perfecte hulpmiddel geweest. Zonder was het me niet gelukt denk ik. Ik deed zooo vaak pogingen maar ik vond het een van de moeilijkste dingen om te doen in mân leven.
Gatverdamme, en wat een oud nieuws ook trouwens
Mn ouders ook allebei na 30+ jaar roken en honderden pogingen. Nu al 15 jaar ofzo rookvrij gebleven ermee beiden.
De hond is op dieet en het is echt zielig normaal aten we altijd samen chocolade zoenen op de bank. En nu mag ik hem niks meer geven want past niet binnen zân macroâs
Correctie: 32.000
No judgment at all maar chocola is toch giftig voor honden? Als in dat ze er meteen half dood van neervallen?
Of kreeg hij dan de zoen en jij de chocolade?
Hij kreeg dan het wafeltje en ik at de chocolade en het schuim. En ja volgens mij in wat grotere hoeveelheden is chocolade giftig
Ah ok Klinkt wel echt schattig đ„č
O wow dat wist ik niet. Heb vorig jaar een redelijk succesvolle stop poging gedaan daarmee (half jaar). Maar dat kan dus nu niet meer
Ooohhh ik eet altijd samen met mijn kat chips, echt huilen als dat niet meer zou kunnen
Aan mijn vriend⊠wil dat hij wakker wordt zodat ik met hem kan roddelen over iets
Dit gaat vooral om pure chocolade zoals 98% pure cacao. Daarnaast heb je daar best een grote hoeveelheid van nodig.
Melk en witte chocolade bestaat echt voornamelijk uit suiker en veeeeel minder cacao
Ik erger me dood aan mn vriend die zo veel sport dat hij super veel lichamelijke klachten heeft en elke keer tegen mij zeurt erover.