Waar erger je je aan? #12

Al die B&B eigenaren willen zo vroeg horen wanneer we aankomen. Er is er nu 1 die me al 3 dagen op rij een bericht stuurt terwijl we daar zaterdag pas heen gaan. En dan met een steeds dwingendere toon. Man, ik ben op vakantie en hoe laat ik zaterdag ergens ben zie ik zaterdag wel.

Check in is van 17-19 dus ook niet alsof ze de hele dag moeten wachten ofzo.

Edit - en nu app ik hem terug en zegt hij “just a moment please” :roll_eyes:

Omggggg wat een mega onaardige opmerking? Laten we niet vergeten dat roken een verslaving is en het fucking moeilijk is om daarmee te stoppen. Niet omdat rokers zwakke mensen zijn maar omdat er vieze vuile industrie achter zit die mensen willens en wetens verslaafd wil maken. Vreselijk als je zo kortzichtig denkt

27 likes

Stuur hem: we zijn er zaterdag tussen 1700 en 1900 :+1:

20 likes

Dat heb ik uiteraard al geprobeerd, hij wil een timeframe van een half uur. Maargoed, het is geregeld.

3 likes

Ah fijn dat het geregeld is, wat een moeilijk gedoe van die eigenaar wel!

2 likes

Belooft wat haha. Hopelijk een relaxed verblijf. Veel plezier!

2 likes

Net m’n pizza gecremeerd :sob:

1 like

Je hoeft in ieder geval niet meer te sporten om het eraf te krijgen.

1 like

Hoeft toch sowieso niet

30 likes

@Gelatelli hahahaha

3 likes

Vind alle reacties nogal makkelijk ook.

Ik ben gestopt met roken dmv Champix (dat nu dus uit de handel is) en dat is echt m’n redding/perfecte hulpmiddel geweest. Zonder was het me niet gelukt denk ik. Ik deed zooo vaak pogingen maar ik vond het een van de moeilijkste dingen om te doen in m’n leven.

8 likes

:funeral_urn::pizza:

1 like

Gatverdamme, en wat een oud nieuws ook trouwens

Mn ouders ook allebei na 30+ jaar roken en honderden pogingen. Nu al 15 jaar ofzo rookvrij gebleven ermee beiden.

4 likes

De hond is op dieet en het is echt zielig :pleading_face: normaal aten we altijd samen chocolade zoenen op de bank. En nu mag ik hem niks meer geven want past niet binnen z’n macro’s

11 likes

Correctie: 32.000

2 likes

No judgment at all maar chocola is toch giftig voor honden? Als in dat ze er meteen half dood van neervallen?
Of kreeg hij dan de zoen en jij de chocolade?

1 like

Hij kreeg dan het wafeltje en ik at de chocolade en het schuim. En ja volgens mij in wat grotere hoeveelheden is chocolade giftig

3 likes

Ah ok :blush: Klinkt wel echt schattig 🥹

O wow dat wist ik niet. Heb vorig jaar een redelijk succesvolle stop poging gedaan daarmee (half jaar). Maar dat kan dus nu niet meer :sweat_smile:

1 like