Hmm maar vliegen komt wel heel veel gewacht bij en taxi’en, baggageband, vliegveld is ver uit de stad.
Denk dat het qua tijd uiteindelijk niet heel veel scheelt
Hmm maar vliegen komt wel heel veel gewacht bij en taxi’en, baggageband, vliegveld is ver uit de stad.
Denk dat het qua tijd uiteindelijk niet heel veel scheelt
Maar tijdens het wachten kun je je wel vrij bewegen en zit je niet in een donkere tunnel te suizen
Maar qua prijs vaak genoeg nog wel helaas
Deze vergelijking is niet helemaal eerlijk want je moet ook de kosten voor van/naar het vliegveld meerekenen. Bij de trein zitten de treinkosten in NL er al bij in en arriveer je in het centrum.
Plus als je gaat vliegen heb je misschien nog extra kosten voor bagage (en evt. stoelreservering).
Edit: en de prijs van de trein hangt heel erg af van het moment (dag/tijdstip). De goedkoopste tickets zijn volgens mij 60,- dus dan zit je op 120,- retour.
Edit2: Daarbij is 30 min. in het vliegtuig te kort om je G&T rustig op te drinken
Dat kan. Maar ik ben nu toevallig aan het kijken voor een paar dagen Londen in juni en het komt er toch telkens op neer dat vliegen veel goedkoper is dan met de trein. Ik zie in ieder geval geen treintickets van 60 euro op een beetje normale tijdstippen, het begint op 167 euro. Het zal ook zeker voor iedereen anders zijn. Ik heb bijv. geen reiskosten naar Schiphol, geen kosten voor bagage en stoelkeuze
Ja, dat komt omdat juni al te dichtbij is. Voor die lage prijs moet je drie maanden van tevoren boeken ongeveer, of in ieder geval vroeger dan een maand.
Alsnog loont het wel om goed te kijken wat er nog allemaal bijkomt bij de vliegprijs.
Omg ik kom er nu pas achter dat je dit op LinkedIn hebt gevonden en dit niet zelf vertelt was al erg geïrriteerd haha
Ook dat niet. Ik heb in oktober geboekt voor een tripje in juni en voor ons was met de trein ruim 2,5 keer zo duur als met het vliegtuig. En dat is inclusief de bijkomende kosten van vliegen.
Hoe leuk met de trein gaan ook is, als je minder te besteden hebt of niet flexibel kunt zijn in de dagen, is het echt niet goedkoper.
Ik ben al sinds ik wakker ben kotsmisselijk en heb last van m’n onderrug/nieren nu even cola drinken tegen de misselijkheid. Er zou vanavond een vriendin komen eten maar als dit niet over gaat ga ik afzeggen denk ik. Pfff.
Nee het zit echt in m’n onderrug!
Aan een vriendin met wie ik morgen naar een voorstelling ga en die niets laat weten over een planning (eerder afspreken, samen eten) ondanks dat ik er al eerder naar heb gevraagd. Het is ook niet de eerste keer dat ze zo laconiek is in dit soort dingen, dus ik heb besloten te wachten tot zij er over begint, maar ik moet me echt inhouden niet alsnog erover te beginnen.
Mannen die denken dat ze beter zijn.
Ik bel een bedrijf op voor een hulp vraag, ik begrijp het gewoon niet zo goed want mijn hoofd zit vol, dus vraag hem tot 4x toe of hij het voor mij op de mail kan zetten. Waaronder hij als laatste zei “hoe moeilijk is het nou om dit te snappen meisje?”
Ik ben zo boos geworden dat ik gewoon heb opgehangen. Ik heb echt moeten huilen hierom van boosheid. Hij deed echt net alsof ik een domme vrouw was en hij dit wel even snapte, echt zo denigrerend.
Laadpaal in de straat doet het niet, irritant en een geklooi met de zware kabel. Ik ging ook helemaal aan mezelf te twijfelen haha. Gelukkig was de persoon aan de telefoon heel aardig en lag het niet aan mij. Ik verlangde toch weer heel even naar het tanken
Dat ik een huisarts bezoek weer eens zo heb zitten uit stellen dat ik mij nu echt beroerd voel. En dit weekend op vakantie hoor te gaan. Geen voorsprong nemen op m’n sores maar ben zenuwachtig voor morgen.
Living on Prayer!
Haha op Q he, hoorde het net ook, wat een gevoel van saamhorigheid
eigen planning maken, laat je leven niet leiden door mensen die geen duidelijkheid geven
Maar ging de chauffeur ook van WOHOWWWWW
Weet je zeker dat je geen blaasontsteking (of zelfs nierbekkenontsteking) hebt? Ik heb ook een keer blaasontsteking gehad zonder symptomen, ik kwam er pas achter toen ik rugpijn kreeg en de ontsteking al bijna bij m’n nieren zat.
Hmm ik heb verder nergens last van dus dat zou ik wel gek vinden. Had jij wel andere klachten?
Het enige wat ik ervan merkte, was dat ik me mentaal niet helemaal goed voelde. Dat schijnt ook een symptoom te zijn. Oudere mensen kunnen er ook verward van raken. Maar lichamelijk merkte ik niks, terwijl dat bij eerdere blaasontstekingen wel het geval was.